{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Hvad er jeres job og hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal vælge hvilken vej jeg skal gå og er begyndt at blive lidt smårundtosset smiley

Tænkte det kunne være rart med lidt inspiration, så hvad er jeres arbejde/uddannelse? Hvorfor valgte du det? Er du glad for det? osv.

Bring it on moms smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er jeres job og hvorfor?
  • #2   29. nov 2013 Jeg er økonomiassistent. Jeg kan godt lide at arbejde med tal, og sidde på et kontor. Men jeg savner kontakten til kunder hvor man ikke er den stride der skal hente penge hjem til firmaet, men er der for at give en god service.

• #3   29. nov 2013 jeg er uddannet pædagog om 2 mdr. Og det har jeg valgt da jeg elsker at arbejde med børn, om det så er normaltfungerende eller med særlige udfordringer.

Og som der er nævnt, så er der mange områder inden for pædagogfaget smiley

Og jeg har fået job i en alm. daginstitution smiley

• #4   30. nov 2013 jeg arbejder med børn nu, har gjort det de sidste 8 år, men er ved at læse en hg ved siden af så jeg kan prøve noget kontor i stedet for smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #5   30. nov 2013 Sosu hjælper elsker det... men er pga længere tid sygdom blevet fyret for nylig ved mit drømmejob med demente...

• #7   30. nov 2013 Jeg er fotograf, jeg elsker at udtrykke mig kreativt. Min hverdag er super spændene, og det er jo pragtfuldt at tage billeder af små sovende babyer ;-). Jeg er selvstændig, da det ikke er så mange ledige stillinger inden for faget.

• #8   30. nov 2013 Salgsassistent med speciale i sko og lædervarer.
    Jeg elsker at guide folk og hjælpe dem til at tage det valg, jeg mener der er det rette, til deres behov. Jeg synes det er fedt at fortælle dem om nye teknologier og det er en virkelig fed fornemmelse at kunne vidregive informationer som kunderne ikke kendte til.
    Og når kunderne så lige slutter købet af med "tak for god betjening" så glemmer man ofte hvis de var besværlige at gøre tilfredse smiley

• #10   30. nov 2013 Jeg er uddannet indenfor salg og marketing, hvilket ikke var mig. Derfor tog jeg uddannelse som sosuhjælper, da jeg ønskede lidt flere menneskelige værdier i mit arbejde, jeg ønskede at det skulle give 100% mening at gå på job. Dog fandt jeg ud af, at jeg er mere den psykiske type, så nu har jeg søgt ind som pædagog, og ønsker på sigt at arbejde som bostøtte eller med folk der er ude i noget misbrug af en art, jeg tror jeg vil gøre endnu mere gavn der, end jeg gør nu. Pt er jeg ledig fordi vi er flyttet.

• #11   30. nov 2013 jeg har lige taget en hgv. og skal så finde en læreplads inden for kontor. desværre bare ikke så nemt på fyn smiley men håber da jeg elsker at arbejde med tal og vil gerne læse videre

• #13   30. nov 2013 Jeg arbejder som pædagog medhj. Og skal læse pau og derefter til pædagog når jeg er færdig med min barsel.. Jeg drømmer om at jeg med tiden skal arb. Med enten handicappede børn/unge eller på et børnehjem.. smiley

• #14   30. nov 2013 Ihh super dejligt at læse om jer allesammen smiley

Jeg har stået 8 år i tøj butik, arbejdet 5 år på telenor, 2 år som handicaphjælper og er nu på barsel og har bestemt mig for at ville læse når barsel er slut. Problemet er bare lige hvad smiley

Jeg har tænkt på pædagog, men så skal det være på fjernuddannelse, da jeg ikke har råd tl SU. Derudover har jeg tænkt på tandklinikassistent og kontor. Men min store passion er dyr og især hunde, så har altid gerne ville være veterinærsygeplejerske, men de jobs og elevpladser hænger desværre ikke på træerne.

Utroligt at det kan være så svært at vælge hvad man skal bruge mange år af sit liv på smiley

• #16   1. dec 2013 Jeg er igang med Handelsøkonom uddannelsen med speciale i event management, som jeg kan bruge til mange forskellige ting bl.a. indkøb, logistik, salg, markedsføring og selvfølgelig eventdelen, som er det jeg brænder for.

Jeg er i øjeblikket i praktik, som event koordinater og jeg elsker det. Er meget struktureret, elsker planlægning, at have overblik og hele processen fra man sidder med en idé til afviklingen, hvor det bliver ført ud i livet.

Desværre er der ikke ret mange praktikpladser og har derfor måtte melde mig ud af uddannelsen og har fået praktik gennem jobcenteret og skal så meldes ind til april og skrive min hovedopgave sammen med de andre, så det har været lidt træls.

Finder jeg ikke et job inden for event, når jeg er færdiguddannet overvejer jeg også en kontoruddannelse og så på sigt måske kunne komme til at kombinere det ellers vil jeg gå efter noget sekretær eller personlig assistent. smiley

• #17   1. dec 2013 Er forresten også igang med en akademi uddannelse i oplevelses økonomi, hvor jeg har afsluttet det første af 5 fag event management i sidste uge og skal til eksamen her d. 6. Skal igang med 2 fag oplevelses økonomi i januar/februar, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til smiley

• #18   1. dec 2013 Her er jeg uddannet gastronomiassistent (halv kok) og receptionist inden for hotel branchen. Men er desværre på arbejdsløs da det sted jeg arbejdede gik konkurs.
    Så jeg har i foråret taget en HgS og søger nu elev pladser inden for kontor. Men tja de hænger ikke på træerne. Og til august næste år slutter mine dagpenge så har jeg ikke fundet et job i januar/februar skal jeg have søgt ind på en uddannelse med su. Som nok vil blive sygeplejerske, har altid været min store drøm, siden jeg stoppede med min kokkeuddannelse, har bare ikke taget springet ud i det. Men ser dette som den oplagte mulighed for det. Men pt er det er fast job det er vigtigst pga økonomien i det hele.

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #19   1. dec 2013 Jeg er udlært i butik, en dyrehandel og er pt i en Kvickly. Det er rigtig fint, men vil gerne tilbage til en eller anden speciale butik. Jeg elsker kontakten med kunderne, at kunne hjælpe og vejlede og de mere personlige salg, samt det forhold man får til kunderne - det savner jeg nu

• #20   1. dec 2013 Jeg er uddannet dyrepasser med zoo speciale, men arbejder som natportier på hotel...

• #21   2. dec 2013 Jeg er hos en ejendomsmægler på 4. år og læser ved siden af til advokatsekretær og det er jeg færdig med om 6 måneder smiley

• #22   2. dec 2013 Jeg er Kontorelev - er færdig om ca 2 måneder.
    Så er jeg kontorassistent.

Hvorfor smiley

Fordi jeg startede på HG fordi min mor dengang sagde at jeg skulle starte på et eller andet smiley

Opdagede så at man kunne blive kontorassistent - så den snuppede jeg.
    Ikke mit drømmejob, men jeg har uddannelsen.
    Så må jeg tage den derfra smiley

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #24   2. dec 2013 Jeg har ikke noget job - men vil da gerne give et besyv med alligevel smiley
    Er netop stoppet på uddannelsen til ernæringsassistent - det var ikke lige mig.
    Har altid haft svært ved at finde ud af hvad jeg vil være 'når jeg bliver stor', men dog ved jeg hvad jeg bestemt ikke skal være. Social og sundhedshjælper (assistent) vil jeg aldrig kunne f.eks.

Til januar, starter jeg ud med en 10. klasse jeg gerne vil have fuldført og til august hf eller hg, er ikke nået så langt endnu.
    Tror en kontoruddannelse vil være noget jeg synes er ret spændende.

Charlotte Kan du fortælle lidt om det? smiley er du glad for det?

• #25   3. dec 2013 Jeg er egentlig udd postbehandler og kørte efter endt udd rundt i de store lastbiler med post og pakker i næsten 6 år..

Lige siden har jeg kørt som autoredder for sos dansk autohjælp, så her har jeg været i snart 8 år...

• #27   3. dec 2013 Jeg er uddannet Social- og sundhedsassistent, men efter en trafik ulykke er jeg blevet fyret og tvivler på jeg kommer tilbage til faget ..

Hvorfor ? : Fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre, og gøre en forskel . Og bevise det er meget andet end prof-røv-tørre ! Også må det være min tur til at yde til de mennesker som har ydet det de skulle smiley

Men hvad jeg vil nu, når jeg engang kommer oven på, det aner jeg ikke !

Kommentér på:
Hvad er jeres job og hvorfor?

Annonce