{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Vil ikke sove {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen:)
Nu prøver jeg af spørge her inde for har snart ikke nogle ider mere:(
Lasse er lidt over 2 år gammel og når han skal sove om aften stiger han bare ud af sengen det tager ca mellem 1½-3 timer og putte ham om aften.
Det har snart stået på i 5 uger.
Har prøvet alt syndes jeg men lige meget hjælper det.
Skal lige siges af han kan ikke sove med sele fordi han lægger så oroligt om natten.
Nogle ider????
Knus en meget træt mor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke sove
  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #1   15. aug 2009 victoria havde samme problem da hun havde den alder. og her hjalp det da vi tog middagsluren fra hende. måske det er en ide?

• #2   15. aug 2009 Probvlemet er vis han ikke sover til maiidag så er han slet ikke til af have med af gøre når kl slår 16 fordi han er så træt:)
    Jamen vi har prøvet alt blive sure, lægge han uden og sige en lyd, stå ved dæren og gå ind når han står op og lægger ham med det sammen. lade ham være ind på værsels og lege så vi har lagt madressen på gulvet så han kunne lægge sig når han blev træt der gik 3 timer.. jeg har ikke så mange ider tilbage

• Tori

#3   15. aug 2009 kan i evt ikke tage lidt af middagsluren alt afhægig af hvor lang tid han sover?

ellers er der ikke andet for end at blive ved med ligge ham ind i seng uden at sige et ord om der så skal 52 gange til smiley
    Men så skulle der gerne være resultater efter en uges tid.

• Tori

#4   15. aug 2009 forresten så er det vigtigt ikke at blive sur på barnet.
    Men sætte sig ned og sige
    ex. jeg kan godt forstå du ikke vil i seng, men du bliver nødt til alt sove så du kan være frisk til i morgen, hvor du skal ned og lege med alle de andre børn.
    evt spørg indtil hvad der gør at han ikke vil sove.

• #5   15. aug 2009 han sover stadig i sin tremmeseng og han får vand eller mælk til aftens maden også hænner det han får et glas vand lige inde han skal sove ellers får han ikke noget:)
    Ja jeg ved godt man ikke må blive sur men man bliver frustreet til sidst og man aner ikke sine leven råd... han er lidt for lille til af man kan spørge ind til hvorfor han ikke vil sove.

• #6   15. aug 2009 Jeg havde præcis samme problem med Emily. Den eneste måde jeg kunne få hende til at sove var ved at ligge mig med hende men det holdte jo ikke.
    Så jeg lagde hende i sengen, og gik ind i stuen. Hvis hun græd eller kravlede ud af sengen gik jeg ind igen uden at sige et ord, lagde hende op igen og gik ud. Hver gang hun forlod sengen så gentog jeg. Og første gang tog det 2½ time før hun sov, og så blev det mindre og mindre og tog omkring 5 dage før hun sov uden problemer.
    De dage hvor hun bare skreg i sin seng uden at kravle ud, der ventede jeg først 2 min, gik ind gav hende sutten, sagde godnat og gik ud igen. Derefter 5 min (satte 3 min op hver gang), og så til sidst sov hun.

Håber det hjalp. Det er en sej kamp men man skal virkelig bide tænderne sammen selvom man føler sig som en dum mor smiley

• #7   15. aug 2009 jeg har selv en søn på 2 år han ville heller ikke blive i sin seng så
    nu har vi købt en halv høj seng den kan han ikke komme ned fra endnu

Kommentér på:
Vil ikke sove

Annonce