{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve hår.
  • #1   14. jan 2010 Jeg gjorde det en gang mens jeg ammede.. jeg gjorde det at jeg ammede ham, også farvede jeg hår.. så gik der nemlig nogen timer inden han skulle ammes igen, og derved var det ikk så koncentreret i mælken såfremt der kom noget i mælken...

• #2   14. jan 2010 Jeg ha altså også farvet mit hår mens jeg ammede. ja gør det da stadig, men altså, man skal også passe på ikke at blive anti hårfarve freak :O) Synes man skal gøre som man selv synes er bedst. For mig er en stor del af min person, mit hår og jeg vil da gerne have det ser bare lidt ordentligt ud. Uden udgroninger he he

• #3   14. jan 2010 har aldrig farvet hår mens jeg var gravid eller ammede smiley

• #4   14. jan 2010 Stine *Ønsker mig et julebarn 20??* R

Var det mørke eller lyse farver du brugte ?

• #5   14. jan 2010 jeg lysnede mit hår i fredags he he

• #6   14. jan 2010 Nu er jeg selv frisør, og har arbejdet som Teknikker inden for hårfarve.
    Du kan godt farve dit hår mens du ammer, men det skal være med en amoniakfri skyllefarve, altså kun mørkere eller samme farve, og under ingen omstændigheder må du lysne, for kemien går i mælken.
    Hvis du er gravid skader du ikke baby ved at farve hår, men har selv større chancer for at udvikle blærekræft, da der er undersøgelser der påviser sammenhæng her imellem. Så igen, er du Gravid vil jeg råde dig til at bruge amoniakfri skyllefarve, så er du helt sikker.
    Så ud fra min expertise vil jeg sige.
    Ja til amoniakfri skyllefarve hos gravide og ammende.
    Absolut Nej til alm farve, lysning, permanent og andet kemiholdigt.

Mvh Rebecca

Kommentér på:
Farve hår.

Annonce