{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Rotter {{forumTopicSubject}}

Hej!

Det ser ud til at vi her i familien har fået besøg af en rotte. KLAMT.
Det kunne godt se ud som om at den er kommet op gennem toilettet, da der ligger lort og tis derude. Der ud over er vores barnevogn blevet gnasket og bid godt og grundigt hul i, og det ''vat'' der er inde i foret er trukket ud af hullet. Barnevognen står i soveværelset hvor der også er blevet fundet lort, der ligner marsvinepøller en smule. Min taske er blevet bidt i, og vores katte har de der små foliebakker med ''dåse''mad i, hvor der også er gnavet i. Katten vil meget gerne ind i soveværelset og den ligger meget på lur, hvilket den aldrig gør.

Jeg har ringet til kommunen og ISS, men det ser ud til de først kan komme i morgen, og det kan jeg slet ikke holde ud, det er så ulækkert, og jeg er samtidig mega nervøs for a rotten lige pludselig sidder foran mig. Det er ikke lige det man regner med når man bor i lejlighed,

Tror I at indboforsikringen dækker den ødelagte barnevogn og taske (og hvad der nu ellers dukker op der kan være ødelagt) ?

Og er der nogen der har prøvet at have rotter? fortæl gerne jeres historier!

ps. AD AD AD AD AD KOM MED ET HAGLGEVÆR! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rotter
  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #2   2. okt 2012 Det er ikke alle steder man får dækket sådanne skader. Hvor er et forsikret? og har du "pludselig skade" på din indboforsikring? Nogle steder er den dækning et tilvalg og andre steder standard på indboforsikringen. Men heller ikke alle selskaber vil dække det som pludseligt, fordi rotten har gnavet tingene i stykker over tid.
    Nogle steder vil dog gerne dække det smiley

• #3   2. okt 2012 V har alka smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #4   2. okt 2012 Så tror jeg desværre ikke at du får det dækket. Er ret sikker på at de ikke betragter det som en pludselig skade når rotten har gnavet i ting over tid. I Alka er den dækning vist også en tilvalgsdækning. Men hvis du har tegnet den skader det ikke at ringe og spørge dem. Ku være du var heldig smiley

Kommentér på:
Rotter

Annonce