{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Han er SÅ bange, hele tiden :'/ {{forumTopicSubject}}

Oliver er for en måneds tid siden kommet ind i en periode, hvor han simpelthen er SÅ bange for at der kommer spøgelser osv. Hvis han hører en høj pludselig lyd, farer han sammen og bliver dybt ulykkelig.

Når han skal sove er det også et problem, han er SÅ bange for at være derinde !! Han bliver puttet ca. kl 20.00 - hvor vi læser godnat historie for ham, så den bliver ca. 20.10 inden vi mysser godnat. MEN han nægter at være derinde, med mindre døren står HELT åben og det store loftlys er tændt. Tidligere sov han med en lille lampe tændt og faldte i søvn efter 10-15 minutter .. men nu kan han ligge helt vågen indtil kl 22.30 nogengange.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg tager det seriøst når han siger han er bange, trøster ham og fortæller ham at der ikke findes spøgelser osv.

Er det normalt at de får en sådan periode ???

Skal lige siges at når han endelig er faldet i søvn, sover han et par timer og så vågner han op, kommer løbende ind til os mens han er dybt ulykkelig og siger at der kommer nogen. Jeg plejer at trøste ham og så følge ham tilbage i hans egen seng, sidder 2 minutter ved ham og mysser ham så godnat igen - sådan er det hver eneste nat smiley

Nogen gode råd ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han er SÅ bange, hele tiden :'/
Kommentér på:
Han er SÅ bange, hele tiden :'/

Annonce