{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lægge til at sove.
  • #1   2. mar 2011 Malthe er også 4 mdr, og har haft en rytme i et godt stykke tid nu..

Vi giver ham grød ved halv 7 tiden nogle gange lidt efter, og derefter bliver han skiftet, får nattøj på, bliver vasket eller kommer i bad hvis det er badedag, og så ellers lagt i seng hvor kl ca er blevet halv 8 - 8, siger gonat og kysser ham og tænder nogle gange han uro over sengen så han kan falde i søvn til den smiley

Det har vi gjort i et stykke tid sådan om aftenen og det fungere rigtig godt smiley

Hvordan sover han om dagen? smiley

• #2   2. mar 2011 Om dagen sover han en god lur på 3 timer og en ca på en time..
    Han har haft kolik som stoppede ved nytår ca.. Mens han havde kolik sov han slet ikke om dagen, kun små lure ved amning. Men kunne slet ikke lægge ham fra mig.
    Han er osse begyndt at vågne om natten for at spise, så vil nu prøve med noget grød idag tror jeg, han er 4 mdr på fredag nemlig så det sker der vel ikke noget ved?

• #4   2. mar 2011 Okay Malthe vågner ca ved 8 tiden om morgenen, og sover en formiddagslur på en halv til en hel time, sover ca to timer til middag og igen en lille eftermiddagslur, så måske du skal prøve at få ham til at få nogle rytmer med sove timer om dagen? smiley

Inden vi havde rytme med Malthe, sov han nemlig også først ved 23 nogle gange 12 tiden om aftenen...

Med hensyn til grød tror jeg du skal ringe til din sp og snak med hende omkring grød/mos, det gjorde vi da vi kunne mærke han var klar, og hun fortalte mange ting i forhold til det, og hvad der var bedst atkøbe osv...så er det du også helt sikker på at i har fået grønt lys til grød smiley

Kommentér på:
Lægge til at sove.

Annonce