14. dec 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
ihh for en morgen.. {{forumTopicSubject}}
I sidste uge gik udstødningen på min bil og måtte på værksted. Min kæreste arbejder nat, så normalt ville det ikke været et problem, men selvfølgelig skulle han på kursus i denne uge og jeg skulle bruge bilen idag, da jeg skulle i mødregruppe..
Jeg må så op og køre ham til Skjern ca 40 km fra hvor vi bor. Heldigvis kører vi Oliver i dagpleje, så jeg kun har Alexander med.
Jeg får afleveret kæresten i Skjern og kører mod Tarm ca 5 km derfra. Der lyder et høj knæk og koblingen ryger i bund. Jeg kører ind til siden og holder så der.
Jeg prøver at ringe til min kæreste, men han tager den selvfølgelig ikke. Min mor og søster tager den heller ikke. Så jeg må ringe til min mormor og morfar kl 8.30 for at høre om de vil komme og hente mig og Alexander.
De har heldigvis ikke nogen planer og min morfar kører med det samme. Jeg fik lov at låne deres bil, så jeg kan komme til Skjern og hente kæresten igen når han har fri, og jeg nåede mødregruppen, kom dog en time for sent..
Men syntes godtnok vi er uheldige lige for tiden. I mandags havde vi hverken strøm eller vand en hel dag og der skulle jeg holde fødselsdag i dagplejen for 15 børn.
Nu syntes jeg godt det snart må gå vores vej...
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Trøste kram sendes herfra ! Jeg kender det alt for godt, men tror bare jeg har vendt mig til det
Jeg er indlagt pt, og har været det længe, da jeg endelig får lov at komme hjem, går vores i bil i stykker på hjemvejen, så vi også må ringe efter nogen, bilen kom på værksted og blev lavet.. Jeg kommer så på sygehuset igen, hvortil bilen går i stykker IGEN !!
Denne måned, fik vi heller ikke vores penge til den 1 da der skulle betales regninger, min cykel er blevet stjålet, jeg bliver ramt af alt sygdom i nærheden, osv osv
Jeg tager det hele med et smil, og siger til mig selv at alt nok skal blive nået
Men det er så TRÆLS, de perioder hvor alt bare går imod en !
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
I har da også været noget uheldige.. Håber alt bliver godt igen når lillemanden bliver født.. Må have været en hård graviditet for dig..
ihh for en morgen..