En tur på stranden - klamme unge {{forumTopicSubject}}
Ja det er altså min egen der er en klammo en i dag
Vi ville, som så mange andre lige et hurtigt smut på stranden her sen eftermiddag, og tager så hund og børn og køre afsted.
Vi kommer frem, hunden hopper rundt i sin snor i vandet med mig i den anden ende, og manden for tøjet af pigerne, pludselig råber han til mig at jeg skal skynde mig og komme tilbage, jeg gik et stykke fra dem.
Så havde vores lille klammo, sat sig midt på stranden og lagt en lort
Hun er lige stoppet med at bruge ble så jeg havde Selvfølelig ikke lige noget at tørre hende med, kun ekstra skiftetøj.
Så hendes underbukser måtte lade livet og så blev de brugt til at tørre numsen med, og vi blev opmærksomme på at huske numse papir haha..
Når ja så for lige at toppe det, så i farten havde jeg troet at manden havde taget hunde poser og han troede jeg havde taget dem, så sådanne nogen havde vi ikke med.. Så lorten blev fjernet med en bunke tang og smidt ind i en busk
Nå men ellers var det da en god tur på stranden
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Nå men ja vi har prøvet noget ligende engang hvor vi var på mallorca, der valgte vores den ene som dengang var 2 år og såætte sig på luft madrasen og gøre det hun nu skulle og så rigtig sidde og hoppe på den, det var bare lækkert.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 82
Vi har 2 biler, den ene har vi altid hunde poser og vådservietter samt andet papir med, den bil vi tog på stranden har vi ikke de ting i, fordi der er hunden som regl ikke med i, derfor smuttede vores backup også.
Vi spurgte 2 andre hunde ejere på stranden om de havde en ekstra pose med, men det havde de ikke.
Når ja og for lige at sige det, inden nogen brokker sig over hunden var med, så var vi på en hunde strand og ikke den rigtige badestrand
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Men lyder da som en spændende tur på stranden i har haft
mar 2008
apr 2013
mar 2008
Men kan sagtens følge dig i at det er ubehageligt hvis man har det som du.
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
apr 2013
Men det er jo svært for alle andre at vide
Det var nu også mere til pædagogen, som åbenbart hænger sig meget i at vi havde glemt en hundepose.
Hvis jeg havde undladt at skrive om hunden, havde vi jo stadig ingen pose med, og den lille havde stadig lavet en lort på stranden, og det ville stadig være klamt
Hvor mange med børn, uden hund, tager en pose med fordi sådan en ting kan ske?
apr 2013
apr 2012
- Men det er jo ikke alle der er lige hurtige til at opfange det skrevne ords små spidsfindigheder.
apr 2012
apr 2013
Jeg er ikke så god til strande, jo hunde strande fordi der plejer der ikke at komme særlig mange, det var der dog i dag
En tur på stranden - klamme unge