haft samtale med en claivoriyant i dag (langt) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen har haft en rigtig god kontakt afdød i dag
Fik kontakt med min farfar
Der har været rigtig meget bøvl i forbindelse med hans død
Mine forældre troede at det var hans kones skyld at han døde fordi hun ikke ringede efter en læge
Også en masse andre små ting
Såsom hvordan han døde
Hans kone har hele tiden sagt til os andre at han sov stille ind
Anna som claivoriyanten hed er 99% sikker på at han døde med kraftige smerter under sit hjertestop
Derudover føler anna det som om min farfar ikke har noget savn eller medfølelse over for hans kone ja faktisk føler han kun bitterhed og skuffelse
Spørgsmålet er så hvordan jeg forholder mig til det
Hvis man tror på den her slags som jeg gør så har hun jo løjet overfor mig i snart 3 år om hvordan han virkelig døde
Udover det har hun sagt til en min far kender at han faldt om og døde ikke at han sov stille ind som vi andre fik af vide af hende
Er lidt lost
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Ku det tænkes at hun (enken) har sagt han sov stille ind for, at skåne jer lidt....hvad kan du bruge det til, at"vide" at han havde smerter da han døde?????
Hvis I andre i familien vitterligt tror hun er skyld i at han døde, så må I jo henvende jer til politiet og lade dem undersøge det
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 212
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
hvis min mand døde, og hans barnebarn derefter anklagede mig for at være skyld i det, fordi en plattenslager havde sagt det, ville jeg bare blive SÅ ked af det og skuffet.
du må jo mene hvad du vil om hende og omstændighederne, men at overveje at konfrontere hende med noget som der på ingen måde foreligger beviser eller noget der bare minder om at håndgribeligt, for, er lavt.
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 367
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
Kan godt være hun har sagt han sov stille ind for at skåne os ande
Har beviser på at hun kunne beskrive en meget bestemt hændelse der var sket som kun min farfar og jeg ved
Og ja ved heller ikke helt hvor jeg vil hen med det her indslag
Andet end at høre jeres mening
Og vil gerne lige sige igen at jeg aldrig har mistænkt hende for at være skyld i hans død som mine forældre har tvært i mod jeg er den eneste der er blevet ved hendes side
haft samtale med en claivoriyant i dag (langt)