{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

prævention {{forumTopicSubject}}

Jeg har kobber spiral i, var til lægen i sidste uge, der siger min krop prøvet at udskille den pga jeg bløder 10 dage meget kraftigt, det vil sige jeg bløder igennem tampon og natbind samtidig og der er kun 18-19 pause, også har jeg lidt flere mens smerter end før.. men lægen sagde også jeg kunne give den et par mdr endnu og se hvordan det bliver (har haft den i, i 5 mdr nu)

Jeg lider af migræne så lægen siger det eneste hun mener vil muligt hvis ikke det er kobberspiral så er det mini piller, men de skal jo tages meget præcis..

Hvad ville i andre gøre i mit sted?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prævention
  • #2   5. sep 2012 Hvor længe skal du vente inden du starter på noget?

• #4   5. sep 2012 Er de ikke som p-piller hvor man starter med dem første mens dag?

• #5   5. sep 2012 Hey jeg har også migræne og må ikke få østrogen,, Så havde i mange år fået mini-piller, jeg var dårlig til a tage dem præcist men de virkede alligevel smiley Skal endten have spiral eller mini-piller igen smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   5. sep 2012 Hvad med en hormon spiral ? Det er ikk det samme materiale, det mindsker migræne og blødning...

• #7   6. sep 2012 Nuvaringe er min bedste ven.. Eeeelsker dem !!!

Min krop prøvede også at tvinge min kobberspiral ud.. Det tog godt 3 år før den gav op.. Smerterne varede alle 5 år, men jeg overlevede det smiley

Men ALDRIG om jeg nogensinde får kobberspiral igen.. Ever never.. Nej nuvaringe er min bedste ven smiley

• #8   6. sep 2012 Theas mor - min læge siger at hun ikke syntes homon spiral pga min slemme migræne..

Gitte F - hvordan med dine migræne anfald og mini pillerne?

Men ville i andre give den nogle ekstra mdr og se eller få den ud med det sammen?

• #9   6. sep 2012 Jeg hader spiral og nuva ring og ja alt hvad der skal op faktisk smiley

Jeg for p piller selv om jeg faktisk er blevet gravid med begge mine piger på dem, man skal huske at når man for p piller så er der mange ting der spiller ind så de ikke virker, som fx en gang Roskilde syge, pencelin osv..

Men jeg holder mig nu engang til det.
    der er jo også p stav, p plaster, p sprøjte.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#10   6. sep 2012 Ja men hormon piller må man ikk få når man lider af migræne...

Hvis du har menstruations relateret migræne så er hormon spiralen det bedste, den mindskede mine anfald betragteligt! Og hormonerne kommer kun i livmoderen derfor er de ikk farlige i forhold til migræne smiley

• #11   6. sep 2012 Jeg lider, eller døjer om man vil, også af migræne og har aldrig fået afvide at jeg ikke må få p piller.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#12   6. sep 2012 Det må man ikk... Min læge havde ikk tænkt over det jeg fik det at vide af en veninde...

Men for at forklare det kort, når du har migræne trækker blodkarene i hjernen sig sammen og der er større risiko for blodpropper når man får ppiller.. Så er der endnu større chance under et anfald.. Og nogle mener hormonerne kan være med til at udløse anfald sammen med en masse madvarer man helst skal undgå..

• #13   6. sep 2012 Okay, det må jeg lige vende med lægen

• #14   6. sep 2012 det påvirkede ikke.

Kommentér på:
prævention

Annonce