{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

sove/dag rytme {{forumTopicSubject}}

jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvornår i andre fik jeres børn ind i en rytme med at sove og spise.
hvornår sov jeres børn igemme ?
min datter er 7 uger og har sovet igemmen siden hun var 1 uge gammel.. og da hun var 3 uger begyndte hun at sove hele natten uden mad. hun sover normalt fra kl 11 om aften til kl 9 om morgen uden mad. så får hun jo så mad der kl 9 og så er hun lige vågen i en time så sover hun igen indtil kl ca 12. og så får hun mad igen og så sover hun igen ved 13-14 tiden indtil ved 16 tiden . syntes det er tidligt hun har fået en rtyme troede slet ikke det ville være så nemt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sove/dag rytme
  • #1   25. nov 2009 nu min datter 7 måneder

hun har fra hun var en uge gammel sovet igennem.. hun har nogen nætter hun lige vågner kl 4 ellers har hun ingen ...

hun sover fra kl. 21:30 til kl 8 om morgen så får hun flaske og sover igen til kl. 10:30- så får hun øllebrød så kl. 12:30 falder hun i søvn til middags lur og sover til kl. 15:30 så får hun bananmos.

kl. 18:30 får hun afftensmad.

kl. 20 går hun kold til kl. 21 og får en flaske og sover til næsten morgen kl. 8.

• #2   25. nov 2009 de første 4 måneder gik med at når jeg trode der var en rytme, lavede han om på den... nu har vi en rytme om dagen med en formiddsgs lur og en lur igen over middag, men om aftenen er han helt gal på den... (han er 5 måneder...

• #3   25. nov 2009 har hørt at det først år kan man ikke sige de har en fast rytme, den ændres løbende lidt eller meget, og det kan ske fra den ene dag til den anden, og min sp siger så også at man ikke må forsøge at lave en rytme før de er 4 måneder og først når de er 1 år kan man begynde at "tvinge" dem til at sove på faste tider og også spise...

Kommentér på:
sove/dag rytme

Annonce