Humørsvingninger! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har et lille problem med mit humør. Jeg syntes jeg er ret sur og tvær og uoplagt meget af tiden. Gider ikke rigtig noget.. F.eks at snakke i tlf..
Og så overfor min store datter. Jeg er selvfølgelig ikke sur på hende for der er intet at være sur over, men syntes alligevel jeg er begyndt at tage mig selv i at lyde sådan lidt ligeglad. Det er jeg ikke, og ønsker selvfølgelig ikke at være sådan over for hende. Men her den sidste uges tid eller lidt mere, har hun irriteret mig vildt meget over de mindste ting. Og så er det jeg bliver sådan mut.. Det skal også siges at jeg er meget træt både i kroppen og mentalt når hun kommer hjem fra børnehave, og så er hun blevet ret strid på det sidste. De to kombinationer hænger bare ikke sammen!
Har vildt dårlig samvittighed over det Vi hygger os ellers når jeg henter hende, med at lave mad sammen, og spille spil eller lign. når maden er på komfuret. Og så ser vi shanes juletamtam inden hun skal i seng, så det er ikke fordi hun ikke får opmærksomhed. Det interesserer mig bare ikke lige i øjeblikket
Er det normalt at overskudet kan forsvinde lidt her sidst i graviditeten? Og er der nogle der har nogle råd til hvad man kan gøre ved det? Det skal lige siges at det ikke kun er min datter jeg har det sådan med, det er også min familie og mine venner, men de kan heldigvis forstå når jeg siger at jeg ikke har overskud til "det og det" men det gør min datter jo ikke..
Hjælp..
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Julia - rart jeg ik er den eneste.
Humørsvingninger!