{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

råd til start af bachelor {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg skulle være startet med min bachelor for en uge siden, men da jeg er blevet opereret og har været på morfinlignende piller, har jeg ikke kunne andet end nærmest at sove.

Og nu, hvor jeg endelig begynder at vågne lidt op, så er jeg total rundforvirret over hvor jeg skal starte.

Så jeg søger egentligt nogle råd til hvordan jeg skal gribe det hele an. Jeg har lånt en hel masse bøger, og sat det op efter hvilken struktur vi skal have.
Men jeg føler jeg har mistet alle mine hjerneceller på denne uge smiley

Jeg skal skrive om; Leg som metode til udvikling af børn med autismes sociale forståelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råd til start af bachelor
  • #1   4. dec 2013 og det er pædagoguddannelsen smiley

• #2   4. dec 2013 Jeg ville nok i dit tilfælde vælge at starte der hvor du synes det er nemmest at skrive fra. På den måde kommer du i gang og kan altid flytte rundt på tingene:)

• #3   4. dec 2013 ja det ville også være en god idé, men for at være ærlig, så ved jeg ikke lige hvor det er lige nu.. Er stadig ret forvirret oven på det hele.

• #5   4. dec 2013 Hvad med at starte med at lave en hurtig skrivning eller en mind map så du får det overblik over hvad det er du præcis vil ha ned og hvorfor. Derefter kan du jo så stille uddybe dine tanker mv.

• #7   4. dec 2013 tusinde tak for hjælpen smiley
    Jeg vil prøve mig frem med jeres råd.
    Det er jo altid lige hårdest at komme op i gear igen smiley

• #8   4. dec 2013 Har du bogen "den gode opgave" ? Den har jeg brugt til alle mine eksamener, den er rigtig god både til hvordan man kommer igang, strukturere osv….

Du kan sikkert låne den på mediateket på dit seminarie smiley Held og lykke med det - lyder som et spændende emne! Det er min tur til sommer… skulle ha været færdig i December sidste år, men der kom lige en barsel i vejen smiley

• #9   5. dec 2013 nej den har jeg ikke smiley

Men kom da lige i tanke om jeg har en bog der hedder *Metodebogen* det kan være der er noget godt i den smiley

Spændende, hvad har du lyst til at skrive om?

• #10   5. dec 2013 Jamen jeg var i udlandspraktik i London da jeg blev gravid… var på et hjemløse center, som arbejdede ud fra en metode der hed Co-Production…det redskab de brugte til at få metoden til at fungere hed Time-Banking, men der er andre redskaber man kan benytte sig af … det kunne jeg godt tænke mig at kigge nærmere på og lave et ide forslag til hvordan Co-Production kunne fungere i det danske samfund og hvordan både brugere, personale, lokal samfund og staten kan få en masse fordele ud af det smiley Tror titlen bliver noget i stil med "Socialpædagogik på markedsprincipper"

Er du kommet igang?

• #11   5. dec 2013 det lyder spændende..

Ja, eller lidt. har fået struktureret hvad der skal med, læst lidt, og skrevet egne tanker ned om emnet, som så skal understøttes af teori og praksiseksempler

Kommentér på:
råd til start af bachelor

Annonce