{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

haft samtale med en claivoriyant i dag (langt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen har haft en rigtig god kontakt afdød i dag
Fik kontakt med min farfar
Der har været rigtig meget bøvl i forbindelse med hans død
Mine forældre troede at det var hans kones skyld at han døde fordi hun ikke ringede efter en læge
Også en masse andre små ting
Såsom hvordan han døde

Hans kone har hele tiden sagt til os andre at han sov stille ind

Anna som claivoriyanten hed er 99% sikker på at han døde med kraftige smerter under sit hjertestop

Derudover føler anna det som om min farfar ikke har noget savn eller medfølelse over for hans kone ja faktisk føler han kun bitterhed og skuffelse

Spørgsmålet er så hvordan jeg forholder mig til det
Hvis man tror på den her slags som jeg gør så har hun jo løjet overfor mig i snart 3 år om hvordan han virkelig døde

Udover det har hun sagt til en min far kender at han faldt om og døde ikke at han sov stille ind som vi andre fik af vide af hende

Er lidt lost

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  haft samtale med en claivoriyant i dag (langt)
  • #1   21. feb 2013 Læste godt din tidligere tråd om det her....og jeg må sige, at jeg ved ikke helt hvor du vil hen med det.....

Ku det tænkes at hun (enken) har sagt han sov stille ind for, at skåne jer lidt....hvad kan du bruge det til, at"vide" at han havde smerter da han døde?????

Hvis I andre i familien vitterligt tror hun er skyld i at han døde, så må I jo henvende jer til politiet og lade dem undersøge det

• #3   21. feb 2013 Dt er nok heller ikke nemt for farmor(eller hvem det var) hvis hun ikke fik kontakt med en læge i tide har hun jo nok jordens sorteste samvittighed og måske har hun prøvet skåne sig selv og jer ved at sige han sov stille ind..

• #4   21. feb 2013 Puha, synes bare du skal holde det der for dig selv!

hvis min mand døde, og hans barnebarn derefter anklagede mig for at være skyld i det, fordi en plattenslager havde sagt det, ville jeg bare blive SÅ ked af det og skuffet.

du må jo mene hvad du vil om hende og omstændighederne, men at overveje at konfrontere hende med noget som der på ingen måde foreligger beviser eller noget der bare minder om at håndgribeligt, for, er lavt.

• #5   21. feb 2013 Den er meget svært:( kan godt forstå dig jeg har også overvejet og få koantakt med min af døde mormor men ved ikk helt om jeg tror på det de siger, men omvent ville jeg også gerne vide hvad der skete..

• #6   21. feb 2013 Jeg vil lige sige at jeg ikke tror på at min farfars enke er skyld i hans død og det har jeg aldrig troedet på

Kan godt være hun har sagt han sov stille ind for at skåne os ande

Har beviser på at hun kunne beskrive en meget bestemt hændelse der var sket som kun min farfar og jeg ved

Og ja ved heller ikke helt hvor jeg vil hen med det her indslag
    Andet end at høre jeres mening

Og vil gerne lige sige igen at jeg aldrig har mistænkt hende for at være skyld i hans død som mine forældre har tvært i mod jeg er den eneste der er blevet ved hendes side

Kommentér på:
haft samtale med en claivoriyant i dag (langt)

Annonce