{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en lækker opskrift
  • #1   7. apr 2011 Jamen vi blander æg, mælk, salt og peber og pisker og så fylder vi kyllingetern og nogle gange bacon i. Så lægger vi massere af purløg og tomatskiver på toppen. Og så plejer vi at spise det på en rugbrød - mums

• #2   7. apr 2011 hvad med tærte kan det bruges med æg ?

• #3   7. apr 2011 Jeg er ude i en alm str da han først er hjemme ca. 17:30 og det skal være nemt og lækkert.

• #4   7. apr 2011 *Karina, Hvad kommer man ellers i? hvor vi har en tærtebund liggende..

• #5   7. apr 2011 Kat.. Ja det ved jeg...

tror det bliver til en æggekage med bacon skiver og purløg til, syntes at jeg sidder og bliver dårlig ved tanken om altmuligt i :-S

• #6   7. apr 2011 vi bruger æg, bacon, rødpeber, purløg, og salt og peber.og så spiser vi flutes til

• #8   7. apr 2011 Faldt lige i søvn, allle spiser den her hjemme børn som voksne smiley

Tærte LÆKKER……
    1 stk. købe tærtebund (brugte selv maizena, men man kan jo også lave tærtedejen selv)
    I så fald skal tærtedejen laves som følger
    3,25 dl hvedemel
    125 gram smør
    ½ tsk. salt
    ½ dl vand
    Smuldr det kolde smør i melet, til det ligner reven ost. Tilsæt salt og koldt vand og ælt dejen let sammen. Lad den hvile i køleskab mindst 1 time, den kan såmænd ligge der op til et par uger.
    Fyld:
    400-600 gram hakket oksekød
    1-2 finthakkede løg afhængig af størrelse
    1-2 fed presset hvidløg
    salt + peber + thimian og eller basiklikum efter smag
    Brun kødet i fedtstof på en pande. Tilsæt løg, hvidløg og krydderier.
    Æggemasse
    2 æg
    2½ dl. sødmælk
    50 gram parmesanost (revet)
    Bland ingredienser til æggemassen og pisk med håndpiskeris.
    Rul tærtedejen ud og læg i tærtefad. Fordel kødet over og hæld æggemassen over. Pynt nu tærten med tomater skåret i skiver og drys evt. med lidt parmesanost.
    Bag i ovnen på 200 grader (175 varmluftsovn) i 25-35 min. til tærten er gylden foroven.
    Her serverede vi med blandet salat og div. grønsagsstave til ungerne. Det var mums.

Kommentér på:
Søger en lækker opskrift

Annonce