{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Gravid??????? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har et spørgsmål ang. at jeg er stoppe med mine p-piller den 2 april og fik så mit lort den 4 april, og jeg havde ægløsning fra den 15-19 april. Jeg skulle så have mit lort igen den 30 april, men det er ikke komme endnu, jeg har taget 2 tests, men de var negativ
Hvor langt tid er der gået hos jer, før i fik jeres lort 1 gang efter stop med p-piller?

Undskyld hvis det lyder lidt rodet, men ved ikke hvordan jeg ellers skulle sige det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid???????
  • #1   5. maj 2008 kigger lige med =)

• Line L
    Line L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 24
    #2   5. maj 2008 Jeg har intet svar, men øv hvor jeg sys det lyder grimt når man siger sit lort smiley Der er da så mange andre "pænere" navne for menstruation, hvis du ikke lige vil skrive det: tante rød, det røde, det månedelige osv.

Ja det var bare lige en lille pointe fra sippe her:)

• #3   5. maj 2008 Der gik to dage efter jeg skulle ha' haft det til jeg kunne teste svag positiv.

• #4   5. maj 2008 Lidt rodet er det smiley
    Da jeg stoppede med mine p-piller kom det som "normalt" den her måned efter, men min menses har også altid været meget stabil.
    Da jeg blev gravid kunne jeg allerede se de på testen et par dage efter jeg skulle have haft den.

• #5   5. maj 2008 ( Misforstod jeg noget før? )

Da jeg stoppede med pillerne gik der 4 dage efter normal tid inden mensen kom. Altså sagt på en anden måde jeg gik 4 dage over tid.

• #6   5. maj 2008 Lige nnu er jeg gået 4-5 dage over tiden.
    Sorry tankte røde i stedet for lort smiley

• #8   5. maj 2008 Hej Connie smiley

Hvis du blver ved med at teste negativ, så synes jeg helt bestemt du skal tage til din læge og blive henvist til en gynækolog.
    Da jeg stoppede med p-piller kom min menses en gang og derefter holdte den op og jeg var ikke gravid.. Da den så var udeblevet i 5 mdr blev jeg henvist til gynækolog og han hjalp menses i gang igen ved behandling med pergotime.
    Det var effektivt, desværre så her et ½ år efter har jeg samme problem igen og skal derfor i behandling igen.. Gid man dog bare kunne blive gravid snart :s

Held og lykke med det hele smiley

• #9   5. maj 2008 nu kan jeg ikk lige svare på det der, men mht de teste du har taget, du husjer vel at den tidligst kan se 14 dage tilbage. hvis du forstår hva jeg mener, men det du skriver er lidt uforståeligt, men du må joo selv vide hvor lang tid (dage) der gik fra du skulle have haft det til du tog testen, hvis det var inden for 14 dage, så tag en test 3 uger efter du skulle have haft mens, så kan det måske være den er klar til at vise "positiv", hvis du tager den for tidligt vises der jo "negativ", men jeg ved ikk, prøv det i hvert fald:))
    Knus herfra

• #10   5. maj 2008 jamen det er det jeg mener, 4-5 dage er ingenting, og det kan ikke ses, du må vente med den test til om 14 dage, så skal du se;PPP

• #11   5. maj 2008 Okey jeg må vente, det er nok bare mig der er utålmodig. jeg har taget 2 med 5 dages mellemrum og begge var negative. min mess skulle ha været startet fredag eller lørdag og vi har jo kun mandag i dag, jeg må slå kold vand i blodet. men hvornår sys i så at jeg skal tage den næste?

• #12   5. maj 2008 nu ved jeg ikke jo ike om de andre er enige, og om det kun er mig og dem jeg kender det med 14 dags reglen med de tests, men jeg vil sige omkring søndag d 18.. men hvis den er positiv, vil du så beholde barnet, ved du det? for så får du måske lidt travlt? hehe

• #13   5. maj 2008 Ja vi skal beholde barnet, det er et ønskebarn som er mere ind velkommen smiley

• #14   5. maj 2008 Vi må bare slå koldt vand i blodet og se hvad der sker

• #15   6. maj 2008 min mens var reglmæssig efter jeg stoppede på min p-piller....

man kan allerede dagen efter sin mens er udblivet testet om man er gravid.....

jeg testede om jeg var gravid da jeg var gået 3 dag over tid og den viste positiv med det samme;)

Kommentér på:
Gravid???????

Annonce