{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Indlæggelse - Flytning og Nyt job {{forumTopicSubject}}

Ja alle 3 ting på en gang....
Nicklas begyndte at få feber torsdag for 2 uger siden og ville ikke spise og havde ekstremt tynd mave.... Lørdag ringede jeg til vagtlægen da feberen kom op på 41 grader, hvor han sagde jeg skulle give panodil...
Søndag havde han ikke under 35,5 grad og mega træt af at skifte ca. 10 - 12 aff. bleer om dagen.. mandag ringede jeg til egen læge som vi skulle komme til om eftermiddagen...
Da han havde haft så høj feber så længe, samt ikke havde spist noget siden torsdag sendte han os videre til Holbæk sygehus, da han heller ikke drak nok....

Da vi kom på sygehuset kl. 15 blev der taget blodprøver, samt skulle tage en test på en afføringsble... Bleen viste sig at indeholde den smitsomme Rota virus, som de helst ikke ser på sygehusene da den smitter.. Men er dog ikke farlig.... Men da den virus ikke kunne være grund til at han ikke ville spise eller drikke, samt den høje feber skulle vi vente på svar fra blodprøverne.... Skulle dog lige have et glas med urin fra Nicklas... Det f..... ikke nemt... smiley

Efter 7 timers venten... gaab....viste prøverne sig at han også havde lungebetændelse, så skulle have pencilin smiley Jamen dejligt at vi endelig har fundet ud af hvad der galt smiley

Men men, tirsdag eftermiddag, mens jeg stod og malede i stuen i det nye hus, ringede en læge fra Holbæk sygehus at de havde fundet en bakterie i blodet, der skal undersøges nærmere, så skulle lige kommer derop en tur... Aftalte at komme om aftenen da kæresten lige skulle hjem fra job....
Da vi kom derop fik vi at vide at an skulle indlægges smiley Hmm nå jamen så må han jo det.... Bare han bliver rask og de finder u af hvad der galt....
han fik lagt drop og så skulle han bare have Antibiotika og Pencilin samt salt og sukkervand... Ikke nemt med drop på en der er 9 mdr og fart over feltet a medicinen først virkede og da de ikke kunne finde en åre i fødder eller hænder, blev droppet lagt i hovedet....

Tirsdagg-onsdag sov jeg hos Nicklas og så måtte faren overtage da jeg skulle starte på nyt job torsdag....
Torsdag eftermiddag fik vi svar på den bakterie i blodet og det viste sig at være salmonella forgiftning og det viser sig at det er fra et glas fra Hipp smiley Sidste gang han får det....

Fredag morgen blev Nicklas udskrevet og vi måtte tage hjem... smiley

Nu er han bare frisk og frejdig og spiser igen... Det er bare så dejligt smiley
Han nåede at tabe sig 1,5 kg på 1 uge og 2 dage hvor han ikke spiste smiley

Men det tog ekstra hårdt på os da jeg skulle starte nyt job og vi skulle flytte den weekend hvor han så heldigvis blev udskrevet, men det var en hård weekend må man sige....

Nicklas er nu... 77 lang og ca. 9 kg efter slankekuren smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indlæggelse - Flytning og Nyt job
Kommentér på:
Indlæggelse - Flytning og Nyt job

Annonce