{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Anne 39+ P
Anne 39+ P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

Nyt job og gravid {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Håber I kan hjælpe mig lidt..

Inden jeg blev gravid eller at jeg vidste at jeg var det var jeg til job samtale, men fik det desværre ikke. Hun har hun så haft ringet for at sige at de godt kan bruge mig, da de mangler igen. Nu er problemet bare at jeg er 13 uger henne..

Skal jeg være ærlig og sige det og så risikere ikke at få jobbet eller skal jeg skjule det lidt endnu og så fortælle det senere?????

Hvis jeg tager jobbet hvordan står jeg så med barsel og løn osv. Under barsel. Jeg skal gå på barsel den 14 oktober!

Håber I kan hjælpe....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt job og gravid
  • #2   1. maj 2012 Jeg ville takke ja, og så sige det inden for den første uges tid.

Jeg synes måske ikke man behøver sige det første dag, men i hvert fald ret hurtigt, ellers ville jeg have det dårligt rent moralsk.

• Anne 39+ P
    Anne 39+ P Tilmeldt:
    maj 2009

#3   1. maj 2012 Jeg vil helt vildt gerne have jobbet så jeg ikke bare går herhjemme.. Vil gerne tjene mine egne penge istedet for bare at modtage dem.. smiley

Men har det også dårligt over at holde noget hemmeligt.. Men tror jeg takker ja tak og så siger det inden for den første uge.. Så har de også tid til at finde en anden.. smiley

• Anne 39+ P
    Anne 39+ P Tilmeldt:
    maj 2009

#4   1. maj 2012 Og mange tak for jeres svar. smiley

• #5   1. maj 2012 Altså, jeg tænker at hvis du alligevel har tænkt dig at sige det indenfor den første uge, hvorfor så ikke sige ja tak til jobbet og samtidig fortælle hende at du altså er gravid?

• #6   1. maj 2012 Din nye chef skal ikke være urolig for af hun skal betale barsel...
    Det gør din kommune nemlig!!!! Man skal have været ansat i mere end 9 måneder hos din nye chef før hun skal betale din barsel.

• Anne 39+ P
    Anne 39+ P Tilmeldt:
    maj 2009

#7   1. maj 2012 Ja det fandt jeg også ud af at hun ikke skal, så det er jo et kæmpe plus.. Så tror bare at jeg tager ud og snakker med hende i morgen, og så fortæller hende at jeg er gravid.. Så er der heller ikke nogen der har holdt noget hemmeligt..

Men mange tak for alle jeres svar..

Kommentér på:
Nyt job og gravid

Annonce