{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.131 visninger | Oprettet:

1.2.3.4.5..... {{forumTopicSubject}}

Puha må godt nok tælle til 10 indimellem.. Hold op min lille pige kan blive hidsig og frustreret.. Hun er nu 17 mdr og har ellers været en glad og smilende pige.. (Er hun endnu indimellem) men hun kaster med mad, drikke, slår legetøjet og vil hele tiden hænge på mig.. Andre der kan genkende dette og sige det går over? Savner vores hyggelige dage..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1.2.3.4.5.....
  • #3   17. jan 2013 Det trækker tænder ud.. Vi stod op kl4, eller kæmpede med hende til kl 7. Hvor vi så stod helt op, og sov kun 1 time til middag.. Og i følge hende er vi bare så onde.. Og er ihvertfald sur og pylre røv hele dagen smiley

• #4   17. jan 2013 her er vi 25 mdr og har det stadig i perioder.. smiley

• #5   17. jan 2013 Vores 25 mdr - her startede det også deromkring og vi er der stadig....

98 - 99 - 100....

• #6   17. jan 2013 He he he, desværre, sådan er de kære unger vist bare i perioder. Lui er 3½ og hold nu op han bander, kaster med ting og er overbevist om at han bestemmer herhjemme. Heldigvis er han et englebarn når vi er i byen eller han er i børnehave. Så er det ok han er en hidsigprop herhjemme.
    Men det ene sekund fortæller han hvor meget han elsker mig og jeg får mysser og knuser, det næste sekund er jeg verdens dummeste mor og han vil aldrig lege med mig igen og smækker med dørene.

• #7   17. jan 2013 ...lige nu er vi en periode hvor min elskede dreng på 25 mdr - udtaler "jeg ikke lide mor" " min far ikke min mor" - det gør ONDT - fuck hvor det svært at høre.....

Vores datter vil bare ALT selv og vil især ikke rigtig spise lige nu og kan blive så hidsig hvis vi gør noget "forkert"

• #8   17. jan 2013 Åhh har i nogle gode råd nu hvor er har været det igennem/ er i det ?? For det godt nok bogle lange dage smiley dp er syg og heg har fri, så hun har været hjemme hele ugen.. Og det har ikke været hygge smiley

• #11   17. jan 2013 Her er vores 4 og gør det stadig i perioder.... og vi har opgivet at tælle smiley

• #12   17. jan 2013 jeg har en på 4 år og en på 18 mdr og ham på 18 mdr havde et hidsi andfald i vuggestue idag bare fordi de skulle ind fra at have været ude og lege og vores 4 år får også stadig tude anfald hvis hun ikke få hvad hun vil og nogle gange bliver hun så sur at hun slå mig og min mand så det ikke første gang du oplever det men de er begge to meget glad børn ellers

• #13   17. jan 2013 en ting du kan gøre det er lad hende hav de hys anfald men fortæl hende at du er der når hun er færdig med at være sure og vil snakke og at du elsker hende uanset hvor sur hun er det kan tage måske ca. 20 min før hun er færdig og vil komme til dag

• #14   17. jan 2013 Nej drenge har det også!! Lige fortiden er Viktor på snart 3 år så led at jeg næsten glæder mig til at aflever ham om morgenen smiley heldigvis er det kun i perioder og andre gange er han englebarnet smiley

Herhjemme kommer man ind på værelset hvis man er sur/hysterisk osv.. Og når man er klar til at lege og snakke igen må man komme ud... Nogle gange kommer han selv andre gange er han gået i gang med at lege på værelset og andre gange går jeg ind og spørg om vi skal være gode venner igen...

• #16   17. jan 2013 Ja det er fase - men en laaaaaang en! Min datter er snart 2,5 og hun er der stadig:p

• #17   17. jan 2013 Min datter bliver primært sur fordi hun vil bestemme alt, alt er hendes, og hun mener hun sætter reglerne ! Niksen biksen - Karen Bliksen!! Hun kan formulere alt, og du kan tro at vi hører vi er dumme, at hun prøver at komme med undskyldninger, og manipulere os - Når min mand f.eks, skælder hende ud, begynder hun at græde og sige "av mor, av" som om han er ond:p

Tæl til 30 nogle gange, vær konsekvent, og hold fast! Her kommer hun også på værelset, og kommer først ud når hun siger undskyld, men hun siger ikke bare undskyld, for vi vil have at hun siger hvorfor hun siger undskyld! Så hun selv siger hvad hun ikke må - og det hjælper! Så siger hun f.eks.

"Jeg vil gerne sige Undskyld mor" og jeg svare, "hvorfor er det du siger undskyld" hvortil hun svare "Fordi jeg slog mor, og det må jeg ikke";)

• #18   17. jan 2013 Her til aften kastede hun lige alt mad og vand på gulvet og kastede sig tilbage i stolen.. Jeg fandt aldrig ud af hvorfor.. Hvad havde i gjort

• #19   17. jan 2013 Puh det lyder som min 16 måneder gamle dreng.. Han er lige begyndt at gå og kan derfor nå endnu flere ting nu end før, og nej i hans øre er åbenbart udløsningen på et raseri anfald.. Han smider sig på gulvet, kaster med alt han kan få fat i og slår hvis han kan komme afsted med det. Jeg er begyndt at ignorere det, selvom det er svært. Smider han med maden eller sin kop, tager jeg det fra ham og lader ham rase af uden at "se og høre" det. Det har hjulpet meget. Tror det er en fase hvor de skal prøve grænser af og jo mere mor og far giver sig jo bedre.

• #20   18. jan 2013 Jeg havde sagt, så siger vi tak for mad og sætte hende på gulvet....

Det har jeg gjort herhjemme og det har virket hver gang..... (hun/han fik self mad inden de skulle i seng.... men jeg finder mig ikk i at der bliver kastet med maden...

hun prøver dig af ligenu tror jeg

• #22   18. jan 2013 Min datter startede da hun var 16 måneder og er der sku endnu, hun er snart 22 måneder, py ha det er hårdt nogle gange. min kæreste siger at det kan ikk blive værre når hun bliver teeneger (staves) for det er jo helt slem nu, ha ha

Marie slår, kaster med ting (ikke mad),bider og skriger som om jeg bankede hende, jeg sætter hende på gulvet, det kan være lige ved siden af mig, men også inde i rummet ved siden af med åben dør og siger at hun må komme når hun er go igen

Kommentér på:
1.2.3.4.5.....

Annonce