{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

muligvis skimmelsvamp {{forumTopicSubject}}

åhhh flyttede i rækkehus hos privat udlejning her 1 september, og her til aften ville jeg så lige pakke de sidste pynteting ud da jeg nu vidste hvor jeg ville ha det.
Da jeg så kommer til vinduet i soveværelset, hvilket jeg ikke har nærstuderet før, kan jeg se væggende i vindueskarmen er sådan helt lyssegrønt skær i tappeten bare sådan på svørrelse med en 50seddel 2 sedder og helt inde hvor tapetten møder vinduet er der 3 steder helt mørkegrønt med hår af sådan længede svarende til en langefinger.

Er det mon skimmelsvamp, det er kun pt i soveværelset.?
i såfald, hva ska man gøre når det er privatudlejning?
Har hørt man skal prøve at vaske hårende af det grønne og se om det kommer igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  muligvis skimmelsvamp
  • #1   24. okt 2010 Du kontakter udlejer og får dem til at gøre noget, for det tyder på skimmelsvamp.

Lad være med at sove derinde indtil der er gjort noget, og inden udlejer gør noget som helst så tag billeder af svampen.
    Vil udlejer ikke gøre noget så kontakt LLO.

• #2   24. okt 2010 Hvis det er skimmelsvamp - er det MEGET vigtigt at få nogen fra kommunen ud og lave en rapport på det inden du går til LLO ! Tro mig, vi har lært det på den hårde måde og har nu en sag i boligretten pga det. Skriv endelig en PB hvis du vil vide mere smiley

Kommentér på:
muligvis skimmelsvamp

Annonce