456 visninger
|
Oprettet:
starte job i morgen :-( {{forumTopicSubject}}
så er min barsel endegyldigt slut - i dag er sidste dag....
jeg har sgu helt ondt i maven over at skulle starte på job imorgen- selvom jeg er glad for mit job....
tænk sig at skulle være væk fra bissen det meste af dagen- op hver morgen - ikke noget med at ligge og hygge længe - smøre madpakker, pakke tøj........ SCARY
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
tiden er fløjet afsted og ikke en eneste dag har jeg kedet mig - nu vil jeg bare gerne lidt ned i tid så han ikke behøver blive passet så længe hver dag, jeg er på 32 timer nu men vil så gerne ned på 28.
jun 2008
Men du har helt ret, man keder sig ikke og tiden den SUSER bare derud af..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Forlængelse af orloven
En familie har ret til at forlænge orloven med 8 uger. Hvis blot en af forældrene er i arbejde, kan orloven forlænges med 8 eller 14 uger, men den ledige forælder kan højst holde 8 uger af forlængelsen. Familien kan forlænge orloven på et hvilket som helst tidspunkt i 32 ugers perioden. Barselsdagpengene reduceres fra det tidspunkt hvor forlængelsen træder i kraft. Det ugentlige barselsdagpengebeløb reduceres for resten af orlovsperioden så det totale barselsdagpengebeløb der er udbetalt ved orlovens udløb, svarer til 32 ugers barselsdagpenge
(link fjernet)
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
jun 2008
Det må jeg hellere lige tale med manden om
Louise : Jaaa, tror osse det bliver rart, men føler mig ikk klar som tingene ser ud nu.. Vil gerne have mere tid herhjemme med Oliver.. Meen ja, nu må vi se, kan jo osse være det ændre sig..
starte job i morgen :-(