{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

celleforandring livmorhals {{forumTopicSubject}}

ja jeg skulle idag ud til en scaning for se om alt blodet fra min sa var kommet ud og de scanner og mærker og skulle så se om livmorhalsen var som den skulle være fint nok og så kigger lægen op og siger undskyld men hvor tit får du taget celleprøver jeg kigger forvirret på hende og siger aldrig hvor til hun siger så skynder jeg mig og ta en og så sender jeg den ind. hallo hvad mener du tror du jeg har celleforandringer eller måske kræft ej det kunne hun ik svare på får der kom svar jamen hun må vel ha haft en mistænke eller er jeg igen gal på den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  celleforandring livmorhals
  • #1   20. mar 2012 Det er vel også først obligatorisk at blive indkaldt til celleskrab fra man er 23 år..

Du behøves jo ikke at have celleforandringer fordi hun vil tage en prøve på dig! smiley

• #2   20. mar 2012 De må være ekstra grundige på det sygehus tænker jeg når de også scanner efter en tidlig spontan abort, så måske er det derfor. Jeg ved ikk hvornår man begydner på det celle skrab men jeg harvijvertfald fået detvgjortngennem mange år.

• #3   20. mar 2012 Ja jeg spare så lige på mellemrummene gggggg

• #4   20. mar 2012 ja det er min 8 sa men de har aldrig taget sådan en test før og jeg er ik fyldt 23 endnu så derfor uforstående sys bare 3 uger er meget lang tid det bliver et helved at gå igennem for man kan jo ik lade være med at tænke på om det nu er et positivt svar der kommer retur til en

• #5   20. mar 2012 tidlig abort var det nu ik var 9+4 og min æggeleder sprang og er blevet opreret for at få blodet og det ødelæge væv med ud

• #6   20. mar 2012 Ja så er det nok derfor , hvordan så med at blive gravid igen hvis din æggeleder er ødelagt ?

• #7   20. mar 2012 den højreside kan der ik komme æg fre så der vestre men eller er der heldigvs andre muligheder

• #8   20. mar 2012 Altid noget at der er en farbar vej

• #9   20. mar 2012 de tog også en prøve af mig. Og der var nogle atypisk celler så blev sendt videre til en gynækolog i Herning og det første han siger i mens han undersøger mig er at jeg godt kunne trænge til en keglesnit på et tidspunkt for så forklaret det hele og at jeg kan få gratis vaccin fra april af imod livmoderhalskræft, for en lille uges tid siden kom svaret så fra Herning med at prøven var gansk normal overraskende nok . Så der havde jeg gået i 14 dage og indstillet mig på at jeg skulle have et keglesnit, det er jo så overhovedet ikke nødvendig alligevel. Det jeg vil med det, er at det slet ikke er sikkert at det overhovedet er så slemt smiley

• #10   20. mar 2012 hvis testen er positiv betaler jeg privat og får alt fjernet da min mormor fik det og der gik i alt muligt andet så ved mig betyder positiv svar lige med ik flere børn og ingen livmor og livmorals og evt os æggestokke ved godt det er meget og gøre for sådan et svar men det står jeg 100 % fast ved

• #12   20. mar 2012 det ved jeg godt men for mig vil dt betyde jeg altid vil være bange for om det udvilker sig og da jeg så heller vil være glad og ik bekrymre mig har jeg altid sagt skulle det vise at være celle forandringer skulle alt væk og nej det offelige vil ik men da det betyder ringere livkvalitet for mig og gå rundt med er jeg ville til at rejse eller op søge det private for at få det gjort sys bare det er mærkeligt de først kommer i tanke om det kunne væredrrfor jeg ik kan holde på mine børn

• #14   20. mar 2012 Enig med * Anonym 20+*

• #15   20. mar 2012 muligt i har det sådan men jeg holder fast og ingen kan ændre det. kan godt forstå det du skriver og det hjælper sikkert o mange slet ik det men jeg vil aldrig kunne klafre og gå 6 mdr til næste gang der skal tages prøve og så vente på svar derfor. men nu har jeg haft 8 sa uden forklaring og kun en vellykkes graviditet så er den positiv tror jeg det er forklaring men tak fordi i gad lytte

• #17   20. mar 2012 har søgt rundt og det bekræftigere mig kun i mit valg det og få børn er kamp her i huset desværre og skal igennem det her og evt flere sa og fødsler der skal stoppes og børn der kommer før tid nej tak det vil jeg ik igen

• #19   21. mar 2012 nej i på et hospital så skal jeg ud og betale i det private for det men det er jeg os klar til ellers må jeg jo ta til udlandet og få det gjortt jeg er faktisk ligeglad med hvad de mener og tror osv det kan jeg nemlig ik bruge til noget

• #20   21. mar 2012 Nej fordi det har selvfølgelig ikke forstand på det ! Suk .....

Lad være med at overdramatisere tingene , det hjælper ingen !
    Jeg tror ikk en gang private vil gøre det , og ja udlandet er også tvivlsomt .

• #21   21. mar 2012 ved du hvad nu det min krop og ik din jeg har ingen tiltro til sygehuset mere det har lavet men end nok lort for mig, så uanset hvad de vil sige vil jeg altid tvivle på om det er sandt. og har tjekket og i belgien kan jeg få det som jeg vil for små 50.000 og dem er jeg parat til at gi hvis de kan gøre det så jeg kan få min livskavilitet tilbage og bare nyde mit liv som mor og kone uden at min hjerne skal køre på 200 hele tiden

• #22   21. mar 2012 Et eller andet sted hvorfor så ikke bare få det gjort med det samme ?
    Hvis du alligevel har den holdning tja så vil du jo altid gå og være bekymret over det mindste og vel også og miste igen ? Så skal der vel allerede nu gøres noget for at kunne være mor og kone på fuld tid ?

• #23   21. mar 2012 vi har forsat et ønske om et barn mere som vi lige i øjeblikket overvejer om vi skal prøve og få eller ej. ja jeg vil altid være bekrymret med hensyn til at miste igen og de celleforandringer. uanset hvad bliver det fjernet når nr 2 kommer til verden eller den test er positiv

• #25   21. mar 2012 selvfølgelig kan jeg da få det fjernet min mor har fået det pga en muskel knude så hold dog op man. selvfølgelig kan man det. fatter simpelhed ik i ik bare kan lade være med at komme med jeres psse negative kommentare jeg spørg til jeg sys det underligt hun tager denne prøve når jeg ik er fuldt 23 og der er andre der i forbindels med sa har oplevet det så skal jeg jeg vil ik hakkes ned fordi jeg har en holdning til nogen ting på min krop som jeg gerne vil ha væk det er sq da ik være en nogen får lavet bryster får ja hvad ved jeg der sq da risiko ved alt her i livet så ta da og hold op med at nede gøre folk der har det på en anden måde en i lige ha hver har vel lov og bestemme over sit eget liv og krop

• #27   21. mar 2012 dejligt med et svar man kan forholde sig til. det var da dejligt at høre at det er gået godt og i nu venter en lille jeg ville faktisk os gerne høre med nogen der havde gaft sa flere gang og de så sidste gang eller engang tog celle skrab og om det va årsagen til de gentagne saér ,men super mange tak fordi du skrev

• #28   21. mar 2012 lene jeg spørg jo ik om andre menning for fanden jeg spørg om nogen har oplevet det samme så hold dog jeres latterlig menning om hvad andre skal og ik skalfor jer selv

• #30   21. mar 2012 så må i jo lærer og læse det der står og ik selv bestemme hvad i ønsker og svare på og det der ik bliver spurgt om må i jo lade være med at skrive det bør i alle sammen være voksne nok til at kunne

• #32   21. mar 2012 lene lige sådanne kommntar bør ,man holde for sig selv det bør du være voksen nok tyil at forstå og er du ik det så må du lade være med at kommentere får du har dette lært

Kommentér på:
celleforandring livmorhals

Annonce