15. dec 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
Når børn powernapper... {{forumTopicSubject}}
Vores lille dreng på 5mrd har en tendens til at sove meget lidt - nogen gange vågner han efter kun 15-20min. hvor han har brugt måske en halv time til en time på at falde i søvn. Han græder ikke, han ligger bare og pludrer på livet løs - dejlig som han er, tilsyneladende glad og livlig. Bleen er kontrolleret, vi ved han er mæt, ikke har ondt i maven eller des lige og han er stadigvæk er lysvågen, aktiveret er han, leget og sunget med, puttenuttet og ja, hvad skal vi så gøre?
Skal vi lade ham ligge og pludre og hygge sig i sin seng indtil han falder i søvn igen?
... tage ham ind til os, hvilket vi plejer at gøre..
Sidder I med nogen fif til sådan en lille størrelses ivrighed for at opleve verden også efter hans sengetid så er I mere end velkommen til at skrive
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
vi gik i søvn terapi hvor vi fandt ud af at sådan var vores dreng bare (: det endte såå med at jeg måtte sidde oppe med ham til halv 1 og stå op kl alt mellen 5.30 og 7.30
men nej jeg har ingen løsning på det , udover at forsøge at holde sengetiden som passer til ham (: magnus ville dog ikke ligge ned eller selv falde i søvn uden at skrige heller .. nogle nætter var han frisk kl 3,30 , og det er ikke så lang tid siden han gjorde det sidst (: - hvem der kunne nøjes med sååå lidt søvn.
held og lykke med det - du er ikke den eneste der har/har haft sådan en (:
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
Når børn powernapper...