{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Natsøvn hos en på 3 måneder????? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen Piger.

Jeg vil hører - på denne årets sidste dag - hvordan jeres baby sover/sov som 3 måneders om natten???

Kristian tager max. 2 timer, så klynker han.
Oftest tager jeg ham op og putter en babs i munden på ham, han bliver nemlig udelukket ammet, dog har sundhedsplejersken snakket om at han nok skal på noget erstatning som 4 måneders, for da han vokser så hurtigt, mener hun ikke at jeg vil kunne følge med og så er det jeg tænker, er det mon allerede nu jeg skal forsøge mig med erstatning til natten, for er efterhånden så træt at jeg ikke kan hænge sammen.

Har tænkt mig at prøve om han vil tage den i aften...tvivler desværre på det, da vi før har prøvet at give ham erstatning, fordi jeg følte at mine babser var tomme.

Fortæl om jeres unger og så må i have en god nytårsaften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natsøvn hos en på 3 måneder?????
  • #1   31. dec 2010 Jeg kom til at tænke, har du tjekket at han ikke har væske i ørene ? det er en ørelæge der skal måle trykket, helt ufarligt.. smiley
    Lyder nemlig meget som min knægt. han havde væske i ørene, og vi brugte mange nætter på han vågnede op..
    Bruger han sut ? For kunne godt lyde til at bruger dig som sut smiley han kan selv sagtens være sulten, men hvis det er hverdag efter to timer, og der går længer tid i dagtimerne tror jeg ikke det er sult,, hvor længe går der normalt mellem hans måltider..
    Jeg ville tro, at så længe han tager på at virker mæt, er det ikke fordi han er sulten, der kommer et tidspunkt hvor han vil tage et tigerspring, men det behøver jo ikke at betyde at du skal gå til erstatning, blot ligge ham til lidt tiger smiley Hvis du vil amme, er det det som du skal fokusere på smiley


  • #2   31. dec 2010 Faktisk snakkede jeg med manden igår....om væske i ørene, for vores datter har lige fået lagt dræn i begge ører, så fokus er jo der lige i øjeblikket.
    Tænkte meste tanken fordi han i løbet af dagen ikke vil sutte på venstre babs, han drejer ligesom hovedet væk hele tiden. Overvejede så om det måske gjorde ondt på ham....der er så ikke noget om natten, men der sutter han heller ikke så længe af gangen og derfor tror jeg også at han "bare" bruger mig lidt som sut, for en rigtig sut kan vi ikke få ham til at tage.
    Nogle gange og sikkert oftere kan jeg få ham til at sove videre ved at vugge ham i armene, men oftest er jeg så træt, så det er nemmere at tage ham over, for så kan jeg også sidde og sove.

    Han spiser slet ikke så ofte om dagen og der tager han også snildt 3 timer udenfor i barnevognen.

    Synes det er svært at fokusere på at amme fuldt ud, når sundhedsplejersken allerede for 2 måneder siden mente at jeg ikke ville kunne amme ham fuldt ud fra 4 måneders alderen.
    I det hele taget synes jeg at det har været svært denne gang, da jeg også har Ida omkring mig. Det er dog blevet bedre end i starten, der kunne jeg slet ikke koncentrerer mig om at amme og var faktisk parat til at stoppe det.


  • #3   31. dec 2010 Ts, ville hvertfal klart tjekke ørene smiley

    Jeg kan trøste dig med at min knægt heller ik ville tage sut, overhoved. så han brugte os mig som sut.. og det var altså ikk altid det fedeste.. det dejligt nu, han er to år og er meget nem at trøste, og har nogle meget flotte tænder.. vi var hurtig af med suttefalsken, startede omk 6mrd, da han var så stor, og jeg syntes det var pinligt, folk troede jeg ammede en på 1år..:)

    Men min store pige fik jeg til at bruge sut ved at gøre følgende, og fik hende til at sove igennem ved at lære hende at bruge den.. Jeg tog liften, og stillede på nogle dynte og tæpper så hendes liftkant og min seng var i samme højde. Når hun så vågnede tog jeg sutten, og lagde i munden på hende, og hold så mine finger ovenpå forsigtigt sådan at den ikke blev skubbet ud af munden hele tiden, og puha det gav ro smiley Jeg fandt ud af at de sutter der er annatimiske, og formet efter gane og tunger var dem som var de bedste ved os. jeg skal nok se om jeg kan linke smiley

    VIlle blæse på hva din SP sagde, hun kan ikke se ud i fremtiden, du kan måske amme til din søn er 5år, hva ved hun om det smiley du KAN godt, og du gør det GODT.. smiley


  • #4   31. dec 2010 Hun bliver 3 måneder her den 16. januar og hun sover godt om natten smiley Hun sover fra kl 22 til kl 02 hvor hun spiser, og sover videre til kl 06 hvor hun spiser og så sover hun videre til kl 08:30 - 09
    Så det er 10-11 timer hvor hun kun vågner to gange for at spise smiley Det kan jeg vidst ikke brokke mig over smiley men hun får også modermælkserstatning det ligger nok lidt tungere i maven.....


  • #5   31. dec 2010 Jeg begyndte at give joelina vælling da hun var 3 mdr som den sidste flaske og hun sover fra 23 - 9.00 om morgen uden at vågne en eneste gang, og det har hun gjort siden hun var 2 måneder, og er nu 4.

  • #12   31. dec 2010 Nicki sover gerne fra 22-23 stykker, også til 6 ca, kommer op i sengen og får lige en lille tår, også sover vi til mellem 8.30 og 10, alt efter hvornår storebror vågner.... I hverdagen står jeg så op når Nicki vågner der ved 6-tiden, og gør storebror klar, også er vi ude af døren ved 8.20-tiden...

  • #13   1. jan 2011 Frederic sov 8-9 timer, hver nat, fra den dag han kom ud. Uden at vågne og uden mad.

Kommentér på:
Natsøvn hos en på 3 måneder?????

Annonce