Lidt brok her fra - naboens hunde! {{forumTopicSubject}}
Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre mere. vi har boet her ude siden marts, vi er faktisk rigtig glade for det, lige udover naboens hund.. Vi har selv hund, så det er altså ikke fordi vi normalt er bange for hunde...
Men den her forbandet hund, gør som bare pokker(kan vi godt leve med) , men det er nu 6-7 gange den og den lille søde hvalp har gravet sig ud. Den store af dem er utrolig agrasiv, og angriber hvis den ser vores, fandt vi ud af igår. Vi(og de andre naboere) har flere gange ringet til politiet uden der er sket noget, vi har dog snakket med landbetjenten et par gange, og aftalt at vi skulle ringe til ham hvis de var ude engang mere efter vi havde snakket med ejeren.
Jeg snakkede så med ejeren stille og roligt, sammen med vores egen hund, hvor han lovede at han nok skulle få styr på det, men så igår var de squ ude igen begge to.. Kæresten var ude og gå med hunden en af de andre veje, da han så drejer ned på "vores" vej, vi bor lige uden for et t krys og han kom fra den vej der løber op til, ser den store vores og løber ned mod hende(hunden), og skal til og bide hendee, hvis kæresten ikke fik sparket til den, havde den bidt. Så begynder den og bide ud efter manden, her bider vores den og sådan forstætter det et lille min, hvor den prøver og angribe manden og hunden. Vores får bidt den et par gange, og kæresten sparket til den to gange. Og så løb de den anden vej op mod naboerne på den anden side af dem selv..
Jeg får ringet til politiet med de vil intet gøre, mod den løse og agrasive hund, end ikke snakke med ejer når vi selv har prøvet. Og desværre var vores kære landbetjent ikke på arbejdt..
Så hva fanden gør vi???
Det skal så lige siges at den har været oppe i vores gård, hvor knægten sover til middag i sin barnevogn, men efter det igår skal han ikke ud og sove mere.....
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
Den har været det et par gange, men der er ingen af os der har noget og skyde med.
Vi ville ellers meget gerne, ellers overvejere vi og køre den ned...
Hårdt ja, men så kan han vel holde sine hunde inde!
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Hvis i har mod på det, så sammel et par underskrifter fra de andre naboer om at hunden er til gene for alle, og aflever dem på stationen og nævn for dem, at hvis de ikke vil gøre noget nu, så må i snakke med en advokat om det. Hunden er farlig og det er klart at i frygter for børn og andre dyr..
Men før i skyder dyret skal i advarer naboen. Ellers er det ikke lovligt..
Jeg vil lige understrege, at jeg ikke går ind for kold aflivning, men nogengange er det desværre det der skal til før nogle mennesker forstår at deres hund er et farligt rovdyr..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Regningen kan jo sendes til dens ejers adresse - forudsat i har gjort ham opmærksom på det inden?
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Og hvis jeres hund har fået en bidmærke af nogen art, så sørg for at få den tilset af dyrlægen, og kør regningen til naboens forsikring, samt en kopi til anmeldelsen.
Lidt brok her fra - naboens hunde!