2.803 visninger
|
Oprettet:
andre med fransk bulldog og baby??? {{forumTopicSubject}}
Hej alle jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer som har franske bulldog og så har fået baby... vi venter os men jeg er godt nok meget spændt på hvordan vores Ebbe tager det hele.
han er jo vores første 4 benet "baby" :o)
MM
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 96
MM
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Men det er gået efter al forventning.. han snuser tit til Liam og ellers så beskytter han ham uden at komme for tæt på.. han virker ligeglad med ham men er det bestemt ikke.. nu passer han på ham.. og er alligevel interesseret i ham..
Vores den lille hund, som er en dame, hun tror at det er hendes baby så hun vil rigtig gerne kysse og slikke på ham selvom hun ikke må og hun sidder altid ovre ved ham og passer på ham.. og er MEGET beskyttende over for ham.. Men på en god måde..
så her er det gået over alt forventning. Håber du kan bruge det til lidt
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Være noget der . Har hørt mange bare tager baby når den kommer hjem første gang og så bare ned i hunde højde straks så ikke den tænker "hvad er det for en ny lugt og hvordan ser den ud, er den farlig og en trussel, har de helt glemt alt om mig" alle de ting kan skabe irritation fra en hund og give en dårlig start. Så husk hunden, lad den snuse osv og når der konmer skrig eller udbrud fra baby skal den Så ikke lige være for tæt på hunden i starten da den kan få shok og reagere voldsomt .
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Har hørt fra flere der måtte gå af med deres franske, da de fik barn fordi den var for jaloux.
Hvorfor spørger du?
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
det skal siges inde var bange for børn da han har haft dårlig oplevelse, mange tro hund Skal hilse, det er forkert. hvis man lad selv tag beslutning om den vil hilse og er klar, risikere man heller ingen skader.
idag kan ikke gå forbi børn uden at holde øje og de lige skal have kys eller to .
så lad hunden være med, lad den være del af familien... der ingen som død af lille kys. og hvis det er det der skal til i begyndelse og hunden får godt forhold til den nyankommen...
og så er vigtigt at barnet lærer at hunden har helle sted og der skal den have fred... min datte forstår godt når han ligger i kurve eller gå sin vej så skal hun lad ham være... plus at nå hun siger nej høre han sgu bedre efter
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
Og min datter ÆLSKER hende, og selv om Ginga går meget væk fra hende så passer hun meget på hende. Er hun syg ligger hun i stolen inden på hende værelse og gør en anden hund hende utryg så kommer Ginga lige imellem:0)
Hvis ikke du bliver direkte utryg når bebs engang kommer så lad vovsen være med
Og nej bebse dør ikke af et kys men giv det tid for det kan tage langt tid:0) så længe du ikke frygter at hunden bider så lad den være hund;0)
Når vi hyggede om morgenen så fik Ginga lov at ligge oppe i sengen og hvis jeg fik lagt José lidt tæt på hende så knurrede hun, og så fik hun bare besked på at smutte.
feb 2012
vores ebbe ( fransk bulldog) elsker børn og alle der gidder lege men det er også det der med at dele opmærksomheden jeg er spændt på,. men tror ikke det bliver et problem men jeg ved det jo ikke så derfor ville jeg hører om jeres erfaringer.
jeg vil aldrig af med vores hund...... så må vi arbejde os ud af div problemer som måske dukker op... jeg har tit hørt om folk som går af med hunden fordi de får børn og der vil jeg helt ikke ende... selvfølgelig kan der være årsager så som allergi hos barent som ikke kan ændres men ellers vil jeg gøre alt for at hund og barn bare bliver venner :o)
MM
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
dec 2008
feb 2012
sikkert noget alle hunde ejere mener om deres hunde men jeg finder bare ikke de franske ligesom alle ander racer... de kan overtage en hel hus stand hvis de skruger charmen på ;o))
jeg er elv vokset op med en skotte, min mormor har altid haft pudel og jeg har også haft en rottweiler men de fransk er bare noget helt særligt de er netop en kæmpe hund i en lille krop, lige så søde og rolige de kan være lige så jaloux og bisset kan de være overfor ander hunde. hvis de har set det først så det deres med minder du vil bytte med noget helt vildt godt ;o) jah jeg ved godt det bare er en hund men vi har nok bare altid haft vores hunde med over alt og de har seriøst været vores et og alt...
jeg er som sådan ikke nervøs for at ebbe ville elske babyen, men om han kunne finde på at blive bisset hvis nogle vil kigge til babyen det må jeg nok være opmærksom på fra starten af lydder det til fra jer som har haft dem. de har det jo at tro alt er til for dem ;o))
MM
dec 2008
feb 2012
jeg håber du har ret :o) men tror og håber også Ebbe bare vil elske den bette.
jeg vil sørger for at han kan være med til det meste også som om det er hans lille bror eller søster :o) sikke tosset at skrive men tror det er sådan vi gør det :o)
MM
dec 2008
dec 2008
dec 2008
feb 2012
Camilla, kan i ikke prøve at give jeres hund godbidder når han er tæt på baby og ellers ikke, altså så hunden tænker at det er godt at være tæt på den bette.
MM
feb 2012
Mm
dec 2008
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 68
feb 2012
MM
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Vil lige sige en kravlegård er guld værd
Vi har kun den ene nu og han reagerede slet ikke da vi kom hjem med Alexander her i september...
feb 2012
MM
dec 2008
feb 2012
har i nogle gode hundepasser så hvis i skal på ferie eller noget? Ebbe har heller aldrig prøvet at være alene hund så det var såååå svært at se ham trist men lige pt er han ok men han liger en som keder sig... jeg venter nok på der en dag står en lille hund uden for min dør så skal jeg nok lukke dne ind :o)
MM
dec 2008
Vores får kun en gå tur om dagen og ellers løber de og hygger og leger i vores have.. Når vi går tur er det som regel os alle der er afsted, så er det ikke noget problem.. Hvis vejret er rigtig godt går jeg en tur med dem hver om formiddagen..
Vi er sjældent på ferie. I kristihimmelfarts ferien er vi på udstilling i Bøsøre, hvor vi laver en ferie ud af det og der er de jo med. Vi skulle have været til Bornholm til sommer også med henblik på udstilling, men da vi har købt ny bil har vi ikke råd til det alligevel.
Ellers har vi lagt fast med vores campingvogn et par efterårs sæsoner i august og september og der har hundene også været med..
feb 2012
jah jeg ved sgu ikke de fleste siger vi burde vente og se tiden an, men jeg gad bare godt ebbe kunne løbe og lege med en arts fælle de leger jo ligesom anderledes :O)
MM
dec 2008
feb 2012
MM
dec 2008
Min kæreste kommer fra Silkeborg og jeg har også boet der et par år, så mange af vores venner er jo deroppe. Så det var også en af grundene til at vi valgte det..
andre med fransk bulldog og baby???