fattige børnefamilier {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen
Jeg har siddet her til aften og set et program om fattige børnefamilier i dk
Også fik jeg den idé at det er da dem jeg vil hjælpe når jeg skal af med mit tøj og de andre ting
Mit problem er bare at jeg ikke ved hvor man finder disse familier
Da jeg ikke gider køre det igennem nogen fonder eller noget i den stil
Også var det at det slog mig at det kunne være der var nogle familier herinde der ikke føler de har så mange penge til tøj til dem selv eller større børn samt babytøj til dreng da jeg selv har en søn på 5 måneder snart som er vokset ud af meget tøj
Det tøj jeg selv bruger er str. S og m og det jeg har til drenge er fra 56 og op til 60 men der er en del
Til de større børn.har jeg en søster som har tøj fra 11 til 14 år
Så skriv endelig til mig hvis i er en familie hvor pengene ikke rækker så langt
Svare også pb hvis i gerne vil være anonym det er jo ikke lige noget man vil reklamere med
Ha en.god aften alle sammen
P.s jeg betaler porto for afsendelse af tøjet
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 60
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 25 Svar: 67
Har endda kørt for rødekors og vi var 20 mennesker i den ene butik og flere 100.000 frivillige uden løn, men alligevel skal chefen have mindst 1mil kr før han giver bare lidt ud til de som mangler, så fremover gir jeg os kun direkte og støtter ingen fonde!
jan 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 50
Jeg har også indlagt et emne i forum om det men vil bare høre om du har fundet ud af noget. Fordi det er lige som du siger jeg vil da gerne have at mine ting kommer hos mennesker som har brug for det og ikke i et eller anden fond hvor de sælger dem, fordi så kan jeg lige så godt sælge det mig selv. Det drejer sig om helt nyt tøj jeg har til baby drenge og pige (prisen hænger der stadig på) som jeg gerne vil forære væk til mennesker der har brug for det.
fattige børnefamilier