{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.868 visninger | Oprettet:

Græder når han skal sove.. {{forumTopicSubject}}

Axl er 10uger,og han har hele tiden haft en rigtig god rytme og sovet igennem fra han var 14 dage..
Den sidste 2-3 uger har dog været et helvede.. Hver gang han bliver lagt for at skulle sove skriger han..
Han er monster træt og ender med at småblunde i 5-10 min for så at vågne med et spjæt og skrige igen..
Sådan gør han i 1-2 timer hver gang han skal sove..
Når han endelige falder i søvn sover han mellem 3-4 timer uden problemer og sover fra kl 23-8.00 uden at vågne..
Synes vi har prøvet alt.. Siddet med ham, vugget ham i søvn, sunget, gået rundt, været til zoneterapeut, skiftet seng, lagt ham i mellem os, købt ny madras osv..
Havde SP i går og beklagede mig og hun bestilte en fys til at komme og kigge på ham, men kunne ikke umiddelbart se hvad der var i vejen..
Dan er kørt helt ned og måtte igår gå sin vej da axl skreg på 3. Time og jeg ringede så til min mor som kom og tog ham..
Har tid ved lægen i dag så må vi se om de kan finde noget..
Har I en ide eller noget jeg kan prøve for aner snart ikke mine levende råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græder når han skal sove..
  • #1   14. feb 2012 Øre problemer...... håber det ikke men det lyder sådan.... Jeg ville på ham tjekket på en øreklinik

God bedring

• #2   14. feb 2012 Ville han så kun skrige når han skal sove?

• #3   14. feb 2012 Emma havde også en periode hvor hun simpelthen skreg hver aften i et par timer . Hun fejlede intet ! Det var vist bare en periode ..

- mit bedste råd er at kører i den lokale byggehandel og købe nogle ørepropper ..

• #4   14. feb 2012 Lægen kunne heller intet finde, så må vist bare affinde mig med at sådan er det bare smiley
    Ørepropper here I come

• #5   14. feb 2012 Hvis han har fået ørene tjekket - så er det jo ikke det, men ja de blive meget urolige og kede af det ved puttetid og om natten når ørene drille..... Kan dog også giv udtryk for smerte i løbet af dagen.....

Håber snart det går bedre.....

Ørepropper smiley betragter det som en joke smiley

• #6   14. feb 2012 Liam har gjort det samme og gør det samme.. han kan også græde op til ½ time når han skal sove.. Nogle gange må vi opgive og tage ham med ned igen.. men andre gange når han at blive så træt at han falder i søvn.. Vi ligger os ved siden af ham og holder ham i hånden når han er ked.. Jeg tror det er fordi de blir for overtrætte og ikke vil overgive sig..

• #8   14. feb 2012 Det er nu ganske alvorligt , jeg gik rundt med Emma på armen da hun ellers blev så hysterisk at hun gispede efter vejret.
    Hun skreg så højt at det ringede for ørene og da jeg har en mand der snorker havde jeg de skumpropper liggende .jeg tog dem i når jeg gik rundt med hende ellers var det næsten ikke til at holde ud !

Et vennepar havde et kolikbarn der skreg 4 timer hver aften . De havde høreværn med radio i og etbær hørerbøffer til TV'et .

• #9   14. feb 2012 Ja ok fru N.... så bruger du dem jo også helt anderledes end jeg lige forestillede mig.....

Jeg tænkte baby på eget værelse puttet og så ørepropper i indtil baby sover...... Ikk godt i mine øjne....

Den anden udgave kan jeg godt se fornuften i, da du jo har hende hos dig

• #10   14. feb 2012 Hehe , ja okay smiley
    Det andet ville snork ikke være så pædegoisk korrekt ...

• #11   14. feb 2012 Her til middag blev han lagt uden det store skrigeri, og ha nu sovet i barnevognen i 3 timer..
    Lægen gav os besked på at købe panodil junior, og hvis han så græd og græd, skulle vi prøve at give ham 2ml, og stoppede han så med at græde og faldt til ro, så skulle han indlægges på børneafdelingen igen igen, for så havde han jo ondt et eller andet sted, også måtte de undersøge ham fra top til tå til de fandt ud af det..
    men tænker at han måske har ondt i nakken, for han vil nemlig også helst kun kigge til venstre, og drejer jeg hans hoved til højre skriger han og brokker sig, så måske der simpelthen sidder noget i klemme som gør ondt når han ligger..
    Nu må vi se.. Synes bare det er SÅ hårdt når man føler man gør alt og intet virker..

• #12   14. feb 2012 en tur til kiro i morgen tidlig. hvad med hans mave hvordan er den? mie skreg mere end 14 timer i døgnet jeg valgte og købe sådan en stol der gynger for hun blev tung og gå med men bare rolig det er kun en periode hvis han altså ik fejler noget . gør det samme hver aften så han ved h´nu er det tid til at sove men se at komme afsted til kiro med ham

• #13   14. feb 2012 Jeg har oplevet det samme med min 10 uger gamle dreng, og det har så stået pÅ næsten lige fra starten og først Idag var vi til kio og det viste sig så, at han var låst i nakken og op i kraniet og ned i skulder og den 5. Hvivl i ryggen og så var han låst i bækkenet, det er så hårdt og tænke på lægerne hele tiden har sagt der intet bat amdet end mave Problemer og så det viser sig og være så meget med ham:"( han skriger hver gang v lægger ham ned på ryggen eller at han skal lægge selv og kigge og så holder han hovedet kun til den ene sidde. Så vi håber rigtig meget det snart hjælper på ham, vi skal til anden behandling på torsdag og faktisk har han sovet siden vi kom hjem kl. 2 og det har vi ikk prøvet før:-
    Mit hjerte græder også når man nu i 10 uger har fået ham tjekket i hobed og røv og man først ser det nu og han så har haft konstant smerte siden fødselen:( han kom ud på en presve, de mener det derfor.

Håber snart din lille dreng får det bedre:-)

• #14   14. feb 2012 Der masser a stavefejl:)

Kommentér på:
Græder når han skal sove..

Annonce