{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

hvad er jeres mening? {{forumTopicSubject}}

Faren til min søn ryger indenfor derhjemme også når han har vores søn
har sagt til ham at jeg ikke synes det er så smart da vores søn har bronkitis og at det kan påvirke det og har spurgt om han ikke kunne ryge udenforbare når han har vores søn
hans svar til det var at det er hans hjem og det skal jeg ikke bestemme
og det er vel på sin vis også sandt nok
men det er jo trods alt også mit barn

hvad synes i om rygning i hjemmet når der er børn? Hvis nej hvad skal man så gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er jeres mening?
  • #2   27. mar 2014 Cbg. Ja hvis det så bare var det eneste han var retaderet omkring i søndags da han kom med vores søn efter ha haft ham på weekend fik jeg pludselig så mange mavesmerter at han opfordrer mig til at ringe efter en ambulance
    vidste han skulle til et møde om musik program for den festival han er med arangør af imens jeg hænger i kø til lægen kommer han op og siger at nu køre han også kørte han
    så der lå jeg med mavesmerter så kraftige,ventede på en ambulance og med et barn jeg skulle finde akut pasning til
    Fik dog fundet det , blev indlagt og fik konstateret en stor cyste på højre æggestok der var bristet så jeg havde blod i bughulen
    også fortalte han mig igår at han var bekymret for vores søn fordi han først fik aftensmad kl.halv 7 for første gang siden jeg blev alene

men ja synes sgu han er for dum når han ved at vores søn har bronkitis at han ikke kan tage hensyn
    ryger selv udenfor herhjemme

• #3   27. mar 2014 Og som jeg også sagde til ham helt ærligt det er kun hver anden weekend han skal ryge udenfor
    det er så slemt at når vores søn kommer hjem så kommer han i bad med det samme
    og hans tøj blir vasket for det stinker af gammelt værtshus røg

• #5   27. mar 2014 Jeg havde 100% ikke accepteret det ved hvad rygning kan gøre ved et barn med bronkitis havde bedt lægen om en seddel hvorpå der står deres holdning til røg omkring barnet! vise ham den og fatter han det stadig ikke ville jeg gå i statsforvaltningens med det, lyder barsk men ved hvad det kan gøre

• #6   27. mar 2014 Mor<3 ja du har helt ret skal faktisk til lægen nu her så det kunne være jeg skulle bede dem om at skrive deres meninger imens jeg er der

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #7   27. mar 2014 Fatter simpelthen ikke at du har været i tvivl om hvorvidt i skulle være sammen. Så har han vel også røget inde da i boede sammen.

Har virkelig ondt af jeres dreng, han har ikke valgt at blive født ind i det rod
    Du bliver nødt til at mande dig op og have dine egne meninger og holde fast i dem!

Du ved jo godt at det ikke er i orden når du spørger herinde... enten søger du medhold/ynk eller også er du heller ikk selv stærk nok.

• #8   27. mar 2014 så enig med thea.
    både dig og farmand lyder ekstrem egoistiske på mange områder ift til jeres søn. i er begge voksne tag jer nu sammen for hylan da i har altså et barn i midten armen korser mig snart over jeres evige problematikker i kan enkelt skrevet ikke være det bekendt over det barn i har bragt til verden, helt seriøst

• #9   27. mar 2014 og istedet for evigt og altid at udstille den mand som du for til at lyde som en dårlig far, så fix da alt det rod istedet for altid at ende i lagnerne med ham istedett, det for dig selv til at se mindst ligeså tåbelig ud ,, jaa undskyld det er lige på og hårdt

• #10   27. mar 2014 thea- han røg ikke indenfor da vi boede sammen for det blev vi enige om da vi flyttede i ny lejlighed at den skulle være røgfri

omg.
    kan godt se hvad du mener men der er virkelig bare så mange ting der pisser mig af ved ham og sikkert også omvendt fra hans side af
    og ja jeg ved godt det er forkert at ryge i nærheden af børn
    men ville høre jeres råd omkring det fordi jeg jo som skrevet har prøvet at snakke med ham om at han bør ryge udenfor
    hvor han bare siger at det er hans hjem og jeg ikke skal bestemme det
    og det er det der går mig på
    fordi jeg godt ved jeg ikke skal bestemme det men udelukkende kun tænker på vores søns helbred
    så derfor vil jeg bare vide hvad fanden man så kan gøre

• #11   27. mar 2014 og vil da virkelig gerne vide fra OMG- hvad jeg har været egoistisk omkring i fht. min søn

da jeg netop skriver at jeg kæmper for at få faren til at tage hensyn til vores søns bronkitis
    samt at det var faren der valgte at tage til møde i stedet for at være der for vores søn som skulle opleve at der kommer to fremmede mænd og henter hans mor for øjne af ham
    samt at faren for det meste mens vi boede sammen valgte at bruge mere tid på sin computer og musik end sin søn

det eneste jeg måske har være egoistisk med i det her er at jeg har holdt fast i faren pga. tryghed.

• #12   27. mar 2014 Stop med at ryge, begge to. At i ryger udenfor er ikke godt nok når man har et barn med bronkitis.

• #13   27. mar 2014 Nej men hvis man ikke har rygrad nok til at stoppe så er det da bedere at ryge udenfor end indenfor

• #14   27. mar 2014 sorry men hvorfor boller du med og lade sådan en mand bo/ være hos dig? det er dig der er den tåbelige i alt det her

• #15   27. mar 2014 og du er ego ift til at du tillader meget kaos i din søns liv iform af i flytter hver for sig så sammen igen så ligger i og leger duacell kaniner for så at være rygende uvenner og skal gå fra hinden mere eller mindre konstant det er egoisme da dette ikke er barnets tarv, barnet skal have trygge vante rolige og kærelige omgivelse og det synes jeg ikke det lyder til i er udfra din egen historier, og at du ikke selv kan se i agere ego skreæmmer mig yderligere

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #16   27. mar 2014 Suk........

• #17   27. mar 2014 Klister et billede af din søn uden på smøgpakken og kig på hans øjne når du finder lighterens frem - så skulle du gerne hurtig blive smøgfri smiley

• #18   27. mar 2014 Altså jeg kan godt se at han vil blive forvirret men nu er vi altså ikke typer der skændes foran vores søn bare lige for at pointere at vi står og råber og skriger eller på andre måder skændes i vores søns påhør

og ja jeg har haft svært ved at give slip på min eks men det er der med garanti også andre der har
    og jeg har også en dybere grund for at det er sådan

• #19   27. mar 2014 Michelle c. Det var faktisk ikke en så dum ide tror jeg vil prøve det

• #20   27. mar 2014 ts det da ligegyldigt børn fornemmer mere end hvad du aner, så i behøver ikke stå at skrige før han fanger den anspænde stemning, og undskyldninger er der vist nok af for at blive sammen,
    ens børns tarv kommer altså i første række uanset hvad ts

• #21   27. mar 2014 og som sagt skræmmende du ik selv fanger den del af det, det kun dig dig dig og dine behov i denne sammenhæng, de kommer jo også med undskyldninger for at legalisere at i opføre jer som tosser

• #22   27. mar 2014 Det er jo netop ikke mine behov og mig mig mig som du sidder og skriver
    jeg skriver jo ind her fordi jeg er bekymret for vores søns helbred pga. Faren egoisme i og med at han ikke ønsker at tage hensyn og ryge udenfor når han har vores søn så hold det dog til fokus i stedet for at køre i de gamle opslag som jeg selv er kommet videre fra
    vi ses ikke mere og han kommer heller ikke herhjem i hverdagene mere
    han ser sin søn hver anden weekend thats it
    så vær sød kun at hold det til det som det her emne handler om da det er det jeg skriver mine bekymringer om

• #23   27. mar 2014 er rystet:(

• #24   27. mar 2014 Kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg ber dig om at holde dig til det her emne
    min søn mangler sgu ikke noget som helst og jeg får ros alle steder fra
    og hvis han havde taget skade af alt det her havde sp. Osv. Nok sagt noget

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #25   27. mar 2014 Er endnu mere rystet.... ja undskyld hvis det går over dine grænser men du skulle nok overveje hvad du skriver i forum hvis folk ikk må tolke på det, krist!

Til emnet. Nej han må ikk ryge indenfor, vil han ikke overholde det må du undlade at udlevere barnet. Det skal jo ikke ses hvis det er sundhedsskadelig. Slut.

Jeg kan godt forstå at der bliver reageret som der gør, får virkelig ondt i maven over at tænke på dinsøn ;(

• #26   27. mar 2014 smiley smiley ;) smiley smiley

profilbillede
  • #27   27. mar 2014 Ingen rygrad er ikke en undskyldning. Det er din søns helbred det handler om!

• #28   27. mar 2014 pernille ts har nok en dybere grund for ikke holde med at ryge smiley

• #32   28. mar 2014 hunde tossen ts har generalt fået pæne og brugbare svar i alle henes 117 andre tråde om hende og hendes kæreste/ hvor åndsvag han er,
    folk reagere som de gør fordi de totalt glemmer der er et barn i midten og det er ikke ok at sådan tumult skal stå på i sååååå lang en periode når der er børn i billedet, plus der går 14 dage så bor de jo sammen igen af det ene eller anden årsag lur mig , det sket alle dce andre gange

• #33   28. mar 2014 så bør man holde sit yderst private til sig selv hvis ikke man gider folk reaktioner

• #35   28. mar 2014 Omg. Vi har ikke boedet sammen i næsten 8 måneder
    Og kommer heller aldrig til at bo sammen eller være sammen igen

• #36   28. mar 2014 Og for i øvrigt har jeg kun 5 opslags omkring min eks og jeg så 117 opslag er nok lige overdrivelse

Kommentér på:
hvad er jeres mening?

Annonce