577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Julehjælp ! Julehjælp !

nu skal i høre (: - Jeg har selv planlagt at give en masse til julehjælp til fattige børnefamilier der ikke har mulighed for at holde jul for deres børn... Og eftersom jeg har set en del tøj og legetøj samt andre sjove ting og sager der nærmest bliver givet væk... Hvorfor ikke hjælpe en familie og i stedet for at tjene 300 kr på en sæk tøj, hvorfor så ikke give den til en familie der virkelig kan få meget mere glæde af det, end du selv kan få af 300 sølle kroner ? ...

Personligt har jeg ingen penge at give af, men jeg har lidt legetøj fra jeg selv var lille der stadig er i rigtig fin stand, samt en masse andre ting der bare står pakket ned i kasser som jeg alligevel ikke bruger til noget? ... Nu vil jeg i hvertfald give mit samvittighed et pust og hjælpe folk der er dårligere stillet end mig, og jeg vil bare råde jer til at følge hjertet også (: ...

Jeg vil give et lille barn julelys i øjnene denne jul ! (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julehjælp !
  • #1   20. nov 2011 Du er sgu en sand engel Tenna. ;o)

• #2   20. nov 2011 Jeg føler bare at jeg må hjælpe hvor jeg kan, sådan har jeg altid haft det (: ... !
    Og havde jeg pengene ville jeg lave en kæmpe papkasse med alt hva hjertet begærer og give den til en familie der har mere brug for det end mig, men eftersom jeg ingen penge har pt må jeg gøre hvad jeg kan, så i morgen finder jeg en sæk, og så begynder jeg at vælte ting ud af skabe og hive ting op af papkasser (: ! ...

• #3   20. nov 2011 Det synes jeg lyder rigtig godt...

• #4   20. nov 2011 tenna jeg er med. jeg har en del børnetøj og en del legetøj har desværre heller ikke 300 kr jeg kan give ud. men hvis jeg kan hjælpe dig må du sige til jeg bor i herning

• #5   20. nov 2011 Det kan du helt klart ! ... Jeg har selv ikke meget at give af, men et penalhus med indhold, en dukke + autostol og tøj og sådan lidt til den og noget sengetøj o. lign. småting kan helt klart give et smil på læben et sted ! ...

Jeg bor selv i nærheden af herning, hvis vi kan skrabe mere sammen fra venner/bekendte så er det kun godt smiley - jeg deler i hvertfald budskab så godt jeg kan !..

Kommentér på:
Julehjælp !

Annonce