humørsvingninger ;o( {{forumTopicSubject}}
er godt nok ved at være træt af de der dumme humørsvingninger ;o) ja ja jeg er gravid og det er ganske normalt, men for søren hvor har jeg til tider ondt af folk ;o/
jeg tager mig selv i gang på gang at åbne min store mund, når jeg burde lade være, og får sagt nogle ting som jeg bagefter godt kan se måske var lidt dumt og som jeg i virkeligheden ikke ville have sagt, og til tider vrisser jeg bare af folk, øøøøhhh tja bare fordi jeg kan eller hvad??? nogle gange sidder jeg tilbage og tænker "hvad pokker sagde du det for"?
og stakkels manden som må finde sig i at blive svinet mere eller mindre til indimellem, og må finde sig i at jeg den ene dag mener det ene og den næste noget andet...
åååhhh hvor ville jeg ønske de der dumme hormoner kunne blive væk, så jeg ikke skulle gøre folk irriteret, forvirret, sure og kede af det, håber da godt nok at folk lader det gå ind af det ene øre og ud af det andet....
de kære hormoner og humørsvingninger altså ;o)
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Det væreste er nu nok at jeg tuder over det mindste i fjernsynet xD
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
har rigtigt svært ved at sige undskyld, selvom jeg til tider burde..
vores kære dagplejer har jeg desværre nok været lidt nærtagende overfor, hun forsøger jo bare at hjælpe os og give gode råd, men har været rigtig slem til at tage tingene personligt ;o( men har fået en snak med hende og det går meget bedre nu, Marcus elsker hende og vi er også blevet meget glade for hende..
jeg synes det er rigtigt svært at styre mine hormoner når der sker meget omkring mig, feks. skrigende børn, folk der diskuterer eller mange mennesker i en flok..
så har besluttet at jeg skal til at tage mig sammen, og håber det kan blive bedre..
mar 2008
jeg ser det som sådan ikke som et problem, bare en irriterende ting som jeg gerne ville slippe for, tror og håber at de folk det går ud over er forstående og selv siger til mig hvis jeg er urimelig, for det ønsker jeg ikke at være, og som sagt kan jeg nogengange have svært ved selv at se det er forkert..
ville da helst være glad og positiv hele tiden.
mar 2008
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
humørsvingninger ;o(