{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.346 visninger | Oprettet:

åndeverden - min datter har fået gaven.... {{forumTopicSubject}}

Vil lige starte med at sige at jeg ikke gider nogen dumme kommentar!

I nat vågner min datter i panik og skriger vildt og voldsomt. Jeg løver ind til hende, hvor hun sidder i sengen og råber den kigger på mig!

Vi tager hende med ud derfra og får lillebror til ro igen (de har værelse sammen)

Vi går ud i køkkenet hvor hun får lidt og drikke og vi snakker on det.hun fortæller så at det var nogen orange mandeøje der kiggede på hende og der kom 3 hvide fugle ud af dem og de kom flyvende imod hende.
Hun bliver stiv af stræk når man taler om det. Hun siger at hun har ser det før derinde og den siger at hun skal græde.
Vi har før lagt mærke til at der har været en eller form for aktivitet derinde, men da der ikk har været en negativ aktivitet har vi ladet den være som man ofte i denne verden anbefaler at man gær.
Men nu da den driller min datter skal den væk.
Heldigvis oplever min søn ikk noget!

Mit spørgsmål er så hvordan forklare vi hende det, så hun forstår hvad det er? Hun bliver 4 i næste mdr.

Puha for en nat......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åndeverden - min datter har fået gaven....
  • #2   24. nov 2012 Det skal vi også. Det er bare med at finde en der ikk er en fupmager.
    For det er bestemt ikk sjovt for hende

• #3   24. nov 2012 Du får ingen dummme eller smarte kommentare fra mig, men jeg er nysgerrig: hvordan ved du at det ikke er en drøm hun har haft flere gange? Jeg tænker, da jeg var barn var jeg ofte plaget af det samme mareridt flere nætter over en periode.

Jeg siger ikke at det ikke er åndeverdenen, men er som sagt nysgerrig for hvordan du skiller ud om det er en drøm eller ånder, hvordan kender man forskel når ens barn er 3 år?
    Håber ikke du opfatter det negativt at jeg spørger.

• #4   24. nov 2012 Jeg opfatter det skam ikk negativt.
    Jeg ved det fordi jeg ved at der er åndeaktivitet inde på deres værelse da vi selv har oplevet og ved at vi har en husånd. Den plejer at være fredelig og ikk gøre nogen noget. Men ved det også ud fra at hun før har stået og snakket med noget der ikk var der og hvor det ikk var en del af en leg. Hun går ikk ind på værelse og leger selv og hun vil ikk sove derinde. Det har stået på i et års tid. Først troede jeg at hun gjorde der fordi hun ikk gad, men hun bliver rigtig ked af det når hun skal i seng og ender i vores seng hver aften fordi hun bliver bange.
    Hun er også neger negativ når hun er herhjemme når vi er ude er der ingenting. Så alle de her ting samlet sammen giver det mening med at der er ånder her og at hun kan se den/dem. For mig og min mand kan se og mærke og nu kan hun også se en. De har ikk sammen gå rute, så er sikke på at der er to.
    Vi skal også have det fjernet hurtigst muligt

• #5   24. nov 2012 Mor til..- Undskyld jeg lige kommer med nogle spørgsmål. Men jeg synes alt omkring åndeverdenen er så fantastisk spændende, og meget skræmmende. Har valgt ikke at tro på det (har heller aldrig oplevet noget), for er bange for at jeg ville blive sindsyg, og aldrig kunne leve normalt igen, hvis jeg pludselig kunne se m.m. noget som jeg ikke kunne finde nogen forklaring på.

Har du altid kunne se/føle det?
    Hvordan har du det med det?

• #8   24. nov 2012 Først vil jeg gerne give ros, for at i anerkender hende og det hun ser. Havde nogle forældre som ikke forstod mig da jeg var barn mhs til det åndelige, og bare konkluderede at jeg måtte være mørkeræd. Jeg har de seneste år arbejdet med min "gave" både for at lære at lukke af og åbne, og lære at være den der har kontrol. Har i dag en fantastisk mentor , som hjælper mig med alt det her. Jeg ville i første omgang selv prøve at rense værelset, ved hjælp af energi. Man kan gøre meget selv, hvis du ikke frygter det. For der findes intet ondt:) Kun forvirrede ånder som ikke har fundet ud af, eller accepteret at de er på den anden side smiley Hvis du har mod på det, så skriv en pb.

• #9   24. nov 2012 Mor til de fantastiske børn<3:
    siden vi flyttede ind i den her lejlighed har jeg kunne mærke og ikk nødvendigvis set den/dem. - tror der er 2 nu.
    den ene er på børnene værelse og den anden i stuen.
    Jeg har det fint nok med at de der her, så længe de kan opføre sig ordenligt. men det lader det til den inde på ungernes værelse ikk kan... den skræmmer min datter og derfor vil jeg gerne have den væk.

jeg har i nogle år selv haft en der fulgte mig dagligt og fik den væk. der er dog kommet en igen. og når jeg mærker den, så beder jeg den om at fise væk. nogle gange hjælper det.....

min kæreste er også modtage/åbne over for ånder ...... han har set den i stuen flere gange og jeg har også set skygger af den et par gange.....

vi tror på det herhjemme og har lært og leve med det og accepteret at de er her og derfor er de nok også stille og ikk laver så meget......
    det er en meget spænende verden som man skal behandle med respekt synes jeg smiley men det er helt okay at du spørger smiley mange siger det er noget fis og tro på og at ånder ikk findes... men det gør de smiley

B&D-venter en prins<3 24+ : tak skal du have smiley selvfølgelig anerkander vi hende, da vi selv har oplevet ting i denne lejlighed og ved at de er her smiley men jeg vil da gerne skrive en pm til og forklare tingene smiley det kunne være rart smiley

• #10   24. nov 2012 B&D...... har sendt en pm til dig

• #11   24. nov 2012 Jeg ville nok også få en ud at fjerne ''det'' Jeg ved selv hvordan det er, og det er ikke sjovt at se noget mod sin egen vilje..

Vi har selv haft en del ting og sager til at foregå her hjemme. Jeg valgte så selv at bede dem om at forsvinde, og sagde til dem at de ikke var velkommen hos os. I perioden lige efter skete der mange ting og sager og fik endda optaget en ting på video!

Føler stadig at ''den'' der står i åbningen til badeværelset/soveværelset overvåger mig, men det er ikke noget der genere mig helt vildt. Før var det eneste sted jeg kunne være i fred, var i køknet. Og det giver virkelig en hel andet ro at få dem væk.

• #12   24. nov 2012 Må jeg spørge om hvor du bor henne, har en veninde der er clevoant "staves" og er rigtig dygtig hun er samtidig også heealer.

• #13   24. nov 2012 Jeg bor i københavn smiley

• #14   24. nov 2012 Fie - Nu med 2 unger smiley R : det skal det også.... det kan ikk være rigtig at hun skal være bange i hendes eget værelse.... i weekenderne opholder hun sig for det meste vores soveværelse..... som om det er det eneste sted hun føler sig tryg på en måde..... det virker sådan ihvertfald.....

• #15   24. nov 2012 Det er spænende på en eller anden måde men også skræmmende... vi voksen kan bedre håndtere det end små børn kan og for at beskytte min datter vil jeg have det fjernet..... hun skal ikk gå og være bange på hendes værelse...

• #16   24. nov 2012 Maria..... det er nemlig det jeg tænker.... men der er sgu så mange svindler i det fag.... så det er med at finde en der kan det og ikk bare udgiver sig for at kunne og det så ikk hjælper og man smider penge ud på det....

Lykke! - ja det er bare og finde der ikk er svindler

• #17   24. nov 2012 Du kan jo prøve at fortælle din datter hun skal sige til ham "gå væk du skræmmer mig" ved nogen ånder virker det der er oss de mere stædige som kræver nogle med lidt mere indsigt i den verden...
    håber i får ham væk det er ikk sjovt...

• #18   24. nov 2012 Vi har en super dygtig en her hvor jeg bor, mange mange fra min familie, var kommet hos hende og fået hjælp og besvaret en masse spørgsmål mm, min far havde ånder rendende hjemme hos dem, de var i huset og nogle gik og legede med ringeklokken og min bror på 14 (dengang 13 ) som nu er lukket ned for alt det han kunne se mm, så ånde børnene løbe væk hver gang, mener os min far så dem en gang. Men nu er de væk, han har så fået slæbt noge nyt med hjem (han tiltrækker virkelig!! smiley ) men venter lidt med og fjerne det, da han er igang med og bruge penge på en anden større omgang lige nu smiley

Men hun tager 800 tror jeg det er, for og fjerne de ånder smiley og så lukkes huset af og dem som bor på adressen kan jo blive påvirket af ånderne, så de renses og gøres frie for evt påvirkning og sådan.

Det er ikke mange uger siden, at min farmor måtte få fjernet min farfars bror, og 2 andre, da de fik det skidt og min farmor var ved og gå hent ned og lægen troede det var dep, men hun har altid været vild og frisk og klaret alt, men var helt til hundene.
    Min farfars bror havde åbenbart følelser for min farmor kunne clavoianten fortælle smiley men det grinte min farmor så af, for det vidste hun godt, men han har åbenbart i afdød tilstand, ville have min farfar ud af klappen og have min farmor smiley Hihi.

Men de blev fjernet alle 3, og hun har det så godt nu, alledere dagene efter , ja hun var blevet helt rask!! smiley

Helle er sku dygtig, hun har hjulpet mindst 7 i min familie på den ene eller anden måde, og hun kan klart anbefales smiley

Her i min familie er vi også helt inde i den spiatuelle verden, det er spændende og lidt skræmmende. Har selv healende evner og kan se aura og sjælen eller beskytter ved ikke hvilken det er- gå lige bag ved alle folk:-)

• #21   24. nov 2012 Annesofie : det lyder meget rigtigt smiley

Så får man også en mere sikker garenti, for at huset bliver rendet ordenligt smiley Og tit dukker der flere op, end man selv lige vidste der var til stæde smiley

• #22   24. nov 2012 Sikke meget dejlig viden man får her smiley

takker for alle jeres svar smiley

• #24   24. nov 2012 Okki så er det nok derfor den ånd vi havde der hvor jeg boede før forsvandt da jeg bad den om det... Den skræmte vores hunde (og drillede mig med låste og ulåste døre) men da jeg en aften sad i stuen og jeg registrede den i køkkenet bad jeg den forsvinde da (vi går ud fra det var den tidligere mand i huset) hans kone ikke længere boede der og han faktisk var uønsket... Hundene ændrede sig fra den dag

Kommentér på:
åndeverden - min datter har fået gaven....

Annonce