{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

utroskab {{forumTopicSubject}}

hej piger

har lige set en film om utroskab

hvordan vil i have det vis jeres mand/kæreste kom og sagde han havde været sammen med en anden?

ville i give det en chance eller skulle han bare ud med det samme?

og kan et forhold bære det at man ved han har haft tisseren forlangt fremme?

ja og omvendt vi pige kan jo være ligeså dumme og lave fejl?

min holdning er nok ud med ham og af lige vel vis man har børn osv må man osse kæmpe lidt for dem osse selvom det en utilgivlig felj..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utroskab
  • #2   28. jul 2011 Hvis min kæreste er mig utro, så bliver han smidt på porten uden tøven, selvom det ville være hårdt.. Men har været i et forhold hvor jeg tilgav utroskab, men det gør jeg aldrig igen, da jeg frygtede hvergang han var ude, at han lavede numre.. som jeg sagde den gang til ham, I'll forgive, but NEVER forget..

Men som sagt, skulle det ske han var mig utro, så er det slut ..

• #4   28. jul 2011 he det kunne jeg forstille sig man tænker hele tiden over om han nu laver noget.. men ja for børnen skyld er man nødtil strække sig lidt ex

tro du han 100%nu så?

• #5   28. jul 2011 Ja jeg har været det igennem og uden tvivl er det en kamp...Også fordi de ikke selv havde nosser til at være ærlig om det men at jeg selv skulle grave mig frem til det... Efter snart 3 år måtte jeg har luft og kunne ikke mere se på ham.... Men vi har nu b´været fra hinanden i 6 mdr og nu går det kun fremad og vi håber på at vi kunne finde sammen igen... Men Det er noget man bare ikke glemmer.. For hold da K.... hvor gør det ondt. Det eneste jeg ikke kan ofg har fået svar på er HVORFOR.....

• #6   28. jul 2011 det her er ikk et forhold det kun et engangs knald C".)

• #7   28. jul 2011 ser cheaters hver dag til middag på kanal 9, som er et program hvor de afsløre folk der er utro og bliver konfronteret med det ..

det helt vildt nogle gange

hvis det var her røg han altså ud!

• #8   28. jul 2011 Kunne aldrig i livet tilgive hvis Jesper var mig utro... børn eller ej, har han haft et behøv for at knalde med en anden, så er det fordi han har et behov jeg ikke kan dække, og derved ikke mig han skal være sammen med...

• #9   28. jul 2011 av den var sgu svær... som udgangspunkt røg han ud...
    Men jeg er ikke sikker hvis jeg vitterlig stod i situationen, for synes egentlig jeg har tilgivet noget der var meget værre en utroskab fra hans side...

• #10   28. jul 2011 L J - hvad er det hvis jeg må spørge?

• #11   28. jul 2011 årgh, det er en længere historie, men i bund og grund handlede det om at han var ved at tage røven på mig økonomisk at jeg var ved at ende i RKI

• #13   28. jul 2011 men skal lige tilføje jeg ikke er sammen med ham mere, men af andre årsager =)

nu har jeg dan, som er næsten perfekt

• #14   28. jul 2011 L J - hold nu helt op, jeg var gået amok hvis det var mig -.-'

• #15   28. jul 2011 det gjorde jeg såmen også, men jeg elskede ham jo, og jeg var ikke så gammel, så jeg lavede nogle foranstaltninger og blev 1 års tid efter =)

• #16   28. jul 2011 Utroskab er utilgiveligt i mine øjne - som sonne skriver er det fordi han søger noget som jeg ikke kan give smiley

• #17   28. jul 2011 Jeg ville hade stodderen resten af mine dage, så ud med ham. Hvis han har behov for at gå i bukserne på andre, så er hans kærlighed til mig ikke stor nok og sådan en gut ville jeg aldrig affinde mig med

• #18   28. jul 2011
    Jeg ville aldrig kunne tilgive min mand, hvis han gjorde det ! Jeg ville aldrig selv gøre det, da jeg elsker min mand højere end alt, ! Så hvis han gjorde det overfor mig, ville jeg tage det som at han ikke elskede mig højt nok, og jeg ville føle mig svigtet ! ..

Han ville blive bedt om og flytte, og der ville ikke være noget andet valg. Sådan er det bare..

Jeg ville forsøge at bibeholde et godt forhold, for vores børns skyld. Men ALDRIG tilgive ham, for det han havde gjort overfor mig :!

- Puuhhaa, helt underligt at sidde at tænke sådan noget, for min mand kunne ALDRIG drømme om at gøre det smiley

• #20   28. jul 2011 hvis min kæreste laver det nummer ryger han ud. det er et tillidsbrud der er så stort, og jeg ville brække mig af at se på ham. og jeg kan ikke bruge '' ej, det må du undskylde, det var ikke med vilje?'' nej hvad fandet var det så. eller ej jeg er såååå ked af det. - ja det skulle du nok have tænk over noget før (:

Hvis man fx mangler noget i forholdet må man fandme åbne munden og blive bedre til at kommunikere med hinanden!

og som Agnes... siger så elsker jeg os min kæreste så højt så jeg ville aldrig kunne finde på at være sammen med nogen anden, og det forventer jeg os fra hans side smiley hehe

• #21   28. jul 2011 jeg ville sgu ikke have nosserne til at smide alt på gulvet for et side spring ! kunne godt være jeg hadet ham og ikke ville stole på ham men ja ved bare jeg ikke ville være stærk nok..

Og jeg ser jo vores børn som fælles.. men jeg ville jo aldrig have rettighedderne til hans børn og ville ikke risikere at miste dem !

• #22   28. jul 2011 Da MIn eks var mig utro var Viktor kun 5 måneder og han valgte selv at flytte...

Der gik dog ikke mere end et par måneder før han gerne ville tilbage igen og jeg tilgav ham..:)
    Måneden efter blev jeg gravid igen med Klara, men forholdet holdte kun til Klara var 8 måneder så måtte han ud! Han ikke helt kunne finde ud af at være familiefar og være hjemme ved os, istedet for at tage i byen og feste og bruge alle vores penge hver weekend...

• #23   28. jul 2011 Puha, den er svær.. Jeg tror ikke jeg ville kunne tilgive Michael hvis han var mig utro, det ville være alt for hårdt at se på ham igen som min mand, men vi har jo så os en søn sammen, så den er svær..
    Men tror ikke jeg ville kunne stole på ham igen, én gang utro, så kan man være det igen.. Og den har jeg taget til mig af egen erfaring, da min eks var utro, hvor jeg tilgav ham, hvor han så var det igen, og det har virkelig gjort noget ved min tillid til fyre..

Men ved så også at Michael aldrig kunne finde på at være utro, han har selv oplevet det sket for ham, så jeg ved os hvor meget han afskyr det!

• #24   28. jul 2011 Lige nu ville jeg også sige han ville ryge ud med det samme. Har været sammen med et par stykker som har været utro, og de røg. Men nu når der er børn involveret, så ville jeg nok overveje det meget.

• #25   28. jul 2011 Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me!

• #26   28. jul 2011 Kristensen - tror folk vil kæmpe mere for at få det til at fungere for børnenes skyld. Tror det er sådan det skal forståes.
    Ville dog selv smide ham ud i en fart, barn eller ej. Der er bare ting jeg ikke ville finde mig i!

• #27   28. jul 2011 Tror nogle kan vælge at se igennem det når de har børn sammen. Min veninde er stadig sammen med sin søns far og han har haft noget kørende med en anden bag om ryggen på hende. De er blevet lykkelige og har fundet hinanden igen.

Jeg kender mig selv alt for godt til at vide at jeg aldrig ville glemme eller tilgive

• #28   28. jul 2011
    - Efter min mening, har børnene bedre af to forældre som er gladere hver for sig, end to forældre som ikke er lykkelige sammen ! Og jeg ville ikke kunne være lykkelig i mit forhold, hvis min mand havde været mig utro ! smiley

Så ville jeg hellere dele børnene med min mand, og de så havde en glad mor smiley

• #30   28. jul 2011
    Susanne - Fedt ordsprog smiley

• #32   28. jul 2011 Jeg er jo en af dem der skriver jeg vil overveje det meget pga vi har børn sammen. Vil selvfølgelig ikke for enhver pris blive hos ham da børnene jo som der bliver sagt har bedre af glade forældre hver for sig. Men er også af den holdning at kan man rede forholdet, så skal man forsøge.

Men tror ikke det er noget jeg vil kunne svare sikkert på uden at stå i det.

• #33   29. jul 2011 Vi havde en periode hvor det gik dårligt mellem os og jeg mistænkte ham for at have gang i noget, men vidste ik hvad, vi var tit sure og jeg sys ik han hjalp ret meget til herhjemme.. en da da han tog på arbejde åbnede jeg hans mail på fb og fandt mange mails mellem ham og en af hans kollegaer.. han svinede mig til, sagde jeg lavede ikke en skid (var på barsel sønnen var 9 mdr)var altid sur osv osv, og han glædede sig til at sku se hende hver dag, hun havde et dejligt smil og var så sød og dejlig, han skrev sms med hende når han var på wc og når han gik ned efter cigaretter skrev eller ringede han også med hende.

Jeg ringede til ham med det samme og han kom hjem fra arbejde, han var helt fra den og mente ikke noget med det.. de havde været til julefrokost sammen også men der var ikke sket noget sagde han.

Jeg tog sønnen med hjem til min mor nogle dage og tænkte over det og han skrev og ringede men svarede ham aldrig, jeg var fuldstændig knust over han havde svinet mig til og bagtalt mig og sys hun var ih og åh så dejlig og lækker.

efter nogle dage kom jeg hjem, sagde jeg ville ALDRIG tilgive ham, men jeg ville gerne gi det en chanche for jeg elskede ham. han var så ked og undskyldte i et væk, og slettede hende alle steder hun var imens jeg sad ved siden af ham og 1 uge efter gik firmaet ned, så han så hende aldrig mere..
    Jeg ku dog ikke klare det svigt og slog op og flyttede efter et par måneder.. mig og sønnen boede alene og jeg hadede ham som pesten, efter nogle mdr begyndte mit raseri at dale og vi snakkede sammen igen, og efter 6 mdr var jeg 100% sikker i mit hjerte at han er MANDEN, så vi kom sammen igen, men jeg sagde at jeg aldrig vil tilgive men forsøge at komme videre og jeg nok ville være lidt jaloux nu.
    Det kunne han godt forstå.
    om 3 mdr har vi så 4 års dag, og jeg kan stadig blive jaloux, men han fået af vide at opdager jeg at han har gang i det mindste ryger han ud og så er det slut for altid. Dette er den 1 og sidste chanche han har, men jeg tror at denne gang er det os for forhåbenlig altid smiley
    MEN havde han dusket hende så havde jeg ikke gået tilbage, men det er jeg i mig selv ret sikker på han aldrig nåede til.

• #35   31. jul 2011 vi har ikk sådan snakket om vis en af os er utro så der ud men ville have svært ved kysse/sex vis jeg viste han havde haft dilleren forlang fremme og ikk kunne lad være og tænke på om han nu så hende eller drømte om hende når vi var sammen den tanke kunne jeg ikk have..

Kommentér på:
utroskab

Annonce