{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

starte job i morgen :-( {{forumTopicSubject}}

så er min barsel endegyldigt slut - i dag er sidste dag....

jeg har sgu helt ondt i maven over at skulle starte på job imorgen- selvom jeg er glad for mit job....
tænk sig at skulle være væk fra bissen det meste af dagen- op hver morgen - ikke noget med at ligge og hygge længe - smøre madpakker, pakke tøj........ SCARY

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starte job i morgen :-(
  • #1   8. jun 2009 Ih altså, får helt ondt i maven af at tænke på at det osse snart er min tur, forstår ikk at tiden er gået så hurtigt, skal godt nok først til september men der er ikk længe til mere.. smiley

• #2   8. jun 2009 jeg ved endda godt at vi har været heldige at jeg har kunnet være hjemme til anton nu er 15½ mrd - men alligevel..........

tiden er fløjet afsted og ikke en eneste dag har jeg kedet mig - nu vil jeg bare gerne lidt ned i tid så han ikke behøver blive passet så længe hver dag, jeg er på 32 timer nu men vil så gerne ned på 28.

• #3   8. jun 2009 Hold da op, hvordan har du kunnet gå så længe?!! .. Til september når jeg starter der er Oliver 10 mdr når han skal starte i dp.. smiley

Men du har helt ret, man keder sig ikke og tiden den SUSER bare derud af..

• #4   8. jun 2009 min almindelige barsel var til 6 januar, så forlængede jeg med de 14 uger man kan ( se linket - en lidt dyr løsnng, som betød at jeg gik over 7000 ned i løn- udbetalt ) derefter har jeg holdt 6 ugers gammel ferie. Men jeg har nydt hver eneste dag herhjemme.

Forlængelse af orloven

En familie har ret til at forlænge orloven med 8 uger. Hvis blot en af forældrene er i arbejde, kan orloven forlænges med 8 eller 14 uger, men den ledige forælder kan højst holde 8 uger af forlængelsen. Familien kan forlænge orloven på et hvilket som helst tidspunkt i 32 ugers perioden. Barselsdagpengene reduceres fra det tidspunkt hvor forlængelsen træder i kraft. Det ugentlige barselsdagpengebeløb reduceres for resten af orlovsperioden så det totale barselsdagpengebeløb der er udbetalt ved orlovens udløb, svarer til 32 ugers barselsdagpenge

(link fjernet)

• #5   8. jun 2009 Ja puha... smiley men jeg kan huske jeg aligevel også glædede mig lidt til at komme i skole igen, jeg elskede at gå hjemme med Ida, men det er aligevel også dejligt at komme ud blandt andre voksne mennesker hvor alt ikke handler om baby.. Jeg sluttede min barsel da Ida var 9 måneder...

• #6   8. jun 2009 Bonnie : Okay, det vidste jeg faktisk slet ikke, men kunne være jeg skulle gøre det.. Fordi kan først starte på min uddannelse til Januar.. smiley
    Det må jeg hellere lige tale med manden om smiley

Louise : Jaaa, tror osse det bliver rart, men føler mig ikk klar som tingene ser ud nu.. Vil gerne have mere tid herhjemme med Oliver.. Meen ja, nu må vi se, kan jo osse være det ændre sig.. smiley

Kommentér på:
starte job i morgen :-(

Annonce