7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Årets sidste dag er oprundet! {{forumTopicSubject}}
Godmorgen BG!
Vil lige ønske jer en rigtig dejlig sidste dag på året! Jeg nyder at være her inde på siden og håber jeg vil nyde det ligeså meget i 2013 på trods af den hårde dumme stemmning der har huseret her til tider i et godt stykke tid... Mit ønske er at alle vil tænke en ekstra gang før de trykker "send". Man behøver ikke have en mening om alt
Her kan jeg idag ændre mit navn til 39+(0) og jeg håber at baby har tænkt sig at blive indenbords minimum et par dage endnu!
Jeg glæder mig over at kunne vende et blad i kalenderen senere idag. De sidste par dage har ikke været nemme for mig Jeg har ikke lyst til at uddybe det her på nettet, men lad os bare sige at min mand har såret mig dybt og jeg kæmper for at tilgive ham og få vores forhold til at fungere igen.... Så det bliver ikke en fest at komme igennem dagen idag, men nok nærmere en dag hvor jeg vil forsøge at sende den sidste måned afsted med raketerne og bruge tid på at tænke fremad!
Rigtig godt nytår til jer!
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Vi skal nok finde ud af det for vi elsker begge hinanden!
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Dejligt at du nu er sååååå tæt på, xxxxx for at bebs bliver derinde til tiden
Åhhhhh hvor er det trist for dig/jer at han har bragt sorg og uro ind i jeres forhold - nu ved jeg ikke hvad det (har en fornemmelse men men) men ønsker I begge at blive sammen - så kæmp.... Ægte kærlighed overvinder alt!
...og selvfølgelig GODT NYTÅR
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Idag er det over et år siden og jeg tænker af og til på det og om der mere i det men ved han elsker mig og jeg elsker ham og vi har haft vores ting og kæmpe for og i mod ..
Men som man siger kærligheden er lyserød sky og vi kæmpet. Os frem til den mange gange vi har været sammen i tretten år når vi skifter årstal. ..
Så bare hold fast vis i elsker hinanden..
Godt nytår til jer og held med babes
Årets sidste dag er oprundet!