{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Brok brok :) {{forumTopicSubject}}

Ja, her kommer lige lidt brok fra mig på sådan en fin torsdag. smiley
Jeg er i dag 37+ og bliver mere og mere besværet - det i sig selv er jo forventet, hehe.
Men min mand og jeg står og skal flytte i hus d. 1/1 og det er simpelthen bare så tæt på min termin at jeg får stress. Vi har familie og venner der hjælper os, og alle siger jeg ikke skal lave noget overhovedet til den tid, bare passe vores nye bebs og slappe af. Men i mit hovede køre det bare rundt hele tiden.
Vi er også begyndt at pakke lidt i kasser og vores lejlighed er noget rod - og jeg haaaader rod. Jeg skal have orden, gjort rent og ryddet op hele tiden, men kan ikke komme til det. smiley

Årh altså, hvordan skal jeg dog slappe af, når det hele bare fylder så meget.? Har i nogle gode råd piger.? smiley
Jeg har meget svært ved at ligge det fra mig, og det værste er at jeg ikke kan komme til at ordne værelse til vores lille dreng.
Øv øv, men tak fordi i gad læse med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brok brok :)
  • #1   29. nov 2012 Vi flyttede mens Emma var 5 mdr og det gik helt fint smiley

Det faktisk nemmere jo mindre de er , han sover og spiser og skal have minimal stimulering .
    Værelset når du nok , tro mig smiley

• #2   29. nov 2012 Håbede faktisk at høre fra nogle der havde stået i lidt det samme, smiley men tænkte at der nok ikke var nogen som var lige så fjollede som os, at flytte med sådan en lille størrelse. smiley hehe.
    Hvor meget kunne du hjælpe til ved jeres flytning,?

• #3   29. nov 2012 Jeg forstår dig godt.!!Mig og manden er igang med at renovere vores hus, da vi sidste år købte et håndværkere tilbud.. Så vi har de sidste 2 uger skiftet vinduere, isoleret osv.. Så lige nu er der hverken gips eller færdige vægge på soveværelset eller lillemandens. Dette betyder også at det FLYDER i resten af huset, da ting er blevet flyttet ud fra værelserne.. Synes det er så stressende ikke at kunne komme igang med lillemandens værelse før januar engang.. Og at jeg har en masse ting som jeg ikke kan få på plads.. Og jeg går sygemeldt hjemme
    Og ser på det hele dagen.. Men jeg prøver at sige til mig selv
    At det nok skal gå, og at rod lige nu er en nødvendighed for at vi kan komme videre.. Men shit det er stressende sys jeg!!

• #4   29. nov 2012 Jeg gik og pakkede stille og roligt og hvad vi nu kunne undvære ,
    Man kan mere end man tror , nyd i får et nyt drømmehjem forhåbentlig smiley

• #5   29. nov 2012 B&D - Årh ja, det er bare stressende. Det er da også en ordentlig omgang med sådan en renovering.. Jeg går også hjemme og glor på rodet hele dagen, og har gjort det i et stykke tid. Øv det er træls, så føler med dig, men jah i når det nok, og det gør vi sikkert også. ^^

• #6   29. nov 2012 Vi flyttede da Noah var 14 dage og jeg gør det ALDRIG igen, havde det ligesom dig der var flyttekasser over alt og rod, og kunne bare ikke have det.. Selvom vi fik en masse hjælp var der også bare mange ting som ikke de kunne gøre, håber det kommer til at gå:)

• #7   29. nov 2012 Okay, jah, regner også med jeg bare skal pakke. Heldigvis er det en rigtig håndværker mand jeg har, så han kan slæbe. smiley
    Glæder mig også rigtig meget til vi kommer videre, det er nok også derfor jeg stresser lidt, for gider ikke sidde i vores lejlighed mere.. Vil bare igang og få flyttet.

• #8   29. nov 2012 Jeg er helt sikker på i når det smiley det er mere tiden imellem man lige skal "overleve" ;p
    Jeg er også typen der får ro i hovedt ved at "have styr på der hele" og det kan man umuligt have hele tiden når man bor i et byggeprojekt. Men ved jo tilgengæld at mig og manden får præcis det hus som vi drømmer om. Og ja jeg ved jo også at vi nok skal få lillemandens værelse helt klar samt soveværelset.. Men det kunne være dejligt, beroligende og trygt, hvis man havde tid til stille og roligt at få det ordnet;)

Men det er da dejligt at i har så mange der vil
    Hjælpe jer med at flytte. Så det skal nok gå alt sammen smiley bare hold ud ;p

• #9   29. nov 2012 Da vi ventede den store flyttede vi 14 dage før termin og det var strenge, MEN når det så er sagt så flyttede vi i hus da vores den mindste var knap 2 mdr. og puha det var svært smiley ALT roder og sviner, men heldigvis er det jo kun for en kort periode, så det går jo nok med det. Husk det smiley alle i jeres omgangskreds ved jo at ikke normalt lever sådan smiley Så bare ro på og slap så lige af og hyg og dig og bebs i maven i skal niók nå det hele uanset skidt og rod smiley

• #10   29. nov 2012 Vi flyttede da min lille datter var 3 dage gammel og med en lille dreng på 25 måneder´og jeg havde fået pks så måtte ikke løfte, men det gik fint nok..:) jeg havde pakket alt jeg kunne mens lillepigen lå i maven..:)

• #11   29. nov 2012 Jeg tror jeg er fortrøstningsfuld. smiley
    - Min lille prins Noah : jeg tror heller ikke på jeg nogensinde gør det igen. smiley bare nu er det ved at være for meget.
    Men ja, tror nu nok at det skal lykkedes, det bliver det sku nød til hehe. ^^
    Tak piger, det har hjulpet lidt på humøret med de positive beskeder.

Kommentér på:
Brok brok :)

Annonce