Julehjælp ! Julehjælp !
nu skal i høre (: - Jeg har selv planlagt at give en masse til julehjælp til fattige børnefamilier der ikke har mulighed for at holde jul for deres børn... Og eftersom jeg har set en del tøj og legetøj samt andre sjove ting og sager der nærmest bliver givet væk... Hvorfor ikke hjælpe en familie og i stedet for at tjene 300 kr på en sæk tøj, hvorfor så ikke give den til en familie der virkelig kan få meget mere glæde af det, end du selv kan få af 300 sølle kroner ? ...
Personligt har jeg ingen penge at give af, men jeg har lidt legetøj fra jeg selv var lille der stadig er i rigtig fin stand, samt en masse andre ting der bare står pakket ned i kasser som jeg alligevel ikke bruger til noget? ... Nu vil jeg i hvertfald give mit samvittighed et pust og hjælpe folk der er dårligere stillet end mig, og jeg vil bare råde jer til at følge hjertet også (: ...
Jeg vil give et lille barn julelys i øjnene denne jul ! (:
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
Og havde jeg pengene ville jeg lave en kæmpe papkasse med alt hva hjertet begærer og give den til en familie der har mere brug for det end mig, men eftersom jeg ingen penge har pt må jeg gøre hvad jeg kan, så i morgen finder jeg en sæk, og så begynder jeg at vælte ting ud af skabe og hive ting op af papkasser (: ! ...
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 55 Svar: 646
Jeg bor selv i nærheden af herning, hvis vi kan skrabe mere sammen fra venner/bekendte så er det kun godt
Julehjælp !