Termin - Januar 2012

Termin - Januar 2012

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer
550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

ovre julen ovre julen

jaaa piger hvorn står det til hos jer nu er vi ovre julen....
nogen der har født lid før tid??

selvfølgelig endnu engang tillykke til dig nadiaa....

jeg venter stadig.... dog med en masse plukkevveer der bliver flere og flere og gør mere og mere ondt...

så nu må hun meget gerne komme ud til oss..
min søn er også begyndt og sige "lillesøster komme ud nu..." det er sååååå sødt.....

håber i har det godt alle sammen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ovre julen
  • #1   26. dec 2011 Her får jeg også flere og flere plukkeveer, men han må nu godt lige vente en måneds tid med at komme ud smiley

Ellers går det stille og roligt, vi havde julefrokost igår, i dag og igen imorgen. Men så står den også på afslapning smiley

Jeg synes efterhånden at maven er ved at være så stor, at den er ret upraktisk.... men ellers har jeg det fint nok. Jeg har taget 15-16 kg på, men efter julen må det absolut være steget drastisk med alt det jeg har spist!!

Baby er stadig lidt for lille, så jeg bliver holdt øje med og scannet jævnligt.

Men ellers nyder jeg bare julen smiley

• #2   26. dec 2011 Her er der slet ikke "tid" til han kommer før omkring 2 januar smiley Så vi er nu fint tilfredse med at han bliver der inde lidt endnu smiley Her er ingen plukkeveer overhovedet så det synes jeg da er skønt.
    Gjorde hovedrent igår da jeg kom ud fra min svigerfamilie fra julefrokost. hehe. fra 23.00 til 02.00 smiley det kan mærkes i mine stakkels ben og ryg. Men sådan er det når man er gået i rebebygger facen smiley

• #3   26. dec 2011 det er dejligt i stadig har lysten til de små bebser bliver i maven... selv er jeg bare godt træt af det men har jo også bare lidt en god del i alt for langt tid.....
    har dog kun taget ca 5½ kg på i alt hvilket jeg finder tilfredsstillende... dog harjeg i baghovedet at jeg kan nå og tage mere på endnu...
    prinsessen har det godt og vi er færdige med alt juleræset dog er det også godt nok da jeg lagde mig syg med opkastning og diare liie oven på juleafen og er først hel frisk igen idag...

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #4   26. dec 2011 Vi holdte julen her - og det kunne mærkes i kroppen. Kunne ikke komme ud af sengen og dårligt vende mig, pga muskelsmerter i balderne. smiley
    Har ingen voldsomme plukveer... ingen som gør ondt ihvertfald.
    Håber da også den lille bliver derinde til efter den 12 januar - vil gerne så langt væk fra 1/1 som muligt.

• #5   26. dec 2011 louise hvorfor vil du gerne det?? tænker mest om der er en speciel grund??

• #6   26. dec 2011 Diana..

Hvor er du sød smiley
    Jamen her hjemme går det fantastisk.. Jeg ved godt det tidligt at sige med sikkerhed smiley Men indtil videre har jeg fået mig en fantastisk mild, nem og dejlig lille pige.. hun minder så meget om sin storesøster, og her troede jeg ikke jeg kunne være så heldig to gange itræk xD

• #7   26. dec 2011 nadiaa det er bare så lækkert og høre søde... du kan tro jeg bliver nærmest helt misundelig når jeg ser de finde billeder af hende... så fin med al det flotte mørke hår...

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#8   26. dec 2011 Diana Kim - Jeg sys det er synd at barnet skal have fødselsdag så tæt på jul og nytår.
    Og har først termin den 18, så baby har tid nok til at blive "bagt færdig i ovnen". smiley

• #9   26. dec 2011 louise oki ja de forståeligt nok...

jeg er glad ved vi bare er ovre julen....
    jeg tænker at ha fødselsdag tæt på nytår nok ikk er så slemt... overvej engang hvor stor en fest det vil være for en når man bliver ældre og når man også kommer op i fesalderen....

men kan godt forstå med julen...

jeg har selv sådan en fornemmelse i kroppen af at jeg går i fødsel nytårs nat.... dog krydser jeg fingre for det bliver enten liie inden eller liie efter..... bare ikk selve den nat.

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#10   26. dec 2011 Diana - Jeg kender flere som har fødselsdag omkring 1-3/1 og det er ikke sjovt. Gæsterne kan enten ikke komme eller har tømmermænd. Hehe smiley
    Men jeg kan selvfølgelig ikke gøre så meget andet end føde når baby vil ud. smiley
    Jeg glæder mig helt vildt... Det blir så spændende at se det lille myr.

• #11   26. dec 2011 louise oki ja jeg kan da godt se det må være svær hvis man selv vil holde festen men hvis nu man som nogle af dem ejg kender bare gerne vil ha det sjovt på fødselsdagen kan man jo vælge og tage i byen med vennerne....

og ja det er jo de små bebser der bestemmer... vi må jo bar gøre som de vil og være glade ved det vi får ud af det.....

og jeg kan love at det er det hele værd... jeg kan den dag idag slet ikk se hvorn jeg nogesinde har ku undvære min søn....

• Marianne. .
    Marianne. . Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 41
    #12   26. dec 2011 Jeg er også glad/ lettet over at være nået over julen.Der må gerne gå nogle dage imellem jul og fødselsdag:)

• #13   27. dec 2011 så nåede vi over julen ja smiley og her venter vi også bare *Gg* har 17 dage til termin nu og er ved at være lidt skræmt - hold nu op tiden er gået hurtigt! tænk at det allerede er lige om lidt smiley

• #14   27. dec 2011 mor til skønne magnus jaaa jeg må da også indrømme at jeg længe har synes at tiden gik meget langsomt.... men nu hvor der ikk er mange dage tilbage så sys jeg alligevel tiden er fløjet afsted....

• #15   27. dec 2011 diana , ja det er altså en underlig følelse smiley

• #16   27. dec 2011 mor til... ja mon ikke.....

men man begynder nu også og blive mere og mere utålmodig sys jeg..... jeg vil bare så gerne have hende ud nu.... vil vide hvorn hun ser ud og hvem hun rent faktisk er..... vil så gerne holde hende i mine arme og virkelig øse al min kærlighed ud til hende... for har bygget så meget af det op at der nærmest ikk er plads ti mere nu...

• #17   27. dec 2011 diana, ja jeg vil også gerne se hende , glæder mig , men syntes det er halv skræmmende (på den gode måde) at det er lige om lidt smiley

• #18   27. dec 2011 mor til.... det er også meget skræmmende samtidig.... dog mmå jeg sige at jeg er så meget mere afslappet omkring det og mere parat til hele forløbet denne gang i forhold til første gang at jeg har så utroligt nemt ved og ligge det skræmmende bagerst i hjernen og derved kan jeg meget nemmere fokusere på alt det jeg glæder mig til smiler.....

• #19   27. dec 2011 ja , det er skræmmende på den gode måde
    smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#20   27. dec 2011 har lige været til snak på sygehuset omkring "klar til barn" hvor der blev gennmegået hvordan en normal fødsels foregik, smertebeh og gennemgang af afd.
    Puuha... Det kom lige lidt tæt på lige pludselig. Hihi...
    Nu være det ikke længe før jeg skal mærke hvordan de veer føles og den store rolle som mor kommer. smiley

• #21   27. dec 2011 louise du har en masse og glæde dig til smiler... det hele er en kæmpe oplevelse og en mega følelse og komme igennem....

Kommentér på:
ovre julen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce