{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

En tur på stranden - klamme unge {{forumTopicSubject}}

Ja det er altså min egen der er en klammo en i dag smiley

Vi ville, som så mange andre lige et hurtigt smut på stranden her sen eftermiddag, og tager så hund og børn og køre afsted.

Vi kommer frem, hunden hopper rundt i sin snor i vandet med mig i den anden ende, og manden for tøjet af pigerne, pludselig råber han til mig at jeg skal skynde mig og komme tilbage, jeg gik et stykke fra dem.

Så havde vores lille klammo, sat sig midt på stranden og lagt en lort smiley
Hun er lige stoppet med at bruge ble så jeg havde Selvfølelig ikke lige noget at tørre hende med, kun ekstra skiftetøj.
Så hendes underbukser måtte lade livet og så blev de brugt til at tørre numsen med, og vi blev opmærksomme på at huske numse papir haha..

Når ja så for lige at toppe det, så i farten havde jeg troet at manden havde taget hunde poser og han troede jeg havde taget dem, så sådanne nogen havde vi ikke med.. Så lorten blev fjernet med en bunke tang og smidt ind i en busk smiley

Nå men ellers var det da en god tur på stranden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En tur på stranden - klamme unge
  • #1   7. jul 2013 Synes nu egentlig at det klammeste ved denne historie er at i som hundeejere på stranden ikke var i besiddelse af en pose.

• #2   7. jul 2013 Pædagogen har du læst hvad hun skrev?????

Nå men ja vi har prøvet noget ligende engang hvor vi var på mallorca, der valgte vores den ene som dengang var 2 år og såætte sig på luft madrasen og gøre det hun nu skulle og så rigtig sidde og hoppe på den, det var bare lækkert.

• #4   7. jul 2013 Pædagogen, jeg håber at du altid er helt sikker på du aldrig glemmer noget som helst, men det finder du sikker ud af med dit eget barn kan være svært at undgå når det hele stresser op når man er på vej ud af døren smiley

Vi har 2 biler, den ene har vi altid hunde poser og vådservietter samt andet papir med, den bil vi tog på stranden har vi ikke de ting i, fordi der er hunden som regl ikke med i, derfor smuttede vores backup også.

Vi spurgte 2 andre hunde ejere på stranden om de havde en ekstra pose med, men det havde de ikke.

Når ja og for lige at sige det, inden nogen brokker sig over hunden var med, så var vi på en hunde strand og ikke den rigtige badestrand

• #5   7. jul 2013 Undskyld Pædagogen, men tror lige du skal chekke din sko størrelse. Den er da vidst lidt for lille...

Men lyder da som en spændende tur på stranden i har haft smiley - er opvokset med 10 min til vandet og nu bor jeg midt i jylland. Der kan ikke blive længere til vandet end herfra. Så er møg misundelig, tog gerne en "lorte-tjans" for lidt strand tid. smiley

• #6   7. jul 2013 vi var også ved stranden og jeg synes bare det er så fedt når folk tager deres hunde med for at bade og man bare se hvor de nyder og lege i vandet og blive kølet smiley

• #8   7. jul 2013 Og lige en side bemærkning, men hvad hvis jeg ikke havde skrevet at hunden var med

• #10   7. jul 2013 Jette: det er selvfølgeligt ikke rart når man er bange for hunde, men jeg synes de er rigtig søde så derfor synes jeg det er dejligt og se en hund der bare hygger sig og leger i vandet,
    Men kan sagtens følge dig i at det er ubehageligt hvis man har det som du.

• #11   7. jul 2013 Prøv at lade være med at læse mellem linjerne tak- og at tilægge mig motiver som jeg ikke har- selvfølgelig kan man glemme posen- men det gør det da ikke mindre klamt? Jesus! Kezia- jeg tror du skal få styr på dine ordsprog og metaforer inden du begyndt at bruge dem..

• #12   7. jul 2013 Jette, jeg kan sagtens forstå at folk kan være bange for hunde, af samme grund tager vi kun på hunde strande smiley

Men det er jo svært for alle andre at vide smiley

Det var nu også mere til pædagogen, som åbenbart hænger sig meget i at vi havde glemt en hundepose.

Hvis jeg havde undladt at skrive om hunden, havde vi jo stadig ingen pose med, og den lille havde stadig lavet en lort på stranden, og det ville stadig være klamt smiley
    Hvor mange med børn, uden hund, tager en pose med fordi sådan en ting kan ske?

• #13   7. jul 2013 Kieza, ja der kan være ret langt til vandet derover, øv hvor jeg føler med dig..

• #14   7. jul 2013 Tja, synes nu bare at jeg på en venlig, og muligvis humoristisk måde skrev at du vidst gik i lidt for små sko. Har skam fint styr på "mine" ordsprog, tak smiley
    - Men det er jo ikke alle der er lige hurtige til at opfange det skrevne ords små spidsfindigheder.

• #15   7. jul 2013 Jah, tak tak for din medlidenhed smiley Der er selvfølgelig nogle kunstige søer/små strand i vores område men der er bare så sindsygt proppet på sådan nogle dage som i dag. smiley Så er det heller ikke super fedt.

• #16   7. jul 2013 Ja der er sikkert fyldt op med mennesker.

Jeg er ikke så god til strande, jo hunde strande fordi der plejer der ikke at komme særlig mange, det var der dog i dag smiley

Kommentér på:
En tur på stranden - klamme unge

Annonce