{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

mor/far til loui
mor/far til loui
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147

bryllup's buget erfaringer? {{forumTopicSubject}}

hej det er sådan at vi skal giftes.
men har søgt lidt rund omkring på nettet med erfaringer og bugetter.

og må sige de beløb folk de slynger ud det har jeg slet slet ikke råd til vi snakker 100,000+++++++++++++++++

jeg havde i tankerne omkring 30-40,000kr
og det skal forgå i et selskabslokale vi lejer på christianshavn lige ud til kanalerne i et gammelt bådhus skide hyggeligt smiley

havde tænkt lidt 15,000-20,000kr til mad 5000 til drikkelse 5000 til pynt/blomster/due osv osv og så 5,000 kr til backup
vi bliver ca 60 og det skal ikke være noget mega fancy så længe det bare er hyggeligt og god mad

er det helt totalt urealistisk?

tøj bliver betalt af sviger mekanikken

og kom gerne med jeres erfaringer og bugetter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bryllup's buget erfaringer?
  • #1   1. okt 2014 Hvad med fotografering, blomster, transportmiddel, musik, hår og make up osv...

Vi var vist 75 og vores blev ca. 100.000

Men men men man kan godt gøre det for mindre

• #2   1. okt 2014 Ærligt så tror jeg det er lidt urealistisk.... Men det kan da sikkert lade sig gøre. Men som skrevet, hvad så med transport? Tøj? Hår? Vielsesringene?

Vores kostede 80.000, og det var både fest og reception. Vi var ca. 80 til receptionen og 40 til festen. Festen blev holdt på hotel.

• #3   1. okt 2014 Det er ikke et kirke bryllup for det første og alt det der reception det kommer ikke til at ske. Og vi holdet det altså i et selskabslokale til 1500kr ikke et fancy hotel eller kro som også skal have en kæmpe sum penge.
    Jeg tror sagtens det kan gøres for 40k ringe det et ud over de 40

• #4   1. okt 2014 Og tøj og hår det bliver betalt at sviger familien

• #5   1. okt 2014 Det kan helt sikkert godt lade sig gøre, men det bliver presset.

Vi var 65 ca og brugte 60.000kr.

De ryger hurtigere end man tror. Vi startede med samme budget som jer. Lejede et billigt lokale, fandt en rigtig god kok som kom ud med fire retters menu vi selv havde sammensat og en kok plus to servingspersonale. Gav vi 17.000kr i alt for ca. Derudover havde vi selv en til at hjælpe hele festen igennem med at få sat ting frem rydde af løbende osv., så vores forældre ikke skulle det.

Derudover skal man tænke på tøj, vieselringe, invitationer, bordpynt, lokalepynt, og især fotograf. En god fotograf er mere værd efterfølgende end man lige går og tror. Jeg er SÅ lykkelig for vi ikke bare fik min onkel til st tage billeder. Det snart et år siden og jeg drømmer mig stadig tilbage til selv de små detaljer og genoplever dagen pga billederne fra festen - javel, portrætbilleferne er også smukke men det er billederne fra festen der betyder noget.

• #6   1. okt 2014 Ps. Vi holdte ikke reception. Der var dog små snacks sat frem til gæsterne mens de ventede på vi kom fra fotografering.

• #7   1. okt 2014 Hvorfor spørger du så?

Om man er enig eller ej, behøver man ikke blive flabet. Vores bryllup var absolut ikke "fancy" som du så pænt skriver, det var skide hyggeligt, nærværende, og helt nede på jorden.

• #8   1. okt 2014 Enig med Pernille.

Hvis jeg skal sige det selv var vores "fancy" for vi lagde vægt på alle små detaljer - men vi lavede det hele selv (minus mad) i bedste DIY stil og havde en dejlig, hyggelig, rar dag smiley det behøves ikke være en skidt - eller dyr - ting at holde stort "fancy" bryllup.

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #9   2. okt 2014 Vi blev gift i 2009 og vi var 35. Vi kom af med 38000 for alt. Der manglede bestemt intet, og folk var veltilpasse

• #10   2. okt 2014 Pernille G.P *MOR* <
    det var altså ikke ment som kritik. smiley

jeg tænker bare at det er jo "bare" en fest man skal holde. det eneste som koster ekstra det er nogle ringe.

er godt klar over at hvis man holde der ude i byen så koster det flere penge da man tit binder sig til at købe deres drikkevare osv.

men vi tager en tur til tyskland og køber godt ind vi kender en kok og konditor par som kommer og laver mad. manden har en kunde som har et slagteri så billigt kød kan fås. vi har en fotograf som skylder en stor tjeneste som gerne vil komme under hele aftenen og tage billeder. pynt osv det laver vi selv og min søster er blomsterbinder. og tøjet bliver betalt.

men ok kan da godt være der skal sættes mere til side? smiley

• #11   2. okt 2014 vi fik drømme brylluppet for 38.000

• #12   2. okt 2014 mor.
    hvordan forgik det?

• #13   2. okt 2014 Det lyder til at du vil have det at lade sig gøre - og så kan det......

Du undlod så også en masse info om al den hjælp i modtager - og det taget med jamen så spare en kæmpe sum penge

• #14   2. okt 2014 * Mor til skønne tvillinger *
    altså jeg VIL ikke nødvendig vis have det til at lade sig gøre. men det var bare et tal jeg har fået ind i mit hoved at det sagtens kunne lade sig gøre for det beløb. for må sige at jeg godt nok syntes 80-100,000kr er mange penge. og det kan jeg slet ikke spare op på under et år. og ved heller ikke om jeg egentlig gider bruge så mange penge smiley

• #15   2. okt 2014 vi fik 3 retters inkl vin og natmad udefra til 189 pr mand vi var 44 mennesker i forsamlingshus stor hvid kjole, musiker hele aften og natten og køkken personale. bil fra kirken og fotograf

• #16   2. okt 2014 Helt okay, jeg synes blir det lød negativt. smiley

80.000 ER mange penge, men det løber hurtigt op. Vi betalte alt selv, og der var fri bar til festen, så det løb op. Middag (inkl. 3retter, snacks, velkomst, kaffe og the og fri bar) endte på 48.000.

Vi ønskede bare at ALLE hyggede sig og nød festen og at vi ikke selv skulle stå med oprydning eller rengøringen bagefter. smiley

• #17   2. okt 2014 Ydermere vil jeg sige at med alle de gratis tjenester i kan skaffe så kan det sikkert godt lade sig gøre. smiley

• #18   2. okt 2014 Vi holdte vores drømme bryllup for 14 dage siden og vi brugte kun 10.000 - vi havde ikke mere. Og det var fint til det VI ville
    Ringene var dog ik med i prisen

• #19   3. okt 2014 Vi har sat et budget der hedder 15.000,- til bryllup/barnedåb. Vi har ikke mere, så det må slå til smiley

Kommentér på:
bryllup's buget erfaringer?

Annonce