Julen hos jer. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg har endnu ingen børn, men skal i år holde jul enden hos min mor hvor min søster og nevø på 5 kommer, eller hos mine venner som fik en pige i februar.
Det er første gang jeg skal holde jul med små børn og glæder mig lidt til at opleve julen i børne højde.
Hvad er traditonerne hos jer?
Hvordan tager jeres børn julen?
Hvordan skal i holde jeres barns første jul?
Ja bare fortæl lidt om hvordan i skal nyde december?
Det eneste jeg ved der skal ske i år er julebagning, der koger vi klejner, bager jødekager, og triller havregrynskugler.
Det er sammen med min søster, nevø og min mor. Vi gør det hjemme hos mig da jeg har det størstekøkken. Jeg følger altid med i tv julekalenderne, selvom jeg ikke har børn, men synes det er rart at have noget at snakke med min nevø om. Og de andre børn i familien. Også er det bare vildt hyggeligt.
Jeg pynter min adventsstage med gran og andet samt mit kalenderlys. Det gør jeg sammen med kærestens bedste. Men min kæreste og hans morfar sludre om mande ting
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
De sidste 2 år har vi holdt jul selv, og det var bare vildt dejligt. I år holder vi med oldemor og oldefar. Da oldemor er meget syg vil jeg gerne have min datter oplever det
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Marcus' første jul holdte vi ved mandens søster og hendes familie. Han var 3 mdr gammel der.
Her pynter vi gerne op den sidste uge inden december mdr de store er hjemme så de kan være med til det.
Det er meget forskelligt om der bliver bagt kager og lavet konfekt, men går jeg fortsat hjemme til den tid, hvilket jeg nok gør skal der da nok laves lidt år.
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
I december har jeg købt et kalenderlys og advent krans. Jeg gør det egentlig kun for Malous skyld.
Julen hos jer.