{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Julen hos jer. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har endnu ingen børn, men skal i år holde jul enden hos min mor hvor min søster og nevø på 5 kommer, eller hos mine venner som fik en pige i februar.

Det er første gang jeg skal holde jul med små børn og glæder mig lidt til at opleve julen i børne højde.

Hvad er traditonerne hos jer?
Hvordan tager jeres børn julen?
Hvordan skal i holde jeres barns første jul?
Ja bare fortæl lidt om hvordan i skal nyde december?

Det eneste jeg ved der skal ske i år er julebagning, der koger vi klejner, bager jødekager, og triller havregrynskugler.
Det er sammen med min søster, nevø og min mor. Vi gør det hjemme hos mig da jeg har det størstekøkken. Jeg følger altid med i tv julekalenderne, selvom jeg ikke har børn, men synes det er rart at have noget at snakke med min nevø om. Og de andre børn i familien. Også er det bare vildt hyggeligt.

Jeg pynter min adventsstage med gran og andet samt mit kalenderlys. Det gør jeg sammen med kærestens bedste. Men min kæreste og hans morfar sludre om mande ting smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julen hos jer.
  • #1   3. nov 2013 Vi har jo Freja på 4 og hun har lavet kalender lys lige siden hun kunne samt været med til at lave advends krans. Vi ser Self os julekalender og vi har købt et par stk os. Bla. Pyrus den første af dem med Freja. Vi bager os og Freja laver hjemmelavet julegaver.
    De sidste 2 år har vi holdt jul selv, og det var bare vildt dejligt. I år holder vi med oldemor og oldefar. Da oldemor er meget syg vil jeg gerne have min datter oplever det smiley vi plejer at gøre kartoflerne klar om morgen og så hygger vi resten af dagen med masser af tegnefilm og Disney juleshow. Og Freja plejer at få en gave at hygge med.

• #2   3. nov 2013 Her skal vi i år for første gang hold jul hjemme da vi i år har alle 3 børn hjemme og jeg ikke gider i byen med 3 mindre børn. Vil gerne kunne lade dem nyde sine gaver osv.
    Marcus' første jul holdte vi ved mandens søster og hendes familie. Han var 3 mdr gammel der.
    Her pynter vi gerne op den sidste uge inden december mdr de store er hjemme så de kan være med til det.
    Det er meget forskelligt om der bliver bagt kager og lavet konfekt, men går jeg fortsat hjemme til den tid, hvilket jeg nok gør skal der da nok laves lidt år.

• #3   4. nov 2013 Vi skal holde jul ved min mor, Malou forstår det ikke endnu. Så der skal vi spise både and, flæskesteg, frikedeller osv. så leger vi pakkeleg og spiser efter mandlen. Så danser vi om træet og pakker gaver ud.
    I december har jeg købt et kalenderlys og advent krans. Jeg gør det egentlig kun for Malous skyld.

Kommentér på:
Julen hos jer.

Annonce