{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

At starte i dp igen efter ferie! :) {{forumTopicSubject}}

Det er ingen sag når ungen har savnet hende smiley

Vil bare lige dele hvor glad jeg er for min datters dp mutter! Ved ikke om nogen af jer kan huske mit dilemma hvor jeg i 3 uger havde forsøgt at køre min datter ind i en dp. Hvor hun alligevel kun kunne være i 30 min og det forgik i sindsyg gråd! Havde så fundet den her anden dp, men hun vidste ikke om hun turde tage Lilli ind da hun var ny opstartet og allerede havde 4 børn. Ventede på svar fra August til December! Og fik et ja!!! Nu har hun gået der siden December og der er jo ingen tvivl om, at det var al ventetiden værd. Lilli er så glad for hende og omvendt smiley smiley Og idag efter ferien skulle hun starte igen og man har selvfølgelig været spændt på hvordan det skulle gå! Hun rakte selv ud efter dp mor og fortrak ikke en mine da mor sagde farvel! :') Amen er så lykkelig for det sted!!! - Ville ønske alle havde så skøn en dp mor som børnene bare er så vilde med smiley smiley Glæder mig til at hente prinsessen senere idag :-*

Ville bare lige dele det med jer, er super duper glad!! Det kan godt betale sig at vente på det rigtige sted smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At starte i dp igen efter ferie! :)
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   6. jan 2014 Hvor er det dejligt at læse!

Her måtte jeg også skifte den første var forfærdelig den anden fantastisk! !!! Det er utroligt en forskel der kan være!

Nu går thea i bh og første dag var liiiidt svær at aflevere men er sikker på at hun får en god dag smiley

• #3   6. jan 2014 Theas mor - Det betyder virkelig meget at man er tryg og glad for sin dp, synes det er flot når forældre kan se ud over sin egen næse og sit eget behov og hvad der er bekvemt for en selv og se at hans barn kunne trives bedere! Det kræver altså en del fra en selv synes jeg. Så fedt i fik gjort noget og fandt noget der var bedre! Uha kan godt forstille mig det må være hårdt! Men det skal nok blive godt smiley

Mor til - Ej hvor lyder det hyggeligt!! Det var da også helt vildt smiley Det er så vigtigt med en god kemi også mellem dp mor og RIGTIGE mor! Man skal tænke ret ens om de fleste ting og det er sgu ikke nemt at finde en der tænker ligesom en mor hehe smiley Der er jo ikke nogen der ved bedre end en selv som mor smiley ;) smiley smiley

• #4   6. jan 2014 Sådan en skøn dp mor har vi også...:-) det er bare det vigtigste for os som forældre at ens børn har det perfekt når de er i dp.
    Her afleverede vi også en glad dreng som løb ind og gav dp mor samt en af de andre drenge et knus og det var gengældt fra både dp mor og den anden dreng.

• #5   6. jan 2014 Trine - Ja det er utroligt vigtigt! De har trods alt vores børn i en lang periode af deres dag! smiley Hvor lyder det bare dejligt at de var så glade for at se hinanden! FEDT smiley smiley

• #6   6. jan 2014 Vi har dælme osse en dejlig dp mor. Og e,ma er bare så glad for være der og snakker om hende i week og ferier osv så det kan ikk være bedre

• #7   6. jan 2014 Det lyder dejligt Mor til Emma smiley smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#8   7. jan 2014 Vil sige at jeg nok var lidt for lang tid om beslutningen men nøj det var det bedste jeg har gjort. Hun var virkelig ikke god ved børnene og ret lige glad med dem. Men lang historie.

En anden gang vil jeg i hvert fald lytte til min mave og mit barn noget før!

• #9   7. jan 2014 Theas mor - Det er jo også en stor beslutning! Så helt forståeligt, at det lige tager tid og man vil jo gerne være overbevist om at det er det helt rigtige at gøre, for du kan jo også ende med noget der er værre måske??

Min den første var kommunal, så der har man jo ikke mulighed for at se flere dp og så vælge. Det hedder besøg- Ja eller nej! Så man ved jo ikke hvad man ellers for tilbudt og nogen steder må du kun sige nej til en dp plads x antal gange! smiley Så det er bare ikke noget man beslutter hen over natten. Jeg synes også jeg forsøgte med Lilli alt for længe i den første, 3 uger smiley Men det vigtigste er jo, at de er kommet et bedre sted hen!! Gør mig ondt at høre at hun ikke var god ved dem smiley Der var jeg havde min datter de 3 uger, det var så langt fra hvad jeg synes en rigtig god dp er, men jeg vidste jo ikke bedre. Det er første barn og første gang man skal vælge sådan noget, så hvad kigger man efter?? Da jeg så det andet sted her, var jeg jo ikke i tvivl om at der tydeligvis fandtes bedre! Så det er også helt klart den ALLER bedste beslutning jeg har taget smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#10   7. jan 2014 Thea var der lidt over et halvt år men hun var virkelig også god til at skjule hendes sande jeg... desværre tog det lang tid før hun blev flyttet efter beslutningen så det blev faktisk værre. Og den dag idag er hun stadig mærket af det, har svært ved at stole på voksne viser ingen tillid. Det er først efter at hun har været i børnehave i et halvt år det er begyndt at gå bedre...

• #11   7. jan 2014 Ej hvor frygteligt smiley Det gør mig ondt. Det lyder godt nok voldsomt, man bliver jo lidt ''nysgerrig'' når man høre sådan noget, er det noget du ville snakke om? Helt iorden hvis du ikke vil! Men måske er der nogen herinde der kan drage nytte af det og kan se det samme i deres situation smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#12   7. jan 2014 Det er en lang historie, men det startede med at hver gang jeg sagde noget var det mig der var noget galt med og ikk hende. Derefter begyndte hun at flå mad ud af hånden på thea og smed det ud for øjnene af hende (hun fik nogle gange en grov bolle eller kiks i bilen fordi hun ikk ku vente på morgenmad) hun ødelagde 2 af mine barnevogne fordi hun nægtede at stille dem ind i deres skur og jeg ku ikk holde til at slæbe den med hver dag. Der lå katte i den om natten selvom jeg puttede slag på de kravlede under. Fandt for sent ud af at der var skimmelsvamp i den første (thea har idag astma) når jeg kom legede de ikke de sad bare stille alle børnene. Fandt ud af at de aldrig spiste selv men hun stilte dem i rundkreds og fodrede dem og de drak ikk selv (resultatet var thea ikk spiste og drak der) fandt ud af hun gav dem havregrød fra samme skål og ske. Dette resulterede i at thea begyndte at bide i frustration de blev aldrig underholdt, og det hele kulminerede da jeg fortalte hende at thea var bange for høje lyde, og hun misbruger min oplysning. 3 dage efter fortalte hun at hun havde observeret børnene på legeværelset og thea skulle til at bide et andet barn og hun valgte at skrige (som arrrrrrrrrrrrrrrrrrghhh) for at gøre thea så bange at hun håbede at hun aldrig gjorde det igen.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#13   7. jan 2014 I øvrigt måtte jeg ikke træde ind i hjemmet om morgenen fordi det var et privat hjem så måtte ikk sige ordentlig Farvel hun blev bare afleveret i bryggerset. Hun havde jo mand og børn. Og hun nægtede min veninde at låne toilettet en dag hun var med oppe og hente thea.

• #14   8. jan 2014 Ej nej nej nej Theas mor smiley Det gør mig SÅ ondt!!! Sikke et monster!!! smiley Tænk at nogen kan finde på at være sådan?!!!!?! Hvad fanden bilder hun sig ind. Har du ikke meldt det til nogen, hun skal da ikke være dp mor!!!! smiley Ej hvor det skrækkeligt. Håber virkelig Thea kan komme oven på det igen og selvfølgelig også dig. Det må da være frygteligt at være vidne til smiley KÆMPE KRAM herfra!!!

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#15   8. jan 2014 Jo ringede til pladsanvisningen og bad om at få hende flyttet. Så fik jeg dp pædagogen men hun turde ikk sige noget så det endte med at hun blev flyttet fordi hun ikk ku tåle dyr... ren løgn men sku bare have mit barn væk derfra!

Det tog to mdr fra det blev besluttet til hun blev flyttet. Bestemt ikke de nemmeste 2 mdr.

• #16   8. jan 2014 Ej hvor er det altså frygteligt! Synes nu alligevel ikke det kan være rigtigt, hun kan fortsætte som dp mor. Det er synd. smiley Sikke et monster!!!

Godt Thea har det godt igen så et bedre sted smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#17   8. jan 2014 Ja nu er hun jo startet i børnehave her efter sommerferien det giver desværre nogle problemer men tror vi er ovre det værste.

• #18   9. jan 2014 Okay, håber virkelig hun kommer helt oven på. Det er jo også voldsomt smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#19   9. jan 2014 Det er det. Hun har problemer med at stole på de voksne så hvis der er noget siger hun det ikk =(

• #20   10. jan 2014 Åh gud smiley Hvor længe har hun været dp mor, neeej hvor gad jeg godt tryne hende!

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#21   10. jan 2014 Det har hun desværre været i mange år hun er fyret nu pga nedskæringer men er startet som privat.... og folk finder først ud af hvordan hun er efter noget tid =(

Jeg er ikk den eneste der har flyttet sit barn derfra

• #22   10. jan 2014 Hold op hvor er det træls man ikke kan stoppe sådan en idiot. smiley

Kommentér på:
At starte i dp igen efter ferie! :)

Annonce