{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Min lille hund... {{forumTopicSubject}}

....har jeg lige forladt ved dyrlægen smiley

Han skal have trukket en tand ud, som var knækket, så det er jo ikke noget slemt. Men føj hvor var det trist, at se ham kæmpe for ikke at falde i søvn af bedøvelsen! Det bragte grimme minder frem fra dengang min gamle barndomsven Ricco skulle aflives :´(

Pludselig kommer man jo til at tænke på hvor vigtig sådan en hundebasse er i familien! Kom lige til at tænke på, hvis han ikke kom med hjem igen og hvor ked af det vi allesammen ville være....

Så nu kan jeg bare bruge resten af dagen med at vente på et opkald fra dyrlægen.... Tror han skal have lidt ekstra lækkert til aftensmad i aften!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille hund...
Kommentér på:
Min lille hund...

Annonce