{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Super oplevelse til NF {{forumTopicSubject}}

JEg har jo aborteret et par gange inden denne graviditet, begge gange som MA, hvor de først har opdaget det til NF. Igår var vi så til NF, og ALT var bare som det skulle være.. og sikke en aktiv baby.. den sparkede, hoppede, vinkede osv. i et væk. "heldigvis", for os, lå den forkert til at de kunne måle nakkefolden, så jeg var derinde i næsten 1 time hvor vi bare kiggede og fik forklaret hvad vi kunne se, indtil bebsen endlig vendte sig og de kunne måle nakkefolden. De endte med at være 2 scanningssygeplejersker og en læge derinde der forsøgte alle mulige metoder for at få bebsen til at vende sig, men den ville bare ikke...
Men nakkefolden var så lille bitte at der næsten ikke var noget at måle, fik en risikofaktor på 1:12345, så det er jo rigtig godt.
Men det var bare en super oplevelse, og vi fik så mange billeder med derfra, især af fødderne, den ene scanningssygeplejerske havde vidst en fod-fetish smiley
Men hvor var det bare rart at alt var som det skulle være, og både Dan og jeg fældede da en lille tåre da vi hørte det lille hjerte slå og så hvordan den lå og bevægede sig rundt...
Så nu tør jeg godt håbe på at det lykkes denne gang =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super oplevelse til NF
Kommentér på:
Super oplevelse til NF

Annonce