1.140 visninger
|
Oprettet:
Hvad er jeres job og hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg står og skal vælge hvilken vej jeg skal gå og er begyndt at blive lidt smårundtosset
Tænkte det kunne være rart med lidt inspiration, så hvad er jeres arbejde/uddannelse? Hvorfor valgte du det? Er du glad for det? osv.
Bring it on moms
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Og som der er nævnt, så er der mange områder inden for pædagogfaget
Og jeg har fået job i en alm. daginstitution
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
Jeg elsker at guide folk og hjælpe dem til at tage det valg, jeg mener der er det rette, til deres behov. Jeg synes det er fedt at fortælle dem om nye teknologier og det er en virkelig fed fornemmelse at kunne vidregive informationer som kunderne ikke kendte til.
Og når kunderne så lige slutter købet af med "tak for god betjening" så glemmer man ofte hvis de var besværlige at gøre tilfredse
mar 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 316
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 513
sep 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 62
Jeg har stået 8 år i tøj butik, arbejdet 5 år på telenor, 2 år som handicaphjælper og er nu på barsel og har bestemt mig for at ville læse når barsel er slut. Problemet er bare lige hvad
Jeg har tænkt på pædagog, men så skal det være på fjernuddannelse, da jeg ikke har råd tl SU. Derudover har jeg tænkt på tandklinikassistent og kontor. Men min store passion er dyr og især hunde, så har altid gerne ville være veterinærsygeplejerske, men de jobs og elevpladser hænger desværre ikke på træerne.
Utroligt at det kan være så svært at vælge hvad man skal bruge mange år af sit liv på
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Jeg er i øjeblikket i praktik, som event koordinater og jeg elsker det. Er meget struktureret, elsker planlægning, at have overblik og hele processen fra man sidder med en idé til afviklingen, hvor det bliver ført ud i livet.
Desværre er der ikke ret mange praktikpladser og har derfor måtte melde mig ud af uddannelsen og har fået praktik gennem jobcenteret og skal så meldes ind til april og skrive min hovedopgave sammen med de andre, så det har været lidt træls.
Finder jeg ikke et job inden for event, når jeg er færdiguddannet overvejer jeg også en kontoruddannelse og så på sigt måske kunne komme til at kombinere det ellers vil jeg gå efter noget sekretær eller personlig assistent.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Så jeg har i foråret taget en HgS og søger nu elev pladser inden for kontor. Men tja de hænger ikke på træerne. Og til august næste år slutter mine dagpenge så har jeg ikke fundet et job i januar/februar skal jeg have søgt ind på en uddannelse med su. Som nok vil blive sygeplejerske, har altid været min store drøm, siden jeg stoppede med min kokkeuddannelse, har bare ikke taget springet ud i det. Men ser dette som den oplagte mulighed for det. Men pt er det er fast job det er vigtigst pga økonomien i det hele.
jul 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 270
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Så er jeg kontorassistent.
Hvorfor
Fordi jeg startede på HG fordi min mor dengang sagde at jeg skulle starte på et eller andet
Opdagede så at man kunne blive kontorassistent - så den snuppede jeg.
Ikke mit drømmejob, men jeg har uddannelsen.
Så må jeg tage den derfra
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
Er netop stoppet på uddannelsen til ernæringsassistent - det var ikke lige mig.
Har altid haft svært ved at finde ud af hvad jeg vil være 'når jeg bliver stor', men dog ved jeg hvad jeg bestemt ikke skal være. Social og sundhedshjælper (assistent) vil jeg aldrig kunne f.eks.
Til januar, starter jeg ud med en 10. klasse jeg gerne vil have fuldført og til august hf eller hg, er ikke nået så langt endnu.
Tror en kontoruddannelse vil være noget jeg synes er ret spændende.
Charlotte Kan du fortælle lidt om det?
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Lige siden har jeg kørt som autoredder for sos dansk autohjælp, så her har jeg været i snart 8 år...
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Hvorfor ? : Fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre, og gøre en forskel . Og bevise det er meget andet end prof-røv-tørre ! Også må det være min tur til at yde til de mennesker som har ydet det de skulle
Men hvad jeg vil nu, når jeg engang kommer oven på, det aner jeg ikke !
Hvad er jeres job og hvorfor?