{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Prævention {{forumTopicSubject}}

Oprettede i går aftes et indlæg om jeg var bange for jeg var gravid igen...

Min læge havde jo ikke lige flere pjecer omkring prævention, men som hun sagde så var det også lige meget når de kun ville give p-piller... Og hun de gamle modeller...

Hvad bruger i andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prævention
  • #1   28. nov 2011 sad sjovt nok lige og tænkte på det...

jeg fik en pjece hos lægen, men fik ikke rigtigt at vide hvad mine muligheder er før kroppen er normal igen udover selvfølgeligt gummidrenge, så det funderer jeg stadig over...

jeg ville gerne bruge en prævention som ikke gør min krop underlig, da jeg var på p-piller synes jeg det var enormt svært at holde vægten, og det vil jeg da gerne undgå.

• #2   28. nov 2011 altså hvis du er gravid igen så er du og din kæreste jo selv skyld i det smiley fordi man er da voksen nok selv til at sige hvad man vil bruge hvis man ik vil blive gravid...

Jeg startede på Ppillerne 6 uger efter fødselen.. og indtil da brugte vi kondom smiley Jeg skal IKKE være gravid igen ligenu og her - selvom vi fik hjælp til tøserne skal det lige vise sig at jeg kan blive gravid igen normalt og det vil jeg altså ikk - 2 børn på samme alder er nok selvom de er skide nemme - men 3 blebørn under 1 år eller 2 år det gør jeg bare IKKE smiley

Men altså du kan da selv sige til lægen du vil have Ppiller ellers er det kondom jo..

• #3   28. nov 2011 du kan os sætte en spiral (staves) op og ellers er det pring eller pstav smiley kender ikk andet man kan bruge ud over de 5ting smiley

• #6   28. nov 2011 hvordan er det nu lige med den der p-stav???
    kan man få sådan en fidus selvom kroppene endnu ikke er normal efter en fødsel???

• #7   28. nov 2011 hillerød sygehus fra rådet p stav til mig.. den der bliver sat ind i armen.. min veninde blødte i 6 måneder da hun havde den...

jeg skal muligvis til at stikkes hver 3 måned nede hos lægen og så skal jeg ikke tænke mere på det smiley

• #8   28. nov 2011 (link fjernet)

fandt lige den her, 99,3% sikkerhed uden hormoner og ting og sager, det var da egentligt lidt smart hvis man ikke er til alt muligt i kroppen, hvis man så altså lige bruger den rigtigt tihi ;o)

• #9   28. nov 2011 fordi de har det med at vandre meget rundt i kroppen.. det er dog 2 år siden. Jeg skal heller ikke have flere børn så det er helt iorden smiley smiler..

• #11   28. nov 2011 Er ikke gravid - har bare en krop der opføre sig sådan omkring kvalme, ondt i maven, oppustet, tisser konstant og graviditets kilo der ikke rykke sig ned af, trods motion og sunde madvaner...

Til min 8 ugers undersøgelse spurgte jeg min læge da jeg havde meget slemme blødninger da jeg tog p-piller og blødte i tide og utide... Samt uren hud.. Og sagde kondom ikke fungerede herhjemme, jamen sagde hun det eneste de ville give mig va p-piller og kun de game modeller (der er så bare meget mere homon i østrogen i og de nye giver meget lettere blodpropper)...

Sagde jeg ikke ønskede en graviditet og mente de på sygehuset havde rådet en stav... Men det ville de ikke... Og vi skulle bare have afbrudt samleje og når min mens så på et tidspunkt efter nogle mdr til et halvt år så skulle jeg bare starte på p-piller og her er din recept og farvel...

• #14   28. nov 2011 Det sagde damen til mig...

Hun sage også at d var stoppet med at lave en gyn undersøgelse til 8 ugers undersøgelsen

• #15   28. nov 2011 Mor til 4: Det er altså rigtigt, at de kan vandre en del rundt i kroppen smiley Min veninde kunne ikke få hendes fjernet igen, da de ikke kunne finde den :s

• #16   28. nov 2011 det må jo være sket for nogen når hillerød sygehuse sagde sådan til. de fandt heldigvis min venindes kan ikke huske hvor den sad men det var helt vildt..

• #18   29. nov 2011 Ej, det er de da ikke. ihvertfald ikke nede i mit lægehus.. de skal da lave 8 ugers undersøgelse for at mærke at alt er som det skal være..

Jeg kan kun sige at det var en overlæge på hillerød der overhoved ikke vil anbefale at få p-stav.. så din læge kan grine smiley

Kommentér på:
Prævention

Annonce