{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Ihh altså... {{forumTopicSubject}}

Ja nu er William lidt over 1½ år... Og jeg har den slemmeste baby kulder nogensinde... En af mine rigtige gode veninder er gravid, men ven skal være far, en fra min klasse er gravid og 2 jeg arbejder sammen med er også gravide... Alle er bare gravide, og så sidder man her med en søn som kan løbe rundt og er begyndt og snakke, ikke at det er noget negativt overhovedet, men det hele er bare gået alt for stærkt, inden man ser sig om så render de jo dælme i byen og alt muligt... (hehe) Og jeg savner maven, plukkeveerne, boblerne, sparkene i maven, ja selv de hævede fødder, fingre og ansigt...
Hehe

Ville ikke rigtig noget, havde bare lige brug for og komme af med lidt ynk... (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihh altså...
  • #1   14. apr 2010 hehehe savner sparkeri osv fra graviditeten gør jeg allerede selvom min lille pige er lidt over 2mdr gammel men når man ser og hører andre er gravid så kører man bare helt op... jeg sagde forleden en dag til min forlovede at jeg savner maven allerede så sagde han gør du det med et glimt i øjne og frisk på et til men nop en på 1½år og en på 2mdr så vil heller vente hehehe...

• #2   14. apr 2010 Hehe kan jeg godt forstå... (: jeg savnede allerede maven 3-4 dage efter, og begyndte faktisk og græder fordi jeg ikke havde liv i maven mere, synes det var helt vildt sørgeligt på en eller anden måde, selvom jeg endelig havde fået min guldklump, så følte jeg mig sådan helt tom indeni... hehe
    Jeg blir oz nødt til og vente en 3-4 mdr med og smide pillerne da jeg er under udd. og gerne vil nå og gøre den færdig og sådan, det nåede jeg jo ikke sidste gang... hehe... (:

• #3   14. apr 2010 hehehe jeg blev gravid da min søn var 8mdr gammel fordi jeg nåede ikke at få noget prævention... jeg vil gerne have flere men vil gerne vente til lille pigen er 3år før vi prøver igen men hold da ferie hvor der render mange rundt med en stor runde mave... min søn har ikke glemt min stor runde tykke mave endnu han lægger nogle gange hoved ned til maven og se om lillesøster sparker så jeg får det helt dårligt fordi savner maven osv iiih vil nu gerne have en til hehehe men det går ikke med så tæt på hinanden hehehe

• #4   14. apr 2010 Uha ja kender det ALT for godt. Vores søn er nu 9 mdr. og jeg er bare den ondeste skruk høne he he. Glæder mig vildt til vi starter projekt baby igen....... :O)

• #5   14. apr 2010 Hehe nåårh hvor sødt... (:

Tror også det er godt der er lidt mellemrum mellem dem, så de kan lære rigtig meget af hinande, men sys heller ikke der skal være for lang tid imellem... (: så tror her om max 3 mdr så tror jeg der skal gang i et eller andet... hh, så er der mellem 2½ og 3 år imellem... (:

Altid godt med nogle drømme og planer... hehe

• #6   14. apr 2010 Heh jeg synes det er lidt træls og være skruk, for bliver simpelthen så misundelig når jeg ser folk med maver på, eller hvis de bære rundt på et lille spædbarn... (:

• #7   14. apr 2010 uh glæder mig til at hører når der bliver gevinst smiley

Kommentér på:
Ihh altså...

Annonce