{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger opskrift på en virkelig lækker chokoladekage
  • #6   14. okt 2013 Denne brownie er så lækker, jeg plejer så at smide frosne hindbær ned i dejen når jeg har smidt den i formen, det går den ekstra lækker klæbrig og tilføjer en god frisk smag til en tung kage
    http://copenhagencakes.com/2012/02/14/everybody-loves-brownies/

Elsker marcels kage, men 2 stykker er nok til mig, sådan indtil jeg kommer i tanke om den står i køleskabet, så klemmer jeg gerne lidt mere ned smiley

• #8   15. okt 2013 Tusinde tak for alle de lækre forslag jeg skal lige have kigget dem alle godt igennem for det skal ikke være alt for dyrt at lave når nu det helst skal være en bradepande de er jo en del der hvor han er og det er lastbil chauffører smiley

• #13   15. okt 2013 Jette b du har helt ret, de elsker når jeg bager og er især vilde med min kanelkage, men nu ville de gerne have chokoladekage så det få de.

Lille mor den du linker til kender jeg dog under navnet guf guf kage men synes ikke det er sådan en rigtig chokolade kage.

Gudrun nej din kage er lid for dyr, men ser ellers super lækker ud

• #14   15. okt 2013 Jeg har en opskrift på såchokoladekage til bradepande.. Sådan en ligesom dem ungerne altid deler udi skolen, en høj luftig en..
    Den er lavet på kærnemælk...
    Men for mig er det ikke rigtig chokolafekage, den er jo lavet på kakao smiley
    Men hvis det er kan jeg godt skrive opskriften ind til dig..

Ellers kan du lave en rødbede/chokoladekage, der skal 'rigtig' chokolade i, men pga rødbederne er det ikke ret meget, og den bliver virkelig svampet og lækker..
    Og man kan ikke se eller smage der er rødbeder i smiley
    Den bagte jeg til mine kolleger da jeg giv på barsel og den var et virkeligt hit, og kan laves i bradepande.. Jeg bagte kage til 75 mennesker for en lille hund

• #15   16. okt 2013 Frk. Hornugle det var sødt af dig smiley men ellers tak tror jeg prøver den første opskrift og smider lidt hakket chokolade i den som der stå man kan smiley

Kommentér på:
søger opskrift på en virkelig lækker chokoladekage

Annonce