{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Theas mor <3 .
Theas mor <3 .
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458

At sove til middag i bv 2 år {{forumTopicSubject}}

Thea er nu to og det er en kamp at få hende til at sove i barnevogn og har været det længe smiley nogle gange har det lykkes at få hende til at sove hvis jeg har holdt hende i hÅnden eller holdt hendes ben så hun ikk er alt for vild men idag efter to timer lykkedes det ikke...

Hva gør jeg for at få hende til at falde i søvn alene og forholdsvis hurtigt ?

Pf tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sove til middag i bv 2 år
  • #1   24. jul 2012 Altså Nena er 21 måneder, og jeg har droppet hendes middags lur her hjemme, og i VS fik hun 1 time inden hun fik ferie.. (:

• #2   24. jul 2012 jeg kan ikke få max på 13 mrd til og sove i barnevogn herhjemme medmindre han er total træt og jeg går med ham så jeg putter ham i hans seng . har prøvet alt og kan slet ikke få ham til det.derimod i dp ligger de ham bare.

mit bedste bud er og ligge ham i hans seng. jeg ligger bare max så sover han. hvorimod jeg kan bruge flere timer i barnevogn på og få ham til og sove 10 min

• #3   24. jul 2012 Mikkel har heller ikek kunnet falde til ro i barnevognen de sidste 4 / 5 måneders tid... han er lige blevet 2 her i juni.

Vi har gjort det at han bliver puttet i sengen i stedet, og så napper han de der mellem 2 og 3 timers søvn.

I DP har han sovet i barnevognen frem til nu uden problemer, men det er jo så slut nu her når han starter efter ferien, da de ikke må spænde dem fast når de har rundet de 2år, så der skal han også til at puttes inde.

• #5   24. jul 2012 Thea er altså en pige smiley

• #7   24. jul 2012 hahah jeg skrev også ham sry klokken er mange og er vandt til og skrive ham:-P

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#9   25. jul 2012 Oki jamen har prøvet sengen men hun vil bare ikk sove, og synes hun er for lille til at undvære hun bliver jo træt... I dp falder hun i søvn med det samme hun bliver lagt i bv...

Ved bare ikk hvordan pokker jeg skal få hende til at sove smiley

• #11   25. jul 2012 Om ik andet så hviler hun (med mindre hun selvfølgelig hyler skriger og skaber sig)... jeg vill fårtsætte med at putte hende i sengen hver dag til middag.

Er hun bare sur og skaber sig, så ville jeg alt efter om det er "rigtig ked af det" eller "hysteri" enten, gå ind og putte hende igen evt. tilbyde hende en tår at drikke. Eller lade hende skabe sig, hvis det er ren trods og for at få sin vilje.

• #12   25. jul 2012 Min datter blev 2 år i marts og hun har heller ikke villet sove i barnevogn i de sidste 2-3 måneder.. Jeg putter hende i sengen hver dag bare for lige at give hende en pause men hun ligger bare og læser eller leger med sine bamser, hun sover stort set aldrig mere smiley det fungere fint nok herhjemme uden middagslur.. Til tider tager hun lige 20-30 minutter med lukkede øjne når vi går op efter storebror i børnehave.. Andre dage gør hun ikke..hun går i dagpleje herhjemme..

• #13   25. jul 2012 Ville ikke kæmpe i 2 timer med at få hende til at sove, med mindre hun plejer at skulle bruge 2 timer på at falde hen...

Det lyder til at det er et tegn på at hun ike vil sove til middag/ ikke har behov for luren?

Frederic stopped med at sove til middag her da han blev storebror i april... Han sov i barnevogn indtil for lidt over 1 år siden og derefter i hans egen seng. Han bliver 4 år til september..

Nu her sidder han og slapper af med en dvd i sofa med tæppe, eller han falder i søvn på vej hjem fra bh og der lader vi ham sove et stk tid. Vi har 2,3 km til/fra bh.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#14   25. jul 2012 Ja jeg tænker os at hun måske ikke er rigtig træt... Altså hun er jo en pige med krudt i så nogle gange skal hun hjælpes til at slappe af...

Det der undre mig er at i dp sover hun i bv med det samme hun bliver lagt og det er ikk noget problem at få hende til at sove om aftenen... Hvis hun ikk får sin middagslur bliver hun sur tvær og overtræt..

• #15   25. jul 2012 Der bliver hun også stimuleret anderledes og er nok mere træt, end som når hun er hjemme...

• #16   25. jul 2012 Nu nena jo ikke to endnu og hun fungere altså rigtig font uden sin middagslur altså hun er træt hen imod aften men på den måde får hun også en ordentlig nattedøvn for sover hun til middag er hun et helvede at få til at sove om aftenen (:

Så jeg synes ikke det for tidligt at prøve uden, men den første uges tid kan godt være lidt hård for de skal jo lige vænne sig til det (:

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#17   25. jul 2012 Ja men synes nu det er meget tidligt hvis hun skal undvære, samt hun falder fint i søvn om aftenen når hun har sovet middagslur...

Måske det bare er en periode..

• #18   25. jul 2012 Jeg ville være vedholden med at lægge hende ind - men ville nok gå over til at putte hende i sengen. Der kan hun bedre ligge og hygge og putte, og sover hun ikke, så tag hende op efter 1½ - 2 timer, så har hun om ik andet fået slappet af.

Evt. læg hende ind i senge 1 time senere derhjemme end hun kommer det i dagplejen, så hun måske er mere træt når hun bliver puttet til middag - der er jo en del andre ting i dagplejen end hjemme der tager krudtet af dem smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#19   25. jul 2012 Tak det vil jeg prøve smiley

• #20   25. jul 2012 min datter på 3 år gad heller ikke sin barnevogn, så hun sover nu i sin seng, hvor hun snupper 2-3 timer... i børnehaven bliver de desværre vækket efter halvanden time og det kan jeg godt mærke ikke er nok for hende... så prøv at ligge hende i hendes seng hvis hun virker træt nok... og ellers bare hver anden dag...

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#21   26. jul 2012 Oki smiley

Kommentér på:
At sove til middag i bv 2 år

Annonce