Privat udlejning {{forumTopicSubject}}
Hej
Sagen er den at min kæreste og jeg bor i et hus hos en privat udlejer.
Den 22. december gik vores ovn i stykker, og vi skulle ikke være hjemme i julen så vi aftalte hun ikke behøvede at få en elektriker ud akut. Vi fik derfor lavet vores ovn den 27. december.
I lørdags da vi havde gæster gik ovnen i stykker en gang til. Denne gang var det børnesikringen, som samtidig holder lågen helt tæt som gik i stykker.
Derfor kontakede vi hende mandag morgen, og nu mener hun at vi skal betale hende 1600 kr for ham elektrikeren som var der i julen for at få et nyt komfur. Dette synes vi selvfølgelig er helt urimeligt, da det ikke er vores valg hun gider smide penge i den 10 år gamle ovn.
Vi har talt med punkt 1 ang. en reservedel til ovnen, men det kan tage op til 14 dage, hvor vi så skal leve uden ovn.
Er der nogen som ved hvor vidt hun må gøre, som hun gør?
Ydermere har der været problem med fugt i lejligheden, hvor hun så beskyldte os for ikke at lufte nok ud.
Er simpelthen så træt af at hun hele tiden lægger skylden over på os, da vi bestemt ikke bor i en svinesti. !!
hmm. Ved ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg. Gør mig bare så fortvivlet og står og venter baby til april. Synes bestemt ikke det er ret sjovt
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 207
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Hvem betalte den første regning? Blev den sendt til hende eller jer?
jul 2010
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Vi har selv problemer med lyset på badeværelset og vores opvaskemaskine har lige været i stykker. Vi aftalte med hende at vi betaler regningen og sender en kopi og så overføre hun pengene.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
jul 2010
Vi har talt lidt mere med udlejer i løbet af dagen.
Der findes ikke engang den reservedel til komfuret fordi det er over 10 år siden det kom af markedet. Så det er jo bare surt for hende hun har ofret penge på det. OG det er egentlig det som irritere hende. Det er tydeligt at høre.
Så nu vil hun se om hun kan fremskaffe den imorgen.
Privat udlejning