Ihh altså... {{forumTopicSubject}}
Ja nu er William lidt over 1½ år... Og jeg har den slemmeste baby kulder nogensinde... En af mine rigtige gode veninder er gravid, men ven skal være far, en fra min klasse er gravid og 2 jeg arbejder sammen med er også gravide... Alle er bare gravide, og så sidder man her med en søn som kan løbe rundt og er begyndt og snakke, ikke at det er noget negativt overhovedet, men det hele er bare gået alt for stærkt, inden man ser sig om så render de jo dælme i byen og alt muligt... (hehe) Og jeg savner maven, plukkeveerne, boblerne, sparkene i maven, ja selv de hævede fødder, fingre og ansigt...
Hehe
Ville ikke rigtig noget, havde bare lige brug for og komme af med lidt ynk... (;
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 248
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 242
Jeg blir oz nødt til og vente en 3-4 mdr med og smide pillerne da jeg er under udd. og gerne vil nå og gøre den færdig og sådan, det nåede jeg jo ikke sidste gang... hehe... (:
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 248
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
jan 2009
Tror også det er godt der er lidt mellemrum mellem dem, så de kan lære rigtig meget af hinande, men sys heller ikke der skal være for lang tid imellem... (: så tror her om max 3 mdr så tror jeg der skal gang i et eller andet... hh, så er der mellem 2½ og 3 år imellem... (:
Altid godt med nogle drømme og planer... hehe
jan 2009
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
Ihh altså...