{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Brystreduktion {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Jag har siden jeg var omkring 16 år ønsket mig at få mindre bryster.. Nu er jeg begyndt at kigge lidt rundt, og kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad jeres erfaringer er..

Både med steder, priser, komplikationer, fordele, ulemper, ect.

Har nogen erfaringer fra udlandet?

Derudover kan jeg se at der nogensteder (hvis ikke alle? er ikke SÅ langt i min research endnu) er forskel på en brystreduktion og et brystløft. Hvad er forskellen?

Og inden der skulle blive spurgt, så kunne jeg godt tænke mig mindre bryster af udelukkende praktiske årsager.. Jeg er ikke generet af mine bryster fysisk, så har ingen intentioner om at gå til lægen og få det gjort på det offentliges regning. Jeg har ikke store bryster fordi jeg er overvægtig, så skal ikke "bare" tabe mig og så forsvinder de. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at kunne købe "almindelige" bh'er uden de skal koste 600kr pr stk, og at kunne gå med et stropløs kjole af og til smiley
Det er ikke noget der skal ske nu og her, da der lige skal spares op først, og jeg vil også gerne kunne amme barn nummer to om et år eller to.. Men kan godt lide at være forberedt..

Håber i har nogle erfaringer i vil dele smiley

//Tenna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brystreduktion
Kommentér på:
Brystreduktion

Annonce