{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

når børn - glor ( skal læses med et glimt) {{forumTopicSubject}}

Jeg har gjort dagens gode gerning: - husk at læse det med et smil..
Manden og jeg stod og ventede på bussen i dag, der stod så to drenge og de ventede jo self også på bussen. kender i følelsen af at blive begloet..? Den have jeg... og hver kan jeg kiggede op (sad på bænken ) Ja så stod drengen og kiggede.. han var vel hmm 8-9 år.. men da jeg så rejser mig op fra bænken kigger han igen og jeg får lige elevatorblikket... og jeg føler mig da lidt beæret .. nå men jeg vender mig så lige for at tjekke om vi ahr det hele hvor han faktisk direkte står og slor på mig - jeg spørger så pænt om han har et problem hvortil han bliver flov og kigger ned i jorden og siger nej - og svare svagt ( i ved på den måde når man har taget nogen i noget) Nej.
Nu er jeg jo ikke den mindste pige i verdenen og ej hellere den størsste så var godt klar over det var pga min tykkelse han kiggede...
Det skal lige siges jeg smilede imens jeg sagde det...

herhjemme sidder vi lidt og griner - dages gode gerning at spørger andre om de har problemer.

Hvad havde i gjort? Ja er godt klar over nogen ikke ville mene jeg bare skulle have igno. det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når børn - glor ( skal læses med et glimt)
  • #1   2. mar 2012 Kender godt følelsen! Men jeg havde nok bare holdt min mund. Børn i den alder er meget følsomme, og han har højst sandsynligt ikke selv været klar over, at han har kigget så voldsomt.

Synes måske det var lidt unødvendigt at "udstille" ham på den måde. Sådan en bemærkning kan følge ham længe..

Men sådan er vi jo så forskellige smiley

• #2   2. mar 2012 min mand siger det er fordi hans kone er smuk at de glor *G*

• #3   2. mar 2012 hehe gør manden også... og normalt siger jeg som regl hellere ingen ting ... følte mig bare virkelig overbegloet

• #4   2. mar 2012 nu henvider jeg med denne udtales ikke til drengen men generalt.... hvsi jeg ville overbegloes have jeg valgt big brother *G*

• #5   2. mar 2012 haha !! - Jaa, jeg tror jeg havde håndteret det præcis som du gjorde ^^

Jeg var faktisk ude for idag at blive beskyldt for være gravid (er en stor pige)... Det var den her lille dreng på 5 år eller deromkring, han står og snakker med mig, jeg står med min hund og en barnevogn hvori min venindes søn på 11 mdr sidder... så spørger den her lille dreng om det er min baby, så fortalte jeg ham at det bare var en dreng jeg passede... så sagde han ellers nok så stolt "men du skal da ha' en baby en dag.. der ligger jo en baby inde i din mave, når den er så stor ikke?" ... Der måtte jeg bide mig i læben for ikke at grine højlydt ^^ ...

• #6   2. mar 2012 havde jeg hørt den havde jeg også grint *G*

Min søn skal dælme lærer at den slags gør man ikke - mennesker er ikke ens..

• #7   2. mar 2012 Jeg har også tit stået overfor at skulle forklare børn i den alder hvorfor jeg er tyk ^^ for dem er det mere normalt at piger er tykke fordi de er ved at lave en lillebror eller en lillesøster ^^ ..

Jeg synes da alle børn skal lære at mennesker er ikke ens, og man kommentere altså ikke menneskers udseende bare fordi de er lidt anderledes smiley

• #8   2. mar 2012 Er det egentlig lykkeds for jer at blive gravide endnu kom jeg til at tænke på smiley ?

• #9   2. mar 2012 nej ikke hvad jeg ved af smiley Venter på testdag

• #10   2. mar 2012 De siger jo bare hvad de tænker. De er jo slet slet ikke klar over, hvad det måske gør ved andre, det de siger. (Altså.. det kommer selvfølgelig an på alderen)
    Og der kan man jo ikke andet end at smile. De skal jo lære, og det gør de jo ved at spørge og snakke.
    Da jeg var lille, spurgte jeg en gammel dame, om hun snart skulle i en kiste!!!! OMG. Men min mor fortalte, at hun tog det rigtig pænt og svarede mig fint tilbage, med et svar jeg faktisk kunne bruge til noget.
    Noget i stil med at jo, det skulle hun jo på et tidspunkt, men at der nok ville gå et par år endnu, og så smilte hun.
    Jeg kan ikke selv huske oplevelsen, da jeg ikke var ret gammel.

Men helt enig i, at når de når en hvis alder, skal de ikke gå rundt og kalde folk tykke eller grimme. Men de ved jo ikke bedre, når ikke de er ældre..

• #11   2. mar 2012 Jeg krydser fingre for jer smiley

• #12   2. mar 2012 nej bestemt ikke katharina også derfor jeg smilede til ham smiley Og derfor denne skulle læses med et smil ... smiley men det sjove er der sad en mand ved siden af der nok fyldte det min mand og jeg fyldte tilsammen men der kiggede han slet ikke... men som jeg siger føler mig da lidt beæret at nogen gider glo på mig gg

tenna jo tak og lige over smiley er 2+5 så aaalt for tidligt at teste

• #13   2. mar 2012 Det er i hvertfald ekstremt optimistisk ^^

• #14   2. mar 2012 jeg fik en jordbær milkshake i går der smagte af kaffe... og mega trang til tomater lige som da jeg ventede sønnen.... meeen alt kan ske endnu

• #15   2. mar 2012 Sandt smiley !

• #16   2. mar 2012 hvad med dig hvor langt er du i denne cyklus

• #17   2. mar 2012 Jeg venter ikke selv på at blive gravid ^^ ...

• #18   2. mar 2012 nååh troede jeg smiley har ikke fuldt så meget med på det sidste

• #19   2. mar 2012 Nej nej ^^ ...

• #20   3. mar 2012 Pia: hehe, jeg sagde på en ferie, at jeg havde snakket med en beskidt pige henne på legepladsen, hvortil min familie fortæller mig, at det hed en neger. Derefter fortalte jeg stolt, at jeg havde leget med en beskidt neger!
    Hurra for børne-logik! smiley

• #21   3. mar 2012 haha ja børn siger sjove ting...

• #22   3. mar 2012 Jeg er selv en stor dame smiley Så havde egentlig ikke troet min datter ville undres over andre tykke mennesker.

MEN i vores idrætshal er der en badmintontræner og han har en kæmpe stor mave. Som i virkelig stor smiley Han ligner faktisk han er gravid... med trillinger...

Nå, men en dag vi var færdige med gymnastik går vi ud fra den lille hal og her står så denne mand og træner badminton.

Emma RÅBER meget, meget højt: SE MOR, den mands tykke mave!!!
    JEg sagde til hendes at sådan ville jeg ikke høre hende sige og at man altså blev ked af det. At mor jo også var tyk.. Og så siger hun bare, jamen mor, han er jo tyk! Og så kommer manden hen og siger, du skal ikke være ked af det, hun siger jo bare hvad hun ser.

Jeg sagde at det var jo rigtigt nok, men derfor kan man stadig blvie ked og sådan.

Nå, men vi går ud og da vi kommer ind i bilen snakker jeg lige med hende og fortæller hende endnu en gang at man ikke skal sige hinanden er tykke og at hvis der er noget der undre en, kan man spørge mor når man kommer hjem. Hun blev faktisk helt ked af det fordi hun følte hun fik skæld ud, hvilket hun ikke gjorde, men hun kunne ikke forstå hun ikke måtte sige manden var tyk når han nu var det.

Jeg tror det har meget at gøre med at jeg er meget åben omkring min vægt herhjemme. Det er ikke et tabu at se anderledes ud og man må godt sige mors tykke mave.

Men hold op jeg ku da lige ha gravet mig ned da hun råbte det så alle i hallen kunne høre det!

• #23   3. mar 2012 jeg har det på samme måde vil hellere have de spørger i stedet for... vi har en handicapet ven og en dag vil min søn også undre sig og jeg vil self fortælle ham hvorfor og man gerne må spørger i stedet for at råbe mm.... og nu er min mand selv stor (på maven) Og vi prøver allerede nu og sige til drengen herhjemme at nogen der sårn ud når han klapper os på maven

Kommentér på:
når børn - glor ( skal læses med et glimt)

Annonce