1.207 visninger
|
Oprettet:
hvad er jeres mening? {{forumTopicSubject}}
Faren til min søn ryger indenfor derhjemme også når han har vores søn
har sagt til ham at jeg ikke synes det er så smart da vores søn har bronkitis og at det kan påvirke det og har spurgt om han ikke kunne ryge udenforbare når han har vores søn
hans svar til det var at det er hans hjem og det skal jeg ikke bestemme
og det er vel på sin vis også sandt nok
men det er jo trods alt også mit barn
hvad synes i om rygning i hjemmet når der er børn? Hvis nej hvad skal man så gøre?
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
vidste han skulle til et møde om musik program for den festival han er med arangør af imens jeg hænger i kø til lægen kommer han op og siger at nu køre han også kørte han
så der lå jeg med mavesmerter så kraftige,ventede på en ambulance og med et barn jeg skulle finde akut pasning til
Fik dog fundet det , blev indlagt og fik konstateret en stor cyste på højre æggestok der var bristet så jeg havde blod i bughulen
også fortalte han mig igår at han var bekymret for vores søn fordi han først fik aftensmad kl.halv 7 for første gang siden jeg blev alene
men ja synes sgu han er for dum når han ved at vores søn har bronkitis at han ikke kan tage hensyn
ryger selv udenfor herhjemme
dec 2011
det er så slemt at når vores søn kommer hjem så kommer han i bad med det samme
og hans tøj blir vasket for det stinker af gammelt værtshus røg
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
dec 2011
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Har virkelig ondt af jeres dreng, han har ikke valgt at blive født ind i det rod
Du bliver nødt til at mande dig op og have dine egne meninger og holde fast i dem!
Du ved jo godt at det ikke er i orden når du spørger herinde... enten søger du medhold/ynk eller også er du heller ikk selv stærk nok.
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
både dig og farmand lyder ekstrem egoistiske på mange områder ift til jeres søn. i er begge voksne tag jer nu sammen for hylan da i har altså et barn i midten armen korser mig snart over jeres evige problematikker i kan enkelt skrevet ikke være det bekendt over det barn i har bragt til verden, helt seriøst
feb 2014
dec 2011
omg.
kan godt se hvad du mener men der er virkelig bare så mange ting der pisser mig af ved ham og sikkert også omvendt fra hans side af
og ja jeg ved godt det er forkert at ryge i nærheden af børn
men ville høre jeres råd omkring det fordi jeg jo som skrevet har prøvet at snakke med ham om at han bør ryge udenfor
hvor han bare siger at det er hans hjem og jeg ikke skal bestemme det
og det er det der går mig på
fordi jeg godt ved jeg ikke skal bestemme det men udelukkende kun tænker på vores søns helbred
så derfor vil jeg bare vide hvad fanden man så kan gøre
dec 2011
da jeg netop skriver at jeg kæmper for at få faren til at tage hensyn til vores søns bronkitis
samt at det var faren der valgte at tage til møde i stedet for at være der for vores søn som skulle opleve at der kommer to fremmede mænd og henter hans mor for øjne af ham
samt at faren for det meste mens vi boede sammen valgte at bruge mere tid på sin computer og musik end sin søn
det eneste jeg måske har være egoistisk med i det her er at jeg har holdt fast i faren pga. tryghed.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
dec 2011
feb 2014
feb 2014
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
okt 2013
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 85
dec 2011
og ja jeg har haft svært ved at give slip på min eks men det er der med garanti også andre der har
og jeg har også en dybere grund for at det er sådan
dec 2011
feb 2014
ens børns tarv kommer altså i første række uanset hvad ts
feb 2014
dec 2011
jeg skriver jo ind her fordi jeg er bekymret for vores søns helbred pga. Faren egoisme i og med at han ikke ønsker at tage hensyn og ryge udenfor når han har vores søn så hold det dog til fokus i stedet for at køre i de gamle opslag som jeg selv er kommet videre fra
vi ses ikke mere og han kommer heller ikke herhjem i hverdagene mere
han ser sin søn hver anden weekend thats it
så vær sød kun at hold det til det som det her emne handler om da det er det jeg skriver mine bekymringer om
feb 2014
dec 2011
min søn mangler sgu ikke noget som helst og jeg får ros alle steder fra
og hvis han havde taget skade af alt det her havde sp. Osv. Nok sagt noget
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Til emnet. Nej han må ikk ryge indenfor, vil han ikke overholde det må du undlade at udlevere barnet. Det skal jo ikke ses hvis det er sundhedsskadelig. Slut.
Jeg kan godt forstå at der bliver reageret som der gør, får virkelig ondt i maven over at tænke på dinsøn ;(
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
feb 2014
feb 2014
folk reagere som de gør fordi de totalt glemmer der er et barn i midten og det er ikke ok at sådan tumult skal stå på i sååååå lang en periode når der er børn i billedet, plus der går 14 dage så bor de jo sammen igen af det ene eller anden årsag lur mig , det sket alle dce andre gange
feb 2014
dec 2011
Og kommer heller aldrig til at bo sammen eller være sammen igen
dec 2011
hvad er jeres mening?