{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

utroskab {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål vil gerne høre jeres mening

min venindes eks har fundet en ny kæreste men han sexer stadigvæk med min veninde
jeg har sagt at jeg synes det er forkert
og at hvis det havde været mig som var hans nye kæreste så ville jeg være "glad" for at få det afvide om så det kom fra min veninde eller ham selv
så hun ikke spilder sin tid

hvad synes i ?
Hader selv utroskab

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utroskab
  • #1   5. jun 2014 Puha, det er ikke pænt gjort overfor hans nye kæreste smiley
    Jeg vil da gerne vide hvis min kæreste stadig så sin eks kæreste, og så vil jeg faktisk være ligeglad med hvem der fortalte mig det, tænk hvis det var en selv der blev holdt for nar smiley

• #2   5. jun 2014 Jeg ville nok os heller vide det selv om det en ømt punkt men det må være så flovt og hver tre hjul i et forhold, uden og vide det.

Og vis pige kunne finde kærligheden et andet sted med en tro fyr så ville jeg nok fortælle hende,

Men det gør ondt og få vide vis ,am virklelig elsker vedkommen der er utro.

• #3   5. jun 2014 Den er så svær. Jeg har selv engang været veninden. Min første kæreste og jeg gik fra hinanden og kort efter fandt han sammen med en bekendt, vi havde sex nok4 gange i mens de var begyndt at være sammen hvor jeg så sagde stop da jeg ikke syntes det var fair over for hans kæreste. I dag har de været sammen i snart 5 år og venter barn og det er ikke mere end 1/2 år siden han sidst spurgte om vi skulle ses og have sex til trods for jeg flere gange de sidste 5 år har sagt jeg ikke har lyst og han ved jeg er gift og er kommet videre. Har så meget prøvet at få mig taget sammen til at fortælle hende det. Men hvad hvis hun er lykkelig som det er. Og ved han kun har været hende utro med ,mig og kun ønsker at være det med mig. Så ved det ikke er noget som har sket siden de 4gange og aldrig kommer til at ske igen derfor har jeg ikke sagt noget. Vil ikke ødelægge et ellers helt fungerende forhold hvor de er glade. Hvordan du eller din veninde skal forholde sig er svært. Er det noget der fortsætter de har sex osv syntes jeg klart den nye skal vide det men er det slut og exen og den nye ellers er glade så ved jeg. Ikke hvad der er bedst

• #4   5. jun 2014 Beklager længden

• #5   5. jun 2014 Det skal siges. Jeg har selv oplevet utroskab (gimpet er herinde smiley ) og hun vidste godt jeg eksisterede, de gjorde det angår i mit hjem, mens jeg var hjemme og ikke kunne gøre noget. Det er noget af det værste man kan gøre mod andre. Så enten skal din veninde fortælle det ellers skal hendes eks. Andet er forkert

• #6   5. jun 2014 Mor smiley var jeg dig sagde jeg det. Lige nu lever hun jo lykkeligt på en løgn. Kan godt være hun er glad men han vil hellere have dig? Det er hun bedre tjent uden

• #7   5. jun 2014 Hov. Ved ikk lige hvorfor det kom den smiley istedet for hjertet som i dit navn smiley

• #8   5. jun 2014 Står selv lidt i dilemma med min eks han har jo fundet en andet hvilket er fint for mig

men nu her hvor jeg er syg har han været herhjemme og tage sig af vores søn og har overnattet en enkeæt nat hvor jeg så sov på sofaen
    men der løj han for sin kæreste og sagde at han havde hentet vores søn og de var hos ham forstår ikke hvorfor hun må da vide at han blir nødt til at være der for vores søn og når vi sover i hvert vores rum på hver vores etage
    men det må han vel om

• #10   5. jun 2014 Det forstår jeg så heller ikke at hun ikke gør synes der er respektløst gjort af dem begge

• #11   5. jun 2014 Maria ja hvis det var fordi han hellerer vil have mig men sådan er det ikke han elsker denne kvinde og ønsker ikke at leve med andre end hende det er udelukkende fordi han finder hende træls i sengen og kedelig med hans egne ord og det mener han ikke jeg var derfor jeg ikke har sagt det bla. Men det er uanset hvordan man vender og drejer det ikke fair. Og en kropsumulig beslutning at tage for uanset hvad man gør er der nogen som bliver vrede og såret

• #12   5. jun 2014 Min eks ville også giftes og have børn osv
    Med mig, han skulle bare bruge hende til det der ekstra i sengen. Men sådan fungerer det altså ikke

• #13   5. jun 2014 Jeg ville også bare klappe i.

Hvis hun har moralske dilemmaer må hun jo stoppe med at knalde ham - ikke involvere alle mulige andre i det.

• #14   5. jun 2014 Men synes i så jeg burde holde mund til min eks' kæreste om at han i virkeligheden var her den nat selvom der ikke skete noget og heller ikke kommer til det

• #16   5. jun 2014 Jette b. Nej det har du ganske ret i

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #17   5. jun 2014 Forstår slet ikk andre har så travlt med hinanden..

Jeg ville også holde min mund..

• #19   6. jun 2014 Jeg ville give min veninde en opsang og give hende 2 muligheder, 1) hun siger det selv til den nye kæreste! 2) Jeg gør det for hende..
    Svinsk!

• #20   6. jun 2014 Jeg har givet hende en opsang og har sagg at jeg synes hun bør fortælle det til kæresten også stoppe med at se ham idioten
    men det vil hun ikke
    og jeg må indrømme at jeg selv er ret skræmt over fyren i forholdet så jeg tør ikke rigtig sige noget

• #21   8. jun 2014 Jeg ville blande mig udenom

Kommentér på:
utroskab

Annonce