Hjælp ang kat med killinger {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er næsten 100% sikker på at min diva mis er drægtig. Hun er meget meget rund og hendes vorter er meget fremme..
Det er glædeligt da jeg hele tiden gerne ville ha killinger på hende..
Men det er jo første gang jeg prøver det.
Så jeg har lige nogle spørgsmål, da jeg gerne vil hjælpe hende til at det bliver en succes
Hvordan gør jeg med hensyn til når hun begynder og bygger rede?
Skal jeg ha et lukket område til mor og killinger, ligesom hunde??
Hvor mange kattebakker ekstra skal jeg have? Har pt 1
Hvornår skal de begynde og have almindeligt mad? Altså kattemad
Hvis der er andre ting jeg skal være klar over så skriv det endeligt
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 154
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
mht. kattebakke går der et par uger før de små begynder på det, men hellere de har den stående i god tid. De kan slet slet ikke komme op i en rigtig bakke, så det skal være en med meget lav kant. f.eks låget fra en skoæske, eller noget der minder om det
aug 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 206
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 50 Svar: 183
2 kattebakker er rigtig fint.
Og du kan godt lave et lille rum til hende, men katte bestemmer jo gerne selv så du kan risikere hun finder et meget hyggeligt sted.. Som evt din seng (så hold evt døre lukket hvor hun ikke må komme)
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
vi har bare en papkasse og så et tæppe i bunden som jeg kan smide ud når hun havde født og så lagt et nyt i der efter.
Du skal afgrænse deres område til de har lært at bruge kattebakke for det gør det nemmere og lære dem at bruge kattebakken.
Killingerne er som små børn der smager på alt derfor må du ikke bruge klumpende grus til dem.
Når de begynder og spise så serverede vi gerne A-38 rørt op med torskerogn og evt opblødt killinge foder og havde altid killinge foder stående fremme alligevel til mor mis.
Når mormis har født kan du buste hendes mælkebar med tigermælk
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
Hjælp ang kat med killinger