{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve hår???
  • #1   11. mar 2012 Det må man under alle omstændigheder ikke!!
    det frarådes fordi der er så mange gift stoffer i selve farven, som kan skade dit barn.. jeg vil stærkt fraråde det ..

• #3   11. mar 2012 Du kan evt få lavet reflekser/striber. Det kommer ikk i kontakt med hovedbunden. Ellers findes der farver baseret på fx olier, som er mindre stride..:)

• #4   11. mar 2012 Jeg har fået farvet hår under graviditeten, og de frisører jeg har snakket med har ikke haft noget imod at farve hår på gravide. De vidste ikke om det var direkte skadeligt, og lod det være op til kunden at vurdere om han/hun ville eller ej.

• #5   11. mar 2012 Som de andre siger, så fraråder de det, lige som med så meget andet. Men det er jo fuldstændigt op til, hvad du selv har det godt med. Mit hår bliver i hvert fald farvet om en uge eller to, for det trænger MEGET! Regner med at holde det på et minimum under graviditeten, men gider virkelig ik rende rundt og ligne en hængt kat. Regner med at farve mit hår 2-3 gange, mens jeg er gravid - og evt. mens jeg sidder uden for. Det har jeg det ok med smiley

• #8   12. mar 2012 Tak for hjælpen

Kommentér på:
Farve hår???

Annonce