{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  andre med fransk bulldog og baby???
  • #2   6. feb 2012 hvad hund er det du har Tanja?

MM

• #3   6. feb 2012 Vi har heller ikke fransk men har 2 chihuahua og var også meget nervøs for hvordan de tog baby.. for den største af dem var meget nervøs for børn når de render rundt og er vilde.. så farer han op..

Men det er gået efter al forventning.. han snuser tit til Liam og ellers så beskytter han ham uden at komme for tæt på.. han virker ligeglad med ham men er det bestemt ikke.. nu passer han på ham.. og er alligevel interesseret i ham..

Vores den lille hund, som er en dame, hun tror at det er hendes baby så hun vil rigtig gerne kysse og slikke på ham selvom hun ikke må og hun sidder altid ovre ved ham og passer på ham.. og er MEGET beskyttende over for ham.. Men på en god måde..

så her er det gået over alt forventning. Håber du kan bruge det til lidt smiley

• #5   6. feb 2012 Vi har en fransk bulldog, dog ikke baby mere men på 1 og 3 år ;o) men det er en super familie hund så vil ikke mene der skulle
    Være noget der . Har hørt mange bare tager baby når den kommer hjem første gang og så bare ned i hunde højde straks så ikke den tænker "hvad er det for en ny lugt og hvordan ser den ud, er den farlig og en trussel, har de helt glemt alt om mig" alle de ting kan skabe irritation fra en hund og give en dårlig start. Så husk hunden, lad den snuse osv og når der konmer skrig eller udbrud fra baby skal den Så ikke lige være for tæt på hunden i starten da den kan få shok og reagere voldsomt .

• #6   6. feb 2012 Vi har fransk bulldog og en datter på 2½ år, samt vi venter baby til april. Vores er ikke den bedste børnehund, og vi skal være over ham hvergang han har mad. Plus han er meget jaloux anlagt, så han kan ikke rigtigt finde ud af at dele opmærksomheden.

Har hørt fra flere der måtte gå af med deres franske, da de fik barn fordi den var for jaloux.

Hvorfor spørger du?

• #7   6. feb 2012 altså jeg er ejer af american bulldog, og da vi kom hjem med celina fik han lov til være del af det... vi lade hende på gulvet og han kysse hende og dage efter hvis han brug for hilse på hende så gjord det. idag er hun 2, 4 år og de er bedste venner, han passe på meget, nogle gange for meget, hvor jeg træder ind og lige sætte ham på plads som han LEDER i vores flok her hjemme.

det skal siges inde var bange for børn da han har haft dårlig oplevelse, mange tro hund Skal hilse, det er forkert. hvis man lad selv tag beslutning om den vil hilse og er klar, risikere man heller ingen skader.

idag kan ikke gå forbi børn uden at holde øje og de lige skal have kys eller to .

så lad hunden være med, lad den være del af familien... der ingen som død af lille kys. og hvis det er det der skal til i begyndelse og hunden får godt forhold til den nyankommen...
    og så er vigtigt at barnet lærer at hunden har helle sted og der skal den have fred... min datte forstår godt når han ligger i kurve eller gå sin vej så skal hun lad ham være... plus at nå hun siger nej høre han sgu bedre efter

• #8   6. feb 2012 Jeg væbnede mig med tålmodighed (har amerikansk bulldog der ikke syntes børn er det bedste i verden) og det tog godt nok 1/2 år før Ginga accepterede Josephine men jeg var på intet tidspunkt utryg ve at hun bar tæt på hende og vil kysse..

Og min datter ÆLSKER hende, og selv om Ginga går meget væk fra hende så passer hun meget på hende. Er hun syg ligger hun i stolen inden på hende værelse og gør en anden hund hende utryg så kommer Ginga lige imellem:0)

Hvis ikke du bliver direkte utryg når bebs engang kommer så lad vovsen være med
    Og nej bebse dør ikke af et kys men giv det tid for det kan tage langt tid:0) så længe du ikke frygter at hunden bider så lad den være hund;0)

Når vi hyggede om morgenen så fik Ginga lov at ligge oppe i sengen og hvis jeg fik lagt José lidt tæt på hende så knurrede hun, og så fik hun bare besked på at smutte.

• #9   6. feb 2012 Mia. jeg spørger fordi jeg jo har en fransk og venter mig.... så kunne der være gode råd eller emner som jeg skulle tænke over med en fransk i hjemme.

vores ebbe ( fransk bulldog) elsker børn og alle der gidder lege men det er også det der med at dele opmærksomheden jeg er spændt på,. men tror ikke det bliver et problem men jeg ved det jo ikke så derfor ville jeg hører om jeres erfaringer.

jeg vil aldrig af med vores hund...... så må vi arbejde os ud af div problemer som måske dukker op... jeg har tit hørt om folk som går af med hunden fordi de får børn og der vil jeg helt ikke ende... selvfølgelig kan der være årsager så som allergi hos barent som ikke kan ændres men ellers vil jeg gøre alt for at hund og barn bare bliver venner :o)

MM

• #10   6. feb 2012 Vi har både en fransk og en boxer og de er begge fantastiske familiehunde. Er aldrig utryg ved nogen af dem selv med Naya. Det eneste frække den franske gør, at Rende Naya rundt i hvis hun går rundt med mad fordi den håber på der falder lidt af, men hvornår er en buller ikke madglad? smiley

• #13   6. feb 2012 Vi havde fransk bulldog da vi fik Nicklas, og udover hende havde vi 2 grand danois også. Vi måtte af med den franske da Nicklas var 3 måneder fordi vores franske var alt for beskyttende over for ham og gik til angreb på de store hunde. Det turde jeg ikke for hvad nu hvis han en dag kom imellem dem.

• #14   6. feb 2012 Michelle - Det kunne jo være der var en grund til det, altså at i havde et specielt problem med den hund. Og du derfor søgte andre med franske bulldogs, for ellers kan racen jo være irrelevant, hvis det er om hvordan man tackler det at have hund og få baby.

• #15   6. feb 2012 Mia. grunden til det lige skulle være fransk bulldog vat fordi en fransk bulldog i mine øjne har et helt specielt sind og måde at være på.

sikkert noget alle hunde ejere mener om deres hunde men jeg finder bare ikke de franske ligesom alle ander racer... de kan overtage en hel hus stand hvis de skruger charmen på ;o))

jeg er elv vokset op med en skotte, min mormor har altid haft pudel og jeg har også haft en rottweiler men de fransk er bare noget helt særligt de er netop en kæmpe hund i en lille krop, lige så søde og rolige de kan være lige så jaloux og bisset kan de være overfor ander hunde. hvis de har set det først så det deres med minder du vil bytte med noget helt vildt godt ;o) jah jeg ved godt det bare er en hund men vi har nok bare altid haft vores hunde med over alt og de har seriøst været vores et og alt...

jeg er som sådan ikke nervøs for at ebbe ville elske babyen, men om han kunne finde på at blive bisset hvis nogle vil kigge til babyen det må jeg nok være opmærksom på fra starten af lydder det til fra jer som har haft dem. de har det jo at tro alt er til for dem ;o))

MM

• #16   7. feb 2012 Michelle - Hvis du er opmærksom på hundens signaler fra starten, så kan det ikke gå helt galt, især ikke hvis hunden ikke tidligere har vist tegn til noget.

• #17   7. feb 2012 Mia.

jeg håber du har ret :o) men tror og håber også Ebbe bare vil elske den bette.

jeg vil sørger for at han kan være med til det meste også som om det er hans lille bror eller søster :o) sikke tosset at skrive men tror det er sådan vi gør det :o)

MM

• #19   7. feb 2012 Camilla - Det er vores fransk heller ikke, og han kom endda sidst. Vores datter var 1½ år da vi hentede ham.

• #21   7. feb 2012 Det er bare så irriterende, for man ville ønske man kunne snakke med dem.

• #23   7. feb 2012 Det lyder ikke særlig rart, arme hund.

• #25   7. feb 2012 Jamen Mia, hvordan gør i så for at hunden bliver bedre med jeres barn?

Camilla, kan i ikke prøve at give jeres hund godbidder når han er tæt på baby og ellers ikke, altså så hunden tænker at det er godt at være tæt på den bette.

MM

• #27   7. feb 2012 Så må i gøre ham sulten, også er pølser en favorit her hjemme smiley jah ros er jo også super godt...... Gu ved om jeres baby har gjort hunden noget siden den er bange????

Mm

• #28   7. feb 2012 Michelle - Vi gør intet for at de skal få det bedre, det er slet ikke det vigtigste lige pt. Det vigtigste er at forsøge at få ham til at slappe af omkring mad, og det er der vores fokus er for tiden.

• #30   7. feb 2012 Altså ved os elsker Kenzo børn. Han stopper fx op på gåturen hvis vi ser en barnevogn og han tror han skal hen til den smiley Han elskede at snuse til vores nevø og niece da de var mindre. Nu leger de jo med ham og han er skøn med dem smiley Men han er jo også en del ældre end Ebbe-drengen :))

• #31   8. feb 2012 jeg tror jeg må låne en baby :o) så kan jeg forbåbelig få ro i sjælen hvis ellers han opfører sig ordenlig ;o)))

MM

• #32   12. feb 2012 Vi havde 2 franske bulldogs da vi fik Oliver. Vi havde ham i liften da vi kom hjem og de fik begge lov at snuse til ham... De fik lov at komme i sofaen når vi sad med ham og syntes bare han var alletiders..

Vil lige sige en kravlegård er guld værd smiley Når Oliver så lå i den sad de begge og holdte vagt ved siden af den, så sødt smiley

Vi har kun den ene nu og han reagerede slet ikke da vi kom hjem med Alexander her i september...

• #33   13. feb 2012 lydder dejligt Tanja..... jah de franske bliver ikke altid så gamle vi overvejer faktisk en ven til ebbe fordi det ser meget ud til at han keder sig overdrevet efter som vi fik aflivet vores anden hund... meeeeen vi holder lidt igen nu her for vi ved jo ikke om vi kan magte opgaven med en lille også en hund mere :o)

MM

• #34   13. feb 2012 Vi har en Eurasier også.. Kunne ikke forestille mig kun at have en hund. Tror jeg ville få dårlig samvittighed over at tage fra ham, især når han aldrig har prøvet at være alene.

• #35   13. feb 2012 hi hi sjovt vi kigget også euraiser før. jah du har helt ret men er det ikke lidt svært at gå med barne vogen og to hunde? eller er det bare mig som ikke kan sætte mig ind i det..

har i nogle gode hundepasser så hvis i skal på ferie eller noget? Ebbe har heller aldrig prøvet at være alene hund så det var såååå svært at se ham trist men lige pt er han ok men han liger en som keder sig... jeg venter nok på der en dag står en lille hund uden for min dør så skal jeg nok lukke dne ind :o)

MM

• #36   13. feb 2012 Eurasier er også en rigtig skøn hund.

Vores får kun en gå tur om dagen og ellers løber de og hygger og leger i vores have.. Når vi går tur er det som regel os alle der er afsted, så er det ikke noget problem.. Hvis vejret er rigtig godt går jeg en tur med dem hver om formiddagen..

Vi er sjældent på ferie. I kristihimmelfarts ferien er vi på udstilling i Bøsøre, hvor vi laver en ferie ud af det og der er de jo med. Vi skulle have været til Bornholm til sommer også med henblik på udstilling, men da vi har købt ny bil har vi ikke råd til det alligevel.

Ellers har vi lagt fast med vores campingvogn et par efterårs sæsoner i august og september og der har hundene også været med..

• #37   14. feb 2012 Tanja. hvor campere i?

jah jeg ved sgu ikke de fleste siger vi burde vente og se tiden an, men jeg gad bare godt ebbe kunne løbe og lege med en arts fælle de leger jo ligesom anderledes :O)

MM

• #38   14. feb 2012 Vi har lagt i Laven ved Silkeborg...

• #39   14. feb 2012 okay, vi kommer en del i fjellerup fordi min mor ligger der, det lige ned til vandet det godt nok skønt :o)

MM

• #40   14. feb 2012 Der har jeg vist været med en veninde et par gange.. Hendes forældre kommer der nemlig også meget..

Min kæreste kommer fra Silkeborg og jeg har også boet der et par år, så mange af vores venner er jo deroppe. Så det var også en af grundene til at vi valgte det..

Kommentér på:
andre med fransk bulldog og baby???

Annonce